streda 6. júla 2022

Hawaiian melody 🎵🌸🎶

 


Hawaiian melody (havajská melódia), tak pod týmto názvom máme doma pomenovaný aj havajský obchodík so suvenírmi pre bábiky. Aj toto letné fotenie vzniklo ako inšpirácia pre pravidelnú pondelkovú tému #monday4dolls s názvom "MUSIC" - hudba na Instagrame.🎧🎤🎸
Táto téma je dosť dobre širokospektrálna a dá sa vytvoriť rôznymi smermi a spôsobmi.
Rozmýšľala som, či nevytiahnem nejaké archívnejšie fotky, niekedy sa zúčastňujem i so staršími fotkami, keď mi daná téma nejakým spôsobom sadne.
Niekedy mám zase v sebe túžbu fotiť niečo nového.😊
Pod archívnymi fotkami beriem svoje fotky od 2016 po súčasnosť, pretože tie ešte "staršie" už menej uznávam, aj keď viem, že vždy sú začiatky iné/nové/ťažšie a človek sa pri všetkom vo svojom živote vyvíja.😎
Preto som myslela, či nepoužijem fotky napr. s čiernym pianom, huslami alebo gramofónom s platňami.
Uvažovala som aj nad možnosťou použiť fotky v štýle 80.rokov📼, ktoré som fotila do A-Z fotografickej výzvy na Flickri, ktorú som vtedy poňala hudobne a vytvorila som pre tú tému i retro magnetofón.
Mami mi však vnukla inšpirujúci nápad, či nepoužijem svoje miniatúrne ukulelá, ktoré som vyrábala v roku 2013 ako suveníry do havajského obchodíka. 
Síce bola ešte len polovica mája, rozhodla som sa ísť už do letnej tematiky.🌞🌊🌸

Vlani koncom augusta som pri svojej pešej ceste z nákupu potravín domov, našla na našom sídlisku vyhodení obraz s motívom mora a mostíka, kde v diaľke vidieť slameno-drevené domčeky stojace na vode a palmy. Bol troška poškodený akoby "kvapkami" vody, ale mne už na prvý pohľad bolo jasné ako obraz využijem.😍
Kto hádal, že skončí ako letné pozadie pre bábiky, mal pravdu.👍
Vlani som s ním už na konci leta nefotila, ale tešila som sa už na predstavu ako ho v budúcej sezóne využijem.

Vybrala som nové pozadie, naše vyrobené palmy z mojich detských čias, ktoré som pred pár rokmi ešte vylepšila, "prúteno/ratanový" záhradný nábytok, ktorý som robila pred 4 rokmi a stolík z vlaňajšej sezóny.💦
 
Keďže ukulelá sú tri, vybrala som tri kočky z našej zbierky.
Moja mami mi okrem hudobného nápadu, poradila ešte využiť tieto strapcové topíky, ktoré sme spoločne vyrábali tiež do A-Z fotografickej súťaže na Flickri v roku 2018.
K nim mami vtedy vyrobila i strapcové náušnice.😎
K outfitom bolo treba pridať spodné diely, najlepšie boli šortky, všetky sú značky Mattel.
Taktiež topánky letného typu a aby ladili farebne i štýlovo.
Nakoniec som dvom vybrala i farebne ladiace menšie slnečné okuliare. Tie sú tiež Mattel.
Korálkové náramky sú tiež z mojej dielne, rovnako i dva kokosové drinky🍹, ktoré dievčatá popíjajú.
Tretí drink je z barovej plážovej sady od bábiky Hannah Montany.

Ovocie na stole je ananás🍍 s banánmi 🍌z umelej dekorácie z čias nášho rodinného kvetinárstva.
Dva pomaranče sú z jedálenskej sady od bábiky Sindy Pedigree.🍊
Sú položené na "prútenej" miske, vyrobenej zo špagáta z mojej dielne.

A nakoniec je to morské mláďa korytnačky, ktorá bola súčasťou zberateľskej Barbie Dolls of the World Hawaii.🌺

Ako modelky som vybrala Dalilah (Barbie Holiday AA 2016) v oranžovom outfite.
Deborah (Barbie Basic 002 Model No.14) v bielo-fialovom outfite.
Alisha (Barbie BMR 1959) v čierno-červenom outfite.

Fotky som fotila 3x. Prvýkrát pre pondelkovú tému MUSIC.🎶🎵🎶
Druhýkrát som fotenie dokončovala s ďalšími nápadmi a robila im zábery samostatne.
A tretíkrát som sa rozhodla ich ofotiť ešte s letnými taškami s motívom obrázkov z Havaja, ktoré som ako suveníry vytvorila pred 9 rokmi do havajského obchodíka so suvenírmi pre bábiky.👜
Dnes by som ich už určite ušila inak a kvalitnejšie. Obrázky som na tašky vtedy na nich nažehlila.
Mám okrem tašiek i biele tričká 👕 s nažehlenými havajskými obrázkami.

























10 komentárov:

  1. Krásně ztvárněné téma hudba. Skvělé rekvizity, boží havajská atmosféra.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli🥰, v minulom živote som musela žiť asi na Havaji, keď ho tak milujem stvárňovať každé leto s bábikami.🤣😃😄

      Odstrániť
  2. Konečně jsem si prohlédla i tento článek. Opět velice krásné, moc pěkné fotky. A ty střapcové topíky jsou supeeer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeeem krásne Věrka.🥰💝🌹 Strapcové topíky vyrobila mami, ja som len prišila zatváranie. Inak tiež to nie je také "ťažké" šitie. Stačí si širšia stužka s motívom a strapcová stužka, ktorú podšiješ pod stužku s motívom a urobíš nakoniec zapínanie.😉

      Odstrániť
  3. Skvelé letné fotky, super znázornenie témy hudby :-) Strapcové náušnice a topíky sú super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, som rada, že sa Ti tento náš "strapcový" štýl páči. 🥰🤗Aj v našej bižutérii máme už niekoľko rokov samé strapce do uší. Aj nás už medzičasom prestali baviť.😂

      Odstrániť