pondelok 26. septembra 2022

Károvaná hnedá skladaná sukňa 🍂🎃🍁

 


Hello Autumn! (Ahoj jeseň!) patrí medzi moje prvé tohtoročné jesenné fotenie.
Milujem leto, preto sa nejako neviem ešte spamätať z toho, že už pre tento rok skončilo a ešte aj veľmi nízke teploty tomu vôbec nepridali.
To však neznamená, že ma nebaví vymýšľať fotenia aj na toto ročné obdobie.😊

Asi po mesačnej odmlke, som sa opäť pridala k foteniu u @bella_belladolls pre pondelkovú tému "Autumn vibes" (jesenné vibrácie).🍁🍂🍁
Vedela som, že chcem použiť niečo z mojich troch fashion kúskov, ktoré som dostala k posledným Vianociam a z tohto dôvodu ich fotím postupne podľa ročného obdobia ku, ktorému sa podľa mňa najviac hodia.
Prvým kúskom je táto úžasná károvaná skladaná sukňa v hnedej farby 🤎 z dielne super šikovnej Slovenky Elenky Motýľovej.🥰
Keďže posledné dva týždne veľmi nepraje slnečným dňom, bola som veľmi šťastná, že aspoň poslednú sobotu vykuklo na chvíľu slnko.🌞

Najskôr som zostavila outfit, ktorý je trochu aj v retro štýle. K sukni som použila môj obľúbený oranžový rolák od mojej Poppy Parker Corie zo setu Bratter Lovers, k tomu hnedé vysoké čižmy od Barbie Dolls of the World Austrálii a aby outfit nepôsobil až tak "ľahko", pridala som pančuchy, ktoré sú vlastne také návleky od Barbie Módnej Ikony/Style Raquelle z druhej série.
Nakoniec som pridala na hlavu ešte baretku/čiapku z dielne šikovnej kamarátky Ivky (známej aj ako Babakat), kabelka bola pôvodne šperk na krk, ktorý som pred rokmi prerobila na kabelku pre bábiky s koženou prackou a zlaté kruhy do uší od druhej kamarátky zberateľky Lenky (naurielpanenky.blogspot.com).

Ako modelku som vybrala Charlottu (Barbie Basic 2.0, Model No.04), pretože je vyložene "jesenný" typ, rada ju fotievam cez toto ročné obdobie a v tomto outfite sa mi veľmi zapáčila.

Scéna je taká jednoduchšia. Po toľkých rokoch tematických fotení, je niekedy ťažké vymyslieť niečo inovatívne.😅
Oranžové klasické okrúhle tekvice sú všetky ešte z čias nášho rodinného kvetinárstva.🎃
Zvyšné v iných farbách a tvaroch som pred rokmi kupovala v obchodíku Kik.
Rovnako i hnedý fúrik/vozík je tiež z Kiku.
Nápis Pumpkin Patch (tekvicový záhon) je z mojej staršej kreatívnej tvorby.
Aj drevená debnička za ním je moja tvorba.
Trojica paliet bola kupovaná v obchode Tedi.
Žlté vidly sú dekorácia, ktorú moja mami kupovala do kvetinárstva už aj hádam pred 20 rokmi.
A zopár napadaných listov🍂, za tie vďačím ďalšej kamarátke Katke (uzmrzlinky.blogspot.com), ktorá sa s nimi podelila pred pár rokmi, keď som u nej na blogu na nich zbožne pozerala, lebo dodnes som u nás nikde žiadne miniatúrne neobjavila.😟








5 komentárov: