piatok 15. novembra 2019

B - Bathtub/Bath time


Pokračujeme druhou témou v A-Z výzvy na Flickri na písmeno B - Bathtub/Bath time (Vaňa/čas kúpeľa).
Téma, ktorá má jednoznačný obsah na stvárnenie.😊
Pravidlá pre túto súťažnú tému boli:
Člapot, mala som kúpeľ Táto téma je o čase na kúpeľ! Užívajú si Vaše bábiky rannú studenú sprchu alebo ona relaxuje na konci dňa v teplom mliečnom kúpeli? Plánuje pár romantickú noc s vírivkou plnou bublín? Hýčka sa rodinný pes? Môžete si zvoliť menej tradičný prístup a predstaviť si módne fotenie vo vnútri sprchy alebo ukážte morskú pannu vo vani na pláži.
Ukážte nám tieto časy kúpeľa/detaily a nezabudnite ich udržiavať "čisté" a priateľské voči Flickru.:-)

My s mamou sme vedeli, že najjednoduchšie je zobrať jednu z dvoch našich vaní pre bábiky alebo jeden z dvoch sprchovacích kútov a napózovať bábiku ako sa kúpe.
Malo to však jedno "ale", to je príliš triviálne a nudné. Trebalo nejaký poriadny nápad.
Rozmýšľali sme o kúpaní malých detí - Shellyniek alebo nejakého zvieratka.
To však tiež nebolo príliš kreatívne pre naše uspokojenie. Ja som si pozrela i plno umeleckých fotiek na túto tému na Pinterese. Väčšinou sa jednalo o super vyzerajúce a skvelo "mierne" eroticky napózované modelky.😃
Moja mami vravela, že treba nájsť nejakú alternatívu, kde sa dá bábika vykúpať.
Vraj by to chcelo krištáľovú misu/vázu, do ktorej by sa ponorila bábika. Voľakedy za života mojej babky sme mali plno krištáľových váz a misiek, pretože moja babka ich kupovala a zbierala. Tak ako my dnes bábiky. Tohto nápadu sme však museli vzdať, pretože žiadnu krištáľovú misu už nevlastníme. Mne sa však ani samotný nápad vôbec nepáčil.😕
Na jednej fotke bolo však kúpajúce sa dieťa v drevenej kadi.
A tak mami skrsol v hlave jeden nápad. Máme doma jedného plyšového medvedíka, ktorý sedí v drevenej kadi. Kupovala som ho pred vyše 10 rokmi mami pod vianočný stromček, keďže máme menšiu zbierku i plyšových medvedíkov, ktorú momentálne nerozširujeme.
Lenže ja som povedala, že OK, fajn, ale aké bude mať bábika okolo kadi prostredie? Nejakú dedinskú prírodu alebo záhradku?
Moju mami však osvietilo druhýkrát. Povedala mi, či si pamätám ako youtuberka My Froggy Stuff robila taký exotický altánok v štýle podľa Disneyho animovaného filmu Moana. Ďalej sme tento nápad už začali spoločne rozvíjať a napadli nás rôzne chatky, exotické domčeky na Bali, Bora-Bora, Maledivy a pod., kde sa môže naplno relaxovať a užívať si luxusnú dovolenku snov.😊, pod ktorým sa bude bábika kúpať v drevenej kadi od plyšového macka.
Takže sa začala realizácia. Mami pred rokmi kúpila také krátke bambusové paličky, ktoré sa konečne rozhodla použiť. Pospájala ich a vytvorila štyri vysoké paličky, ktoré pichla do štyroch rohov kartónovej krabici z Kauflandu. Na "strechu" použila štyri užšie bambusové tyče, ktoré máme z čias rodinného kvetinárstva. Tie spojila so spodnými tyčami so špagátom. Ja som jej vo svojich látkových zásobách dala ružovú ľahkú priehľadnú šatku, ktorá sa veľkosťou úplne hodila do tohto rýchleho projektu.
Nápad sme rozvinuli, že pri kadi bude piť kokosový nápoj, ktorý mám nový, väčší, vyrábala som ho na začiatku tohto leta.
Pridali sme nášho obľúbeného fialového papagája od Mattela, ktorý mi ostal po Barbie bazénu.
Ďalej mami napadlo zobrať kvetinové vence z havajského obchodu so suvenírmi.
Nastrihala mi aj také exotické listy, ktoré som pri tvorbe scény pred fotením absolútne zabudla nakoniec použiť.😕
Pri tejto scény sme najviac riešili "vodu". Ja pred ňou mám rešpekt, bojím sa čo by len namočiť i obyčajnú Mattelku, nie to bábiku od Integrity Toys. Zberateľky zo zahraničia sa však neboja a Integritky proste namáčali vo vaniach jedna radosť.😄
Vedela som, že nepravá voda nebude to pravé orechové, tak som chcela i ja urobiť bublinkovú vodu.
Najskôr sme však museli vyskúšať, či naša kaďa vôbec vodu udrží. Žiaľ sme to zistili veľmi rýchlo, že je to len dekorácia. Stalo sa však, že tá voda nám urobila na dreve kadi fľaky, ktoré i po uschnutí ostali.
Nevedeli sme, čo robiť. Nafarbením by už kaďa strácala ten prírodný štýl. Mami napadol našťastie nápad, že treba drevo opílnikovať ako voľakedy pravé parkety z dreva, ktoré sme mali v rodinnom dome. Tam sme to tak po urobení fľaku vždy robili na miestach, kde nebol koberec, lebo parkety sme nemali lakované na povrchu.
Takže problém sa nejako vyriešil. Z tohto dôvodu priepustnosti sme hľadali nejakú menšiu misku, ktorú do kadi vložíme.
Akokoľvek sme celý byt prehľadali so všetkými možnými alternatívami, jedna bola príliš veľká alebo malá, príliš vysoká, jedna jediná sa mestila, bola oranžová, ktorú používame na miešanie farby na vlasy. Lenže oranžová farba bola výrazná, nevedeli sme ako a s čím prekryť prirodzene okraje, aby nebola vidno, tak sme to nakoniec vzdali.

Pred fotením scény som sa rozhodla vybrať alternatívu v podobe "pukačkovej" bublinkovej fólie, ktorá sa však mi nikdy príliš nepozdávala, lebo nie je pre mňa prirodzená. Našťastie ma osvietilo, spomenula som si na takúto výplň z vankúša, ktorú sme v minulosti využívali i ako dekoráciu snehu. Tento nápad sa ukázal ako vynikajúci, výplň vyzerala viac reálne ako bublinková fólia, tak sme ju začali aranžovať. Troška dlho sme hľadali niečo na sedenie do kadi, lebo bábika bola dosť prepadnutá v kadi. Keď sme vyriešili tento posledný problém, mohla sa nafotiť celá výsledná scéna.😊
A som veľmi spokojná, že sme nakoniec kvôli všetkým možným prekážkam tú vodu nepoužili. Mne sa moja "voda s penou" páči. Dosť je realistická. Tak som si ju aj odložila do sáčku do budúcna.

Ako model sme si vybrali Iman (Barbie Basic 001 s tvárou Mbili), pretože sme chceli použiť do týchto mesačných tém i černošku a Iman má krásne vlasy, ktoré sme vedeli, že ich z vonkajšej strany kadi spustíme.
Pri kadi sme "zhodili" ružové nohavičky od Barbie Top modelky Summer a priesvitný župan neznámeho pôvodu, ktorý som pred dvomi rokmi vymenila so zberateľkou Monikou (Isky Kavickou).
Má v tomto fotení svoju premiéru.
Pôvodne fotky, kde sedí na okraji kadi alebo kráča do nej som vôbec neplánovala, myslela som, že sa bude len kúpať, ale ma fotenie opäť kreatívne inšpirovalo, preto toľko fotiek.😍
Ako súťažnú fotku som použila prvú po tej, kde sedí Iman na okraji kade.



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára