piatok 14. februára 2020

Happy Valentine´s Day 2020



V prvom rade Vám prajem krásny valentínsky deň plný lásky, šťastia, smiechu a príjemných prekvapení.💕😊😘
Z roka na rok je ťažšie vymyslieť na každý sviatok nový nápad na tematické fotenie. Tento rok to bolo i pri Valentínovi.
Pred dvomi rokmi sme si s mami urobili interiér s krbom v romantickom duchu.
Vlani sme romantiku poňali inak a vytvorili sme si malú kaviareň v Paríži so žiadosťou o ruku.Usmívající se

Tento rok sme najskôr nemali žiadny prevratný nápad, preto sme sa ako zvyčajne rozhodli inšpirovať na Pinterese, kde sa už posledných pár rokov nevieme odtrhnúť od krásnych a inšpirujúcich fotiek.
Najčastejšia vec/fotka/nápad, ktorý sa na Pinterese na tému Valentín objavoval, bol kissing booth - bozkávajúci sa stánok.
Takáto valentínska téma sa nám s mami veľmi zapáčila, že sme neváhali a viac už nehľadali, rozhodli sme si vytvoriť vlastný stánok. Nemali sme s tým žiadny problém, keďže sme v minulosti už dva vytvorili - vianočný i veľkonočný.
Povededali sme si, že stánok využijeme najskôr na valentínske fotenie a potom ho necháme ako druhý typ vianočného stánku do nášho každoročného projektu - adventného kalendára s bábikami.
Zhodou okolností som tento rok pri upratovaní a schovávaní vianočných ozdôb vyradila jednu pevnú krabičku, ktorá mala veko priesvitné, inak bola pevná s motívom dreva. Pred rokmi sme si k nej kúpili štyri šálky na kávu, čo bola taká kávová súprava z Kiku. Pôvodne som v krabici videla i iný nábytkový potenciál, ale mami vedela, že to bude dobrý základ pre náš nový stánok.Usmívající se
Minulú sobotu mi stánok s poslednými lekárskymi paličkami "vypaličkovala", nalepila okrem nich i pár tenších z boku a hlavne pre nápis stánku.
Mali sme dohodnuté, že ho nafarbí bielou farbou. Ale tú jednu bielu farbu, čo sme mali doma bola práve z Kiku. Ostala mi ešte z vlaňajšieho halloweenského projektu, kde som sporebovala veľa bielej farby. Keďže som inú bielu farbu aj časových dôvodov nemala čas zháňať v niekde inde meste, zobrala som jedinú dostupnú bielu farbu na našom sídliku, ktorá bola v Kiku.
Mami táto biela farba na paličky nechcela chytiť, nech by sme dali akýkoľvek počet vrstiev, stále by presvitalo pôvodné drevo. Tak sa navštvala a zo zásob vyhrabala mentolovú farbu a bez môjho vedomia, lebo vedela, že tá jej stánok bez problémov rýchlo prefarbí.
Mňa táto varianta veľmi zaskočila, očakávala som bielu jemnú romantiku, potom som jej vravela, že keď jej prefarbenie nejde, nech použije i čiernu akrylovú farbu a vytvorí šedú.
To sa zase nepáčilo jej. Mám rada mentolové odtiene, ale k tohtoročnému Valentínu sa mentol jednoducho nehodil. Okrem toho som si už vôbec nevedela mentol predstaviť na Vianoce.Nerozhodný
Ja nahnevaná som povedala, že nasledujúci deň stánok prekryjem tmavohnedou farbou. Tak sa i stalo. Mami vyhlásila, že na Valentína pôsobí v tmavohnej farbe stánok dosť smutne.
Ako vidíte, máme i my niekedy odlišné predstavy a nápady.
Nakoniec sme sa dostali plnej tube červenej farby, ktorá mami inšpirovala k tomu, aby stánok nepôsobil celkovo smutne, preto sa rozhodla, aby som dolnú časť a zvislé paličky nafarbila na červeno.
Predvčerom som vytvorila ešte nápis (kissing booth) a naše obľúbené zastávnky, tentokrát s nápisom "LOVE".

Aktérov sme vybrali dosť rýchlo. Vytriedili sme si z mužských predstaviteľov tých, ktorí už Valentína oslavovali, ostali nám už len dvaja z našich šiestich Kenov v zbierke. Jedným bol dedko Happy Family Gordon a druhý bol Travis (zberateľský Ken podľa filmu Divergencia).
Keďže dedka som nechcela, Travis tento duel ľahko vyhral.Smějící se
Troška sme uvažovali nad výberom jeho partnerky. U nás za tie roky čo ho máme, vystriedal pri fotení plno dievčat.
Mami sa do tohtoročného Valentína hodila nejaká mladistvejšie pôsobiaca kráska.
Ja som však nakoniec rozhodla, že mu nechám jeho stálu partnerku, ktorá k nemu i patrí a tiež zatiaľ valentínsku tému nefotila. Je ňou Tris (zberateľská Barbie tiež podľa filmu Divergencia).

Posledný problém (a pre mňa "najväčším") bolo, čo bábike tentokrát obliecť na seba/na oboch?
Nechcela som použiť moje šité šaty z predvoch rokov, pretože sa nechcem, tak skoro s nimi opakovať.
Potom som rozmýšľala o šatách , ktoré som špeciálne šila už v roku 2012 do nášho projektu - valentínsky obchodík.
Druhou variantou boli červené kokteilové šaty od zberateľskej Barbie Natalii Vodianovej, ktoré som na Valentína zatiaľ nepoužila.
Vyberala som medzi tými šitými z mojich krajčírskych začiatkov, keď som všetko šila len v rukách a medzi tými od Vodianovej. Pri nich mami usúdila, že sú na mladú kočku ako je Tris sú veľmi "strohé" a tak som sa rozhodla dať nakoniec tie svoje. Mne sa však na nej nepáčili, i keď boli dosť elegantné. Celkovému konceptu bozkávacúceho stánku sa nám s mami tiež nehodili.

Na Instagrame na moje oči však padli tmavomodré ramienkové šaty s motívom sŕdc od Barbie Fashionistas 81 Kiry, na ktoré som zabudla, že ich mám, keďže Kira patrila medzi moje vlaňajšie prírastky do zbierky.
KKira je však nižšia Barbie, vedela som, že Tris z nich bude mať riadne mini. Ďalej som riešila ešte otázku, či pod šaty dať i pôvodné biele krátkorukávkové tričko. Hľadala som medzi svojimi zásobami oblečenia, aby som našla nejaký iný kúsok, ktorý by pôvodné tričko mohol nahradiť. Chcela som byť jednoducho viac inovatívna.Nerozhodný
Túto moju dilemu nakoniec vyriešila moja mami, ktorá rozhodla, že lepšie sú šaty bez trička, predsa je Valentín, nech dievča pôsobí viac sexi. Ja som chcela použiť k šatám čierne legíny, kvôli krátkosti šiat, ale mami mi povedala, že tie nech jej nedám, lebo bude pôsobiť ako sedliačka a či neviem, že i takéto mini sa nosí a pod.S vyplazeným jazykem

Nahovorila ma ešte aj na jednu veľkú korálku s červeným srdcom, že nech Tris na čiernej koži urobím z toho náhrdelník, aby to pôsobilo výrazne. Mne sa ani tento nápad veľmi nepozdával, ale nakoniec som do neho išla a s výsledkom som bola viac spokojná ako som si pôvodne myslela.
Mami obliekla Travisa tiež do civilného outfitu, aby sa Tris hodil, pôvodne sme i pre neho mali vybratý formálnejší outfit.
Pásavé čierno-biele tričko, rifle a tenisky má po bábike Justin Bieber. Čierny klobúk zase od Kena Fashionistas Hottieho.
Spravila mu tiež náhrdelník s červenými prvkami, obula červené tenisky, na hlavu položila čierny klobúk, aby pôsobil modernejšie a chlapec bol konečne pripravený na svoje valentínske fotenie.
Rada by som si však v budúcom roku našla čas a niečo nové ušila, pretože som sa vlani dostala starému baby dvojdielnemu oblečeniu v bielej farbe s motívom malých červených srdiečok. Len tento rok nebol čas aj niečo šiť. Máme však skelý nápad na budúcého Valentína, ale ako vravím, musím niečo z tejto látky ušiť, lebo nápad potom nebude zrealizovateľný.Nerozhodný

Stánok sme doplnili rôznymi valentínskymi darčekami a doplnkami z nášho valentínskeho obchodíka pre bábiky. Plyšového slona som dostala ešte na základke od kamaráta, pôvodne bol kľúčenka.
Papierová taška, ktorú sloník drží v rukách a dva srdiečkové vankúše som už v roku 2012 šila do valentínskeho obchodíka.
Papierové dve valentínske krabice som zase vyrobila už pred 5 rokmi.
Malý biely medvedík bol na nejakom valentínskom darčeku, ktorý sme v našom rodinnom kvetinárstve predávali. Ja som ho pred pár rokmi vylepšila a nalepila som mu malé červené srdiečko.
Červené ruže boli pred dvomi rokmi kupované v Kiku, mami im urobila vlastný stojan/krabičku.

Keď som mala nachystanú celú scénu na lódžii a chystala som sa práve ofotiť prvý záber s Tris, mami na mňa kričí, že našla oveľa krajšie srdiečko do krkov, keď sa práve prehrabávala bižutériových našich komponentoch. Tak ja som utekala rýchlo naspäť do bytu a šup, šup, zoberiem od bábik nejakú zlatú retiazku, kde zamením kotvu s veľkým červeným srdiečkom. Mala pravdu, je oveľa krajšie ako pôvodná verzia s korálkou.
Srdiečko ostalo vlani po čokoládovom medvedíku Lindt, ktorý ho mal na krku.Usmívající se

Pôvodne zvyknú mať na tých bozkávajúcich sa stánkoch i sumu za bozk, ale my sme nechceli obchodovať s "láskou", tak sme sumu nepísali.

Tentokrát mám pre Vás vybratú i pieseň, ktorá mi pripadá veľmi vhodná.
Je to taká "starinka" z roku 1969, ale pre nás s mami veľmi obľúbená.
Skladba sa volá Sugar, sugar (Miláčik, miláčik) od americkej fiktívnej skupiny The Archies, ktorá vystupovala v animovanom seriáli The Archie show. Preto ten animovaný videoklip, v ktorom sa tiež nachádza "kissing booth". Inak je to veľmi milý a zábavný videoklip.Smějící se
Túto skladbu milujem, ako vraví mami, je to podľa nej v minulosti veľmi hraná skladba a mala by ju väčšina ľudia aspoň z počutia poznať.
Ja ju mám napočúvanú z detstva, keď bola v jednej reklame na alkoholický nápoj.

























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára