sobota 1. januára 2022

Happy New Year 2022!🎇✨🎉


Tento článok je úplne mojím posledným pre rok 2021. 
Tak Vám k Novému roku prajem len to najlepšie!
Teda 12 mesiacov úspechov, 2 týždňov smiechu, 365 dní zábavy, 8 760 hodín pohody, 525 600 minút šťastia a 31 536 000 sekúnd radosti. Šťastný Nový rok 2022!💓🐞🐖🍀🍸🎆🎉

Tento rok bol podobne divoký ako ten predchádzajúci. Roky končiace číslicou 1 znamenajú vždy v mojom živote, že slávim nejaké okrúhle narodeniny. Tentokrát to bola krásna 30tka.😎💗

Keď to beriem projektovo cez tvorbu diorám a nábytkov, tak bol totálne produktívnom duchu. 
Týmto kreatívnym naším činnostiam to dopriala i súčasná situácia, tak aspoň v niečom prispela pozitívne.😊💜
Vytvorila som svoje prvé kreslá pre bábiky, zlepšila som a zdokonalila som sa tvorbe gaučov, nafotila plno úžasných tematických fotení, pribudol do zbierky po 7 rokoch konečne i mužský zástupca - Ken, opravili sme a prerobili sme s mami bar pre bábiky, ktorý má v tomto záverečnom článku svoju premiéru a posledné tri mesiace roka prispeli vytvoreniu troch nových skvelých diorám a pár nových miniatúr, ktoré všetky vytvorili zatiaľ náš najlepší projekt - adventný kalendár pre bábiky.

Väčšinou po projekte adventný kalendár s bábikami, silvestrovsko-novoročné priania zanedbávam.
Na Pinterese som si i v rámci vianočných inšpiratívnych kreslených obrázkov, si odkladám i inšpirujúce obrázky aj na iné sezónne fotenia. Keďže PF sa vždy kríži s Vianocami, nebol problém si niečo nájsť.
Plánovala som niečo v jednoduchšom štýle, ale stále v módnom duchu ako bol robený celý tohtoročný kalendár.🎄
Takže ešte do včerajšieho večera som chcela mať v scéne len jednu bábiku v dlhej róbe, vedľa nej psa pudla (toho ste v kalendári mohli vidieť), krb s vianočným stromčekom. V ruke mala držať nejakú akože "prskavku". Len tú som chcela ešte urobiť, viem podľa youtuberky My Froggy Stuff, že je to jednoduché, pred rokmi ich raz robila.🎇🎆
Taktiež ma držala ešte pred týždňom vízia, že ušijem jedny šaty, ktoré som plánovala ušiť do záverečného dňa adventného kalendára, ktorý som však vďaka vianočnému balíku s oblečením zmenila.
Látku som mala aj pripravenú. Išlo o jednoduchší strih, tak som nemala obavy, že by som ich neušila.
Prvý a druhý sviatok vianočný som však strávila v totálne vypnutom oddychovom režime, doháňala som i celkový spánkový deficit. Lenže stala sa jedna veľmi negatívna a najmä nečakaná udalosť😿, ktorú nechcem v záverečnej rekapitulácii spomínať. Z tohto dôvodu som rada, že som sa nakoniec vôbec dokopala a zmotivovala k tomuto foteniu, lebo prianie nového roka by som si nechcela nechať ujsť.😔
Vždy ho robím, určite už dobrých 8 rokov.😎

A tak sme s mami dnes poobede vytvorili narýchlo diorámu.
Biele steny sú vlastne už známa vianočná dioráma s oknom.
Bar je set nábytky od bábiky Glorie. Kúpila som ho už pred 4 rokmi u nás na Bazošovi. Pôvodne pani z Bratislavy predávala len jeho zadnú časť. Ja som sa však pýtala i na túto pre mňa "základnejšiu" časť ako je barový pult so stoličkami.
Nakoniec slovo dalo slovo a pani som nahovorila, aby mi ho predala celý.
Cez leto v roku 2019 som ho ofotila v jeho originálnej podobe, ktorá bola ako obvykle ružová a s papierovými pozadiami.😊
My s mami sme sa konečne cez toto leto dokopali a ružové časti sme prestriekali na čierno.
Istú časť sme mali už rozrobenú pred 2 rokmi, ale teraz nás motivovalo, že sme si začiatkom januára kúpili nový čierny sprej vo výpredaji v Tescu.

Aby bar bol úplne realistický, bolo potrebné papierové časti prerobiť a niekde úplne zrušiť.
Takže tmavomodrá časť na pulte a bordovo-červená časť, to sú nové papierové steny.
Originál ostali len strieborné časti, ktoré budú v budúcnosti však vyžadovať premenu, lebo strieborná farba sa niekde už šúpe. Zatiaľ poslúži.
Barový pult som ešte okrem prestriekania ružových častí, som otapetovala mramorovou samolepiacou tapetou. Predsa len biele časti môžu po čase ožltnúť a neboli aj tak úplne najkrajšie.
Zadnej časti som museli úplne zrušiť vrchný papierový nápis "Gloria". Neurobila som nový, zatiaľ u nás bar nemá meno, len som zakryla jeho vrch kreatívnou čiernou penou.

Musela som vylikvidovať papierové časti, kde boli alkoholické fľašky len nakreslené.
Poháre, ktoré visia patria originál k baru.
S fľaškami je to taký "miš-maš".
Tie, čo sú v čiernej mriežke, a v dolnej časti poličke, tak to sú pôvodne magnetky z môjho detstva.
Rovnako i malé Fanty. Tie sú pôvodne z kľúčenky.
Z detstva mám i strieborný stojan na fľašku, pôvodne zo sady Barbie Pretty Treasures.
Šampanské je mini narodeninová sviečka z Kiku.
Ostatné rôzne vína mám od kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).
Rovnako i poháre s whisky, martini a tie, s čím si párik pripíja.
Modrá sada pohárov, ktorá je v zadnej časti baru, pochádzajú z jedálenskej sady od bábiky Sindy Pedigree.

Bar sme potrebovali trochu silvestrovsky vyzdobiť, takže nás napadli tieto disco mini gule, pôvodne ozdoby na stromček. Kúpila som ich už pred 3 rokmi vo výpredaji po Vianociach v obchode Tedi.
Aj všetky mini vianočné stromčeky pochádzajú z Tedi, ale tie sme kupovali pred týmito Vianocami.
Vrchnú časť zadnej časti baru sme tiež vyzdobili, ale je ju veľmi málo vidieť.
Sú na nej papierové špicaté čapice, ktoré som pred 3 rokmi vyrábala na oslavu nového roka pre bábiky.
Stolné hodiny, tie sú zase z krbového setu od bábiky Gloria.😊
Keramické motívy ako je mini prasa, strieborná podkova a mini šampus, tak tie sú také kreatívne nálepky, ktoré som si pred pár rokmi kúpila na tvorbu svojich ručne vyrábaných pohľadníc.
Mini popolník s ohorkami, tak ten je japonská miniatúra značky Re-ment, ktorý som dostala do daru s inými miniatúrami pred pár rokmi.🙏

Pôvodne som plánovala fotiť len  Barbie, vybrala som si zberateľskú Barbie Nataliu Vodianovu, pretože som jej chcela dať tento bolerkový svetrík v púdrovo-ružovej farby v lesklých tónoch. 
Tiež ho šila super šikovná Slovenka Elenka Motýľová.😍
Nemala som inšpiráciu a vôbec šajnu, čo k takému bolerkovému svetríku dať.
Skúšala som aj svoje dlhé elegantné šaty v ružovo-striebornej farby. Čiernu púdrovú sukňu, tiež od Elenky, v oboch pôsobila bábika veľmi nemoderne, chceli sme niečo, čo by bolo úzke. Najlepšie nohavice. Tak sme vyskúšali ešte dva typy od Mattela, až ma napadli tieto ružové, ktoré mala na sebe Megan (Barbie Katniss Everdeen, Hunger Games Catching Fire) v 14.adventnom dni - Priateľky a vianočné nákupy. 
Nohavice však boli pre "modelkovské" telo, ktoré má Natalia Vodianova. Boli jej na bokoch dosť veľké. Preto sme sa nakoniec rozhodli nechať Megan, ktorej sme už k nohaviciam doplnili len svetríkové-bolerko a strieborné topánky na vysokom podpätku od Barbie Fashionistas Raquelle z pred 10 rokov. A ešte si zobrala šperky od dvornej klenotníčky Katky G., strieborný nábytok od jednej Barbie módnej ikony/Style z druhej série a striebornú kabelku do ruky od Barbie Look Red Carpet Aphrodité.

Za partnera dostala Johnnyho (zberateľský Ken Cpt.Jack Sparrow, Pirates of the Caribean, On Stranger Tides), ten mal byť pôvodne s Nataliou ako bol s ňou v 13.adventnom dni - Párik v girlande. Takže som ho aspoň nemusela prezliekať. Ani by som ho nemala do čoho, keďže u nás je mužský šatník dosť biedny a celkovo predsa len tento "ležernejší" typ obleku farebne ladil nielen s partnerkou, ale aj so samotným barom.😂
Oblek som doplnila len o plastový cylinder, ktorý som raz vymenila so zberateľkou Iski. Ten pochádza od zberateľskej Barbie Jazz Baby, len mu chýbalo pôvodné zdobenie s čiernou saténkou a sponou, ja som ju zatiaľ na rýchlo nahradila so striebornou úzkou saténovou stužkou.😊 Je to po prvýkrát, čo som som konečne klobúk využila. Mám ho už doma pár rokov.

Ďakujem za všetky komentáre, lajky, priazeň, povzbudivé a láskavé slová na naše príspevky, tvorenie a fotky v našom malom kreatívnom svete pre bábiky.💜💛💗

Vidíme sa šťastne a krásne v roku 2022!💖
















10 komentárov:

  1. Mary, přeji Tobě i mamce do nového roku hlavně zdraví, štěstí a pohodu. Ať vás stále baví svět panenek a chuť pro ně tvořit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, aj Tebe my obe prajeme šťastlivý Nový rok 2022, plný lásky, pohody, šťastia a všetkého, čo si praješ.😊💕🍀🥂🍾

      Odstrániť
  2. Mary všetko dobré do nového roku prajem.
    Whisky a martini vyzerajú reálne :) Vždy ma zaujmú také realistické drobotiny :)
    Re-ment má šikovné vecičky.
    Pekná detailne prepracovaná dioráma.
    Ak ešte zháňaš koníka natrafila som na tohto: https://www.dracik.sk/world-peacekeepers-vojak-na-koni/
    Mne dnes prišiel balíkom, dúfam, že ho v dohľadnej dobe nafotím. Celkom sranda, že niečo také majú v Dráčiku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Lenka. Aj Tebe prajem dodatočne do najbližších 10 mesiacov pohodové a krásne dni. Radosť z tohto života.🍀✨💗
      Re-ment sú dokonale vypracované miniatúry.👌 Dostala som sa pred rokmi ku kope týchto miniatúr, vďaka jednej tajomnej dobrej duši. Ako také slepé kura ku zrnu.😁
      Si zlatá, že si si po rokoch na mňa spomenula. Posledné roky sa konskej tematike nevenujem, ale budem o tom sete rozmýšľať. Videla som a komentovala som Tvojho vojaka s koňom na blogu. Kôň je dokonalý.🤩

      Odstrániť
  3. Všetko len to najlepšie do roku 2022 Ti zo srdca prajem, Tebe a samozrejme aj mami, hlavne bez bolestivých strát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, aj Tebe ešte dodatočne krásnych, šťastných a pohodových najbližších 10 mesiacov tohto roka.🍀😊💗

      Odstrániť
  4. Super párty, ten bar je dokonalý. Člověka by ani nenapadlo, že tak růžová obludnost má takový potenciál, ale díky flickru to už vím dávno ;-)
    Milá Mary, Tobě, mamce i těm vašim mickám přeji krásný a pohodový rok 2022 plný splněných přání, ať se vám daří s panenkami i mimo ně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, s barom sme sa obe posnažili, aby sme boli nakoniec úplne spokojné. Ja som jeho premeny napozerala ešte na Pinterese.😁
      Aj Tebe Lenka prajem dodatočne do nasledujúcich 10 mesiacov, plno krásnych a pozitívnych dní plných lásky, šťastia a zdravia.🍀💗🤗😊

      Odstrániť