nedeľa 1. novembra 2020

Happy Halloween 2020!


Happy Halloween 2020 prajem všetkým!🎃👻💀
Ako každý rok je u mňa vo zvyku vymyslieť a vytvoriť nejaké halloweenské fotenie.
Tento rok som pôvodne mala úplne iné predstavy. Nakoniec však vzniklo iné neplánované fotenie.
Pôvodne som bola presvedčená a veľmi som chcela ofotiť môj halloweenský Happy Halloween obchodík, ktorý som začiatkom marca kompletne prerobila. Spravila som mu novú stavbu.
Stále som si myslela, ešte i pred dvoma týždňami, že ho nafotím, ale moderný a najmä rýchly svet na  Instagrame mi zmenil moje plány.😳

Už pár mesiacov sa snažím pravidelne zúčastňovať niektorých hier. Niečo podobné ako je na Flickri, ale tu je to oveľa rýchlejšie.
A na Instagrame medzi zberateľmi bábik nie je asi žiadny zberateľ, ktorý by nepoznal poľskú zberateľku Izabellu, známu ako @bella_belladoll, ktorá fotí svoje bábiky so svojou sestrou/dvojičkou Justýnou. Kto by ju ako zberateľ bábik ešte nepoznal, tak asi akoby nebol v instagramovom svete prítomný.😄
Je veľmi známa, má už nesmierne množstvo odberateľov a vždy lajkov na každú jej fotku.
Tento rok zorganizovala nápad pondelkových tém. Každý piatok nám oznámi názov témy, ktorú si máme pripraviť, ofotiť a vždy nasledujúci pondelok zverejniť na našom Instagrame s hastagom #monday4dolls
Okrem toho organizuje niekedy aj nejakú párty, ktorá má tiež vždy určenú tému. 
Bella organizuje na Instagrame počas halloweenského víkendu medzi 31.októbrom a 1.novembrom 2020 halloweenskú párty na tému Witches´ Saabat (Bosorácky Sabat).
Kto je na Instagrame, tak sa môže kľudne medzi zberateľskú komunitu bábik pridať.

Keďže sa niekedy nielen pondelkových tém, ale i párty rada zúčastňujem, tak ma troška táto párty zaskočila, pretože môj projekt - halloweenský obchodík mi padol...
Keďže som nechcela fotiť dve témy zbytočne - projekt a fotky na párty, tak som si musela vybrať.
Ani časovo by som nestihla všetko nafotiť.
Okrem toho som si vravela, že jedlo mám, ale žiadne tematické nie... Veď párty by bez jedla a pohostenia nemala byť.😏
Okrem dvoch malých kotlíkov na pitie a dvoch plastových strašidelných jedál, ktoré mi ostali po Monster High kaviarenského setu, nič iné nemám.
Chvíľku som minulý víkend rozmýšľala, že by som z kreatívnej machovej gumy nejaké jedlá vyrobila, ale ten čas som nechcela zbytočne ešte aj tomuto venovať. Mami mala na jedlá nejaké nápady, že by mohli bosorky jesť priamo z tej kostry, ktorú vidíte na fotkách. Mne sa to však vôbec nepozdávalo...
Veď aj do kostry by som nejaké jedlo potrebovala.

Momentálne mám kreatívne hlavu hlavne na veľkom vianočnom projekte.
A s tým súvisí, že Halloween je viac odstrčený.👀

Keďže halloweenská párty téma u Belly je čarodejnícky sabat, rozhodla som sa oprášiť svoje dva staré halloweenské outfity mojich bosoriek, ktoré som zatiaľ spoločne ešte nikdy nefotila.
Čierno-oranžový bosorácky outfit som komplet šila ešte v roku 2011. Patrí medzi moje prvé tematické outfity, ktoré som pre svoje bábiky ušila.
Už ste ho za tie roky mohli u mňa na blogu a foteniach vidieť viackrát.
Druhý oranžovo-čierno-fialový outfit som šila na Halloween 2016.
Dievčatám chýbali ešte nejaké šperky. Staršiemu outfitu som vtedy nevyrobila žiadne, novší mal netopiere náušnice, ale tie sa bohužiaľ zlomili.😔
Čierno-oranžovému outfitu som vybrala zlatý náhrdelník s príveskom lebky, ktorý vyrobila Lenka (naurielpanenky.blogspot.com), lebo šaty majú dosť veľký výstrih. Druhému outfitu sa náhrdelník nehodil, potrebovala som vymyslieť nejaké náušnice, ktoré sú viac "strašidelné". Tak som vybrala zo svojich zásob také zlaté "kly". 

Ďalej som sa rozhodla, že využijem svoju starú diorámu, ktorú sme s mami robili na Halloween 2018.
Išlo o zámocko-hradnú diorámu, kde strašila "hradná pani". Mami mi vtedy vyrobila kamennú šedú stenu so zámockým oknom.
Tentokrát som steny využila ako exteriér, kde majú zobrazovať steny nejakej kaplnky na cintoríne.
Pridala svoje 4 hroby, ktoré som vlani robila na Halloween 2019 podľa youtuberky MyFroggyStuff a mali veľký úspech všade, kde som ich dala.
Vlani som sa na nich poriadne narobila, tak prečo ich nevyužiť znova, že?

Ku celkovej sabat atmosfére na cintoríne sme s mami pridali pavučiny s pavúkmi, ktorú som pred rokmi kúpila v Kiku, kostru a kosti, ktoré som zase pred rokmi kúpila v Kauflande.
Nízky čierny kotlík som vlani kúpila v Kiku, boli v ňom také napichovačky v tvare tekvíc.
Fľašky s elixírmi, veľký kotlík, vešteckú guľu a svietnik som vyrábala na Halloween 2017.
 Sova/výr ten som získala pred pár rokmi vo vajíčku s prekvapením z Lidla.
Čierneho gumeného kocúra Smokeyho, mini gumeného škorpióna a stonožku mám ešte z detstva.
Mažiar je miniatúra, ktorú som pred rokmi dostala od maminej sesternice.
Veľký svietnik je z jedálenskej sady od bábiky Sindy Pedigree.
Dva poháre s červeným vínom, v tomto prípade s krvou som dostala pred dvoma rokmi 
od kamošky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Knihu s obalom lebky som vytvárala už dávno. Je vytlačená zo stránky od španielskej zberateľky Sandry (bonequea.com).
Okrem pavučín som ozdobila podlahu/trávu s tmavozeleným machom.  
Drevené pníčky, ktoré robia bosorkám stolíky sú z rôznych mini vianočných stromčekov.
 S mami sme sa zhodli na dvoch bábikách, ktoré sa nám na čarodejnici hodili. 
Vybrali sme našu Dalilah (Barbie Holiday 2016), veď černošku alebo mulatku som na svoje halloweenské fotenia zatiaľ nepoužila a hrdzavovlásku Charlottu (Barbie Basic 002 model No.04)

A tu sú moje dve čarodejnice a ich tohtoročná sabatová noc.😈🎃💀👻👻👻👻👻💀💀💀











5 komentárov:

  1. Jééé to se mi líbí, a moc. Mě se hrozně moc líbí ta fotka, jak jsou děvčata skloněná nad tím kotlíkem a míchají. Překrásné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Potěšila jsem se fotkami. Holky jsou krásně čarodějnicky "vyšňořené" a líbí se mi dekorace včetně čičiny. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určitě sis Halloween užila. Suprové fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkně se holky vyřádily a jak se soustředí na to míchání... 👍 Vybrala jsi perfektní čarodějnice, líbí se mi, jak jsou oblečené a dekorace opět nemají chybu 😏

    OdpovedaťOdstrániť