streda 11. mája 2022

Yoga 🧘‍♀️



Koncom marca som sa zúčastnila opäť každotýždennej pondelkovej hry #monday4dolls na Instagrame, ktorou bola YOGA.😎
Hru organizuje poľská zberateľka Izabella - @bella_belladoll, ktorá tento nápad v bábikovskej komunite už aktívne robí dva roky, od Valentína 2020.

 V predchádzajúcom roku som sa zapájala do hry menej aktívne, viac som dávala fotky v roku 2020. 
Väčšinou som pridávala svoje archívne fotky, veď za tie roky, čo zbieram, tvorím a fotím, ich mám neúrekom, ale pre mňa použiteľné a schopné sú tie, ktoré tvorím hlavne posledných 5 rokov.🙏
Je to normálne, predsa je to vývin nielen mojom kreatívnom tvorení a myslení, ale aj samozrejme vo fotení.📷
A na svojom Instagrame chcem mať už len tie lepšie a krajšie fotky.
Niekedy som však špeciálne práve pre pondelkové témy vytvorila nové fotenie.
A tento rok som si povedala, že by som sa chcela zúčastniť pravidelnejšie, veď mám za tie roky, čo ponúknuť.😊
Jednou z tém, ktorá ma tento rok zaujala natoľko, že som sa ju rozhodla nafotiť, bola jóga.
Yogové fotky a pózovanie som zatiaľ robila pri dvoch Made to Move originál bábikách, Neko vo fialovom tope a tej s tvárou Neysha, ktorá bola na curvy tele s kvetinovými legínami.
Len tie fotenia boli také jednoduchšie, keďže vždy som fotila pózy len s jednou bábikou.
Fotiť s tromi naraz a ešte k tomu, aby zvládli jógové pózy, bola dosť veľká výzva.💪
Keďže vtedy bolo krásne počasie, rozhodla som sa si tento nápad vyskúšať.
Jógových outfitov mám viacej, keďže som kupovala bábiky špeciálne aj na prekĺbenie.
Z prvej série Made to Move Barbie mám 3 s fialovým topom, 1 s modrým a 1 oranžovým.
Z druhej série "kvetinové légíny" mám zatiaľ len dva, curvy a od hispánky s drdolom.
Rozmýšľala som, koľko bábik mám vlastne využiť.😏
Či mám dať 3, ktoré budú cvičiť vo farebných topoch (nechcela som dať viac, aby sa farby topov neopakovali) a jednu cvičiteľku v kvetinových legínach.
Cvičiteľku som dosť rýchlo zavrhla. Ponechala som len tri vo farebných topoch.
Bolo treba vybrať už len tie adeptky.😃
Vyberala som logicky zo všetkých, ktoré majú v zbierke Made to Move telá.
Dostala som nápad, zistila som, že mám 3 dievčatá z kolekcie BMR 1959.
Síce práve dve majú vyššie telá, preto i top je pre nich viac "pupkový", ale mne to už vôbec nevadilo.
Rozdelila som im topíky podľa farby, aby každej farebne ladil. Legíny sú u každého našťastie čierne, tak som mala o jednu starosť menej.
Astrid (tvár Millie) dostala modrý top.
Alisha (tvár Mbili) dostala oranžový top.
Kerina (tvár Tango) dostala fialový top.

Doma som mala vytvorenú len jednu ružovú žinenku potom, čo som pred rokmi fotila Neko z prvej série.
Lenže tá mi nevyhovovala, bola viac úzka. Preto som z domácich zásob vyrobila nové, dve modré a jednu fialovú. Doma som síce mála penovú gumu vo všetkých farbách, ale som ju naposledy kupovala v menšom formáte, ktorý je kratší na samotnú dĺžku bábiky.😅
Tak som musela hľadať zo starších zásob vo formáte A4.
Preto dve výškovo "vyššie" dievčatá na krajoch dostali modrú žinenku a tá so štandardným telom v strede fialovú.💜
Vybrala som každej k cvičebnému outfitu ešte topánky, športovú tašku, fľašku s vodou a uterák.
Fľašky a tašky sú Mattel. Okrem ružovej tašky, ktorá je z fashion sady od bábiky Liv.
Uteráky som pobrala z jednej Barbie kúpeľne. Sú postrihané z letného trička mojej mami.
Astrid som ešte troška zapla vlasy štipcom, aby jej nebehali do tváre pri cvičení.

Doladila som ešte celkové joga štúdio. Zobrala som vázu na vysokej nohe a kovovú krabičku s budhom, ktoré majú bábiky v dioráme thajská izba, pre dotvorenie celkovej atmosféry.🎍

Pri fotení som sa nechala inšpirovať s fotkami na oficiálnej instagramovej Barbie Style stránke, kde Barbie dosť často "jóguje", keďže ja som jógu nikdy neaplikovala, bolo treby sa inšpirovať u "profesionálov".
Súčasne som pozerala do mobilu a fotila s foťákom moje jógové trio dievčat.😍

Pár rokov túžim si vytvoriť reálnu diorámu jógového štúdia. Bola by súčasťou deja mojich príbehov.
To sú sny, ktoré si túžim splniť.😎





Astrid


Alisha


Kerina










5 komentárov: