štvrtok 29. septembra 2022

Long dress 👗💛

 

Tieto fotky som fotila pre pondelkovú tému s názvom Long Dress (dlhé šaty)👗 u @bella_belladoll, niekedy v apríli 2021. Napadlo ma detailnejšie vyfotiť si jedny z mojich najobľúbenejších dlhých večerných šiat, ktoré som si nechala od zberateľskej Barbie James Bond Live and let Die (Ži a nechaj zomrieť) hnedovláska s tvárou Lara.😊

Šaty si vyskúšali u nás v zbierke len hnedovlásky, keďže oranžové odtiene pristanú najviac týmto typom, tak som postupovala podľa tejto "schémy" aj teraz.
Zistila som, že ich ešte nevyskúšala Jacqueline (Barbie The Look Sweet Tea), ktorá pôsobí vždy na mňa ako nóbl slečinka.👸
A celkom jej sadli.💖
Len som jej musela dať iné náušnice, pretože pôvodné veľké zlaté kruhy už nemám. Náhrdelník patrí originál k šatám, bol nechtiac zlomený a znovu zalepený, len už 100% nedrží....😞

Ako scénu som zvolila vlaňajšiu novinku, ktorú som robila kvôli prírastku Barbie Keith Haring, mojej Claire. Využila som vnútorné balenie z jej krabice. 
Kto ma sleduje dlhšie, tak vie, že v oblasti fashion, milujem boho štýl.☮ A tieto dlhé šaty sú presne robené v tom duchu. Film podľa, ktorého mali šaty predlohu, je zo 70.rokov. Milujem módu z týchto rokov. A tieto "puf" rukávy sú aktuálne posledné dva-tri roky stále trendy i v súčasnej móde.💃
Keďže celkové ladenie scény mi pripomína farbami jeseň, rozhodla som sa preto tieto fotky zverejniť v tomto období.🍁

Scénu som doladila do takého "indického" štýlu.🐘 Samotný zelený stolík, ktorý je pôvodne dekoračná krabica, pochádza z reálnej Indie. Doniesla mi ho ako suvenír moja bývalá šéfka z roboty, ktorá pred pár rokmi v Indii absolvovala 3-týždňový poznávací zájazd.🧳
Na fotkách je už krabička rozobratá, takže sa vyskytuje len jedna polovica ako stolík.

Zlatá sucha bola pred pár rokmi kupovaná v Kiku.🙂
Kvetina v priehľadnej slze bol prívesok z môjho detstva.
Rámik so slonom som si požila z našej diorámy v thajskom štýle.
Zlatá vysoká váza, tak tú má moja mami od mladosti, je z alpaky.
Hnedý sloník, ten je kupovaný a nachádza sa v našom obchodíku/dioráme s indickými suvenírmi.
Obraz na stene, tak ten motív som špeciálne našla do tejto scény v jednom starom časopise a obraz v rámiku bol len dočasný.
Zlatá lampa/váza na stole, tak tá mi ostala z bývalej roboty, v ktorej bola tá istá šéfka, ktorá navštívila Indiu. 
Červená malá hlava budhu, tá pochádza z jedného náramku, tiež ju mám v indickom obchodíku so suvenírmi.💚
Zelené dva kamienky, tak tie sa u nás proste nejako vyskytli, od niekoho sme ich dostali. 
3 fashion knihy sú moja ručná práca.📚
Jacquline stojí na ratanovom koberci, ktorý je pôvodne veľmi staré prestieranie v prírodnom tóne.















2 komentáre: