streda 4. novembra 2020

The Largest & Smallest Doll in Your Collection


Treťou tag game, ktorú som tento rok hrala bolo teraz v septembri, ale zberateľky ju hrali už cez celý mesiac august. Preto i ja som ju poňala ešte v letnom štýle.😃
Hailey (Barbie Stardoll Doll in Space) som vzala na milosť, chúďa, lebo sa nedostala k foteniu ani jednej témy v A-Z výzvy na Flickri.
V tejto hre išlo o to, aby zberateľky ukázali svoju najväčšiu a svoju najmenšiu bábiku zo svojej zbierky.
Tu nastal troška problémik, či túto hru vôbec hrať, pretože ja sa zameriavam len na mierku 1:6 a v tejto mierke mám a som mala všetky bábiky. Monster High bábiky boli o trošku nižšie, ale nie natoľko, aby to bolo pri tejto hre vôbec očividné!👀

Istú chvíľku som rozmýšľala, že s jednou Barbie ukážem jedine nejakú z mojich Shelly bábik.
Chcela som však niečo očividnejšie. Tak ma napadlo, že nejaké bábiky máme v našich Kinderkách.
Hračky z Kinder vajíčok som si nechala jednak najskôr z nostalgie, nikdy by ich nikto iný neocenil a odkedy som začala zbierať Barbie bábiky a robiť pre ne diorámy, tak som vedela, že si ich všetky nechám. V zbierke Kinderiek máme hračky dokonca z Kinderiek ešte i z maminho detstva.😊

Jednou z nich je i táto "retro" mini bábika. Mami má zo svojich Kinderiek ešte i také maličké bábiky bábätká alebo i bábiky malého chlapca a dievčaťa. Všetky sú malé, dokonca tie bábätká sú najmenšie, ale povedali sme si obe, že zbierame fashion bábiky, tak aj tú mini bábiku si vyberieme fashion a nie bábätko.
Táto malá "fashion" retro bábika mi hrala do kariet, pretože má na sebe outfit námorníckom štýle.
Využila som Hailey, pretože mala celé jarno-letné obdobie na sebe tieto stupňovité letné šaty, ktoré som pred dvoma rokmi šila ja. Sú ušité z maminých starých letných nohavíc, ktoré ešte nosila, keď som navštevovala základnú školu.😎

Pásavé guličkové náušnice mám rada, sú z dielne kamošky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Kvetinové slnečné okuliare sú od Barbie Módnej Ikony Midge.
Modrý i biely korálkový náramok sú z mojej dielničky.

Celú scénu som zasadila do našej izby v námorníckom štýle, ktorú máme pre naše bábiky.
Využila som teraz len jeden kút izby pri dverách. Kreslo robila pred rokmi mami. Dvere sú pôvodne zrkadlo v námorníckom štýle, zakúpené pred rokmi v Kauflande.
Košík s mušľami, ten bol prefarbený na bielo-modro a vyzdobený so špagátom v rovnakej farby.

Fotku, ktorú som použila na Flickri je tá, kde je Hailey vidieť celú a pozerá sa priamo do objektívu.😀






12 komentárov:

  1. Moc hezké fotky. Ta malinká panenka se mi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka. Takú maličkú bábiku ešte nemáš vo svojej zbierke.😀 Hodila by sa Ti.😊

      Odstrániť
  2. To je krásné, zase nádherné fotky. A ta malinkatá panenka je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem tuhle tagovku vlastně ani nenafotila, ale to neva, ráda se podívám jinde ;-) Tvoje námořnické diorama prostě nemá chybu, jsem vždycky moc ráda, když ho použiješ ;-) Panenka má krásné šaty a moc mile se usmívá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, to nevadí, vieš, že ani ja už všetky nestíham hrať.😀 Našťastie ich nie je už tak veľa. Od septembra sa chystám fotiť tag hru Charlieho anjeli. No, asi nakoniec sa k nej nedostanem.🙄

      Odstrániť
  4. Krásné fotky,ostatně jako vždy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný kontrast, Hailey vypadá jak opravdová sběratelka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti, Hailey sa rozhodla rozšíriť svoju zbierku, len neviem, kde jej zriadim tú zberateľskú policu.😀

      Odstrániť