streda 11. mája 2022

Bella_bella doll Birthday party🎂🍾🥂 🎉🎁

 

Vrátime sa o vyše roka v čase, konkrétne do februára 2021, keď som tieto fotky s narodeninovo-oslavnou scénou robila. Aj vtedy som sa zúčastnila známej to pondelkovej témy #monday4dolls medzi zberateľmi na Instagrame. Názov bol veľmi jednoznačný - Happy Birthday!🎂🎈🎉
Izabella @bella_belladoll, ktorá pondelkové témy organizuje, má vo februári narodeniny. Je z dvojičiek a jej sestra Justyna jej niekedy pomáha s fotením alebo s kreatívnymi nápadmi. Preto sa instagramový účet neskôr premenoval na "bella_belladoll". Justyna je viac už influcerka, ktorá má osobný instagramový účet, ktorý sa však bábikám vôbec nevenuje.
Myslím, že oslavovali 36.narodeniny.

Rozmýšľala som ako túto jednoduchú tému poňať. Zahraniční zberatelia, ktorí chodia bežne na narodeninové párty vo svete bábik, často dajú nejaké vlajočky, či balóny a v rukách majú poháre.
Moja mami mi vnukla nápad, že sa dievčatá ešte len chystajú na párty a práve odchádzajú z domu.
Keďže sme pred 3 rokmi vytvorili jednu stenu s dverami do jedného vianočného kalendára s bábikami, ktorá má dvere a má zobrazovať vstupnú miestnosť.
Dvere a stenu tentokrát vyrábala moja mami.😎
Bronzový vešiak na pravej strane, ktorý zobrazuje poličku, bol pôvodne box na zubnú kefku, ktorý používala moja nebohá babka počas cestovania.
Pod ním je čierna taburetka z klavírneho setu od bábiky Gloria.
Na druhej pravej strane sme vymysleli ako improvizovaný nábytok, čierny 3D rámik na fotky.
Na nábytok sme položili kľúče, ktoré sme sami vyrobili, krásnu elegantnú vázu, ktorá je miniatúra od mojej 2.stupňovej sesternice a sošku malého anjelika, ktorú sme si kupovali v jednom kvetinárstve.👼
Vo váze sa nachádza aranžmán s červenou antúriou, ktorý vyrábala mami, rovnako i zelenú črepníkovú dekoráciu na nábytku nižšie.
Z jej aranžérskej dielne pochádza i kytica, ktorú Claire drží v rukách.
Inak kyticu mami vyrábala do nášho svadobného salónika pre bábiky.
Obraz na stene som pred rokmi dostala do daru k Vianociam od kamarátky a zberateľky z Čiech Ivky, známej v blogovo-internetovom svete ako babakat.😊
Dva papierové darčeky sú moja práca z pred rokov.
Mini šampanské častokrát využívam. Kupované pred rokmi v Kiku, je to sviečka na torty.🎂
Aj ružové papierové ruže v guľatej krabičke sú z Kiku. Len mami im vyrobila špeciálnu krabičku, pretože takto naaranžované ruže sú posledné roky veľmi moderným gratulačným štýlom.🌹

Ako gratulantky som vybrala černošku Jamilu (Barbie The Look City Shine) a moju obľúbenú Claire (Barbie Keith Haring). Teraz mi to pri publikácií článkov vychádza, že je tu dosť často, ale keď je tak fotogenická.😀 Mám rada ten jej zapletený vrkoč.
Jamila má šaty a topánky od Barbie The Look Night Out a kabelku od druhej Barbie z tejto série Urban Jungle. Obe dievčatá majú náušnice z dielny kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Claire má tmavomodrý overal, topánky i kabelku od Barbie The Look Red Carpet.
Proste celé dva outfity som vyskladala od zberateľských Barbie The Look a aj Jamila je z tejto série. Vyšlo mi to náhodne, nebol to zámer.

S niektorými fotkami z tohto fotenia som celý vlaňajší rok, gratulovala svojím priateľom/zberateľom bábik na Facebooku.😊
Tento rok mám pre nich iné gratulačné fotenia.😃








2 komentáre:

  1. Krásné fotky.Ach ta modrá barva jak sluší té copaté :-) ...Tu svou mám pořád v šatech od Rapunzel!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška.😍 U mňa už vystriedala pár modelov za ten rok a pol, čo ju mám v zbierke. Tento tmavomodrý model sa mi však na nej páči najmenej.🤔 Viac mám na nej rada "pastelové" farby. Hlavne do ružova.😀

      Odstrániť