utorok 14. februára 2023

Valentine´s Day 2023 💝👄🗼💕

Prajem všetkým nádherného Valentína! 💘💌💟
Nech ku každému z Vás, kto tento môj článok/príspevok číta, prúdi neustály tok lásky do všetkých strán Vášho života. Pretože len láska dokáže vždy všetko zlé premeniť na dobré. Každý človek na tejto planéte potrebuje k svojej existencii lásku, bez nej sa nikdy ďalej vo svojom živote neposunie.
Tak buďme k sebe navzájom láskaví a empatickí po celý rok.
Pocit lásky by mal byť v každom z nás. Sebaláska je síce základ, ale niekedy ľudia zabúdajú posunúť lásku ešte vzdialenejšie do svojho širšieho okolia.😉👄😘
Valentín patrí vždy u mňa tým "hlavným" inšpirujúcim sviatkom, ktoré rada fotím začiatkom nového roka.🥰
Je to forma predelenia medzi Vianocami a jarou. Ešte je síce podľa kalendára zimný čas, ale vo vzduchu je okrem lásky, pomaly, ale isto cítiť prvý jarný vánok.😊
Tento rok som s hlavou a myšlienkami nebola inšpirovaná valentínskou tematikou, do polovice januára som stále riešila Vianoce, rôzne opravy vianočných dekorácií, ktoré sa zničili počas projektu adventný kalendár, vyrobenie zopár nových vianočných miniatúr a nalaďovanie sa do nového roka.
Asi prvýkrát v živote majú moje bábiky vo svojom dome ešte celú vianočnú výzdobu (my ju doma už skoro mesiac však nemáme).🙈🙉🙊
Moja mami však tému Valentín riešila už pred mesiacom.
Pozerali sme si spolu rôzne valentínske obrázky na Pinterese, ale vyslovene ma nič nemotivovala k tomu, aby som vedela, že to je to "pravé", čo tento rok na Valentína zrealizujem.
Mami však mala nakoniec väčšiu predstavu, keďže si už druhým rokom vedie sama svoje vlastné sociálne siete, vytvára si i vlastné sezónne fotenia/projekty.
Vedela, že pôjde do totálne romantického klišé - romantika v Paríži pod Eiffelovkou.
Milujem Paríž, mám rada Eiffelovku, ale niekedy mi tento fanatizmus okolo toho už lezie na nervy.
Akoby na tejto planéte neexistovali iné krásne miesta a pamiatky ako je Paríž s Eiffelovkou.
Toľko k mojím krátkym úvahám.👀
Vymyslela si, že bábiku oblečie do trička s nápisom Paris, dá bábike na hlavu čiernu baretku a ušije širokú červenú sukňu a vydekoruje šedú drevenú poličku s rôznymi valentínskymi dekoráciami. Samozrejme, že nemohla zabudnúť ani na miniatúrne Eiffelovky.🤗

Ja som v pohodovom stave začala Valentína riešiť až vtedy, keď mi "horelo" pri zadku, tzv .posledný víkend pred samotným Valentínom.
Dva roky mám v hlave, že by sa mi páčilo urobiť pre bábiky červený gauč v tvare pery, ale čas sa tento rok na výrobu nenašiel, tak som musela pracovať zo starých "zásob" tvorenia.
Mami som otravovala, nech mi niečo poradí a ešte lepšie, nech niečo vymyslí.😅
Keďže riešila cez víkend svoj Valentín v duchu Paríža a Eiffelovky, tak išla i u mňa týmto smerom.
Inšpirovali nás dva základné prvky. Biele rámiky, ktorý jeden z nich veľmi dobre "vynikol" už pri poslednom fotení Silvestra/nového roka a zošiť s tvrdým obalom s motívom Eiffelovky s červenými dáždnikmi. Ten som si kúpila v Kauflande pred 3 týždňami, chcela som, aby ma konečne niečo nakoplo a motivovalo k písaniu si motivačného diára/denníka/notesa snov. A
 prvom rade dosť často radia motivátori, aby ste si zohnali zošit/diár, ktorý Vás zahreje pri srdci vždy, keď sa naň ho pozriete.😍

Netvrdím, že som nemala nejaké nápady, ale stále nemám nejaký dáždnik pre svoje bábiky alebo nejaké balóny v tvare srdca. Nejaké mám, ale pre Barbie sú veľkosťou veľké.
Od minulého roka mám konečne i malé balóny z polystyrénu kupované v párty veciach v Pepcu, lenže v takej vyhovujúcej farbe (červenej) je v sade len jeden. Nehovorím, že by sa i s ním nedalo pracovať, ale bolo to málo.🙄
Chvíľku som rozmýšľala, že použijem Barbie auto Mini Cooper, ktoré je aj červené a celého zasypem rôznymi valentínskymi krabičkami a dekoráciami. Stále tam však niečo chýbalo.

Preto som sa už nebránila ísť do parížskej témy.🗼
Mami po zhrabnutí môjho notesa s Eiffelovkou, to už išlo dosť samo od ruky. okrem dvoch bielych rámikov, notesa s Eiffelovkou nás inšpirovala i biela malá lata s kožušinou, ktorú sme za pár centov ešte koncom minulého mesiaca kúpili vo vianočných výpredajoch v Kiku. Latka bola pôvodne vianočná dekorácia, ale už dosť poškodená. Kebyže v nej nevidíme materiálový potenciál, tak ju určite nekúpime.🤨
Však tých doplnkov, čo sme za tých 11 rokov vyrobili máme neúrekom, máme pre nich dokonca i celý valentínsky obchodík, ktorý prešiel pred 3 rokmi celkovou rekonštrukciou. Raz hádam i ten samotný nafotím.🤔

Scéna je taká, že zamilovaná Iman čaká na svojho vyvoleného vo svojom parížskom apartmáne, kde jej najskôr prišli kvety, darček a valentínska pohľadnica.
Mami inšpirovali ešte papierové vintage valentínske krabičky, ktoré som vyrobila už pred 11 rokmi do valentínskeho obchodíka s bábikami.
Tie všade naaražovala do scény.
Nápis s vlajkami XOXO som robila do valentínskej scény v roku 2018, kde viseli na krbe.
Rovnako ako krabičky, som robila pred 11 rokmi i 4 vankúše v tvare srdca. Tento je jeden z nich.
Pre účely Vianoc som pred pár rokmi robila i trblietavý červený vankúš s flitrami.
Kyticu s tromi červenými ružami mi pred pár rokmi robila mami.🥰
Spoločne sme robili i tri červené sviečky, ktoré sme sa učili "liať" a sami vyrábať.
Čierny guľatý nápis Paris som vlani našla stratený na nejakej ceste na našom sídlisku, pôvodne to bol odznak.🙂
Malý biely medvedík bol súčasťou nejakej umelej valentínskej ruže, ktorá sa predávala v čase nášho rodinného kvetinárstve na Valentína.💝
Mám ho doma ešte v ružovej verzii. Tomuto som nalepila ešte červené flitrové srdiečko na bruško.
Poháre s červeným vínom som pred pár rokmi dostala na narodeniny od kamarátky/zberateľky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).💟
Strieborná tácka bola súčasťou kuchyne pre bábiky, ktorá sa predáva pod rôznymi názvami a v obmenených podobách už dlhé roky. Ja ju poznám pod názvom Modern Comfort alebo Modern Kitchen.🍳
Čierna mačka Rómeo bol súčasťou sady dvoch gumených mačiek z Kiku, ktorú som dostala ako darček na Vianoce.
Biely kožušinový koberec som dostala raz do daru od kamarátky Terky z Čiech, ktorá už pár rokov nezbiera a netvorí na bábiky.
Kovová Eiffelovka je dekorácia, ktorú máme na našej chodbe v byte a ako "fanúšik" som si ju pred 10 rokmi kúpila ešte v ďalších 3 veľkostiach, tak ju máme na tej chodbe ako dekoráciu hneď 4x i s nápisom Paris.🤣😄😁
Mňa napadlo na záver ešte použiť i motív červenej pery, ktorú mám na červenej krabici, kde uskladňujem kostýmovú časť Barbie šatníka, je to krabica od talianskej kozmetiky Pupa. Myslím, že do scény dokonale zapadla.👄

Provizórny nábytok je vytvorený okrem už spomínaných dvoch bielych rámikoch a drevenej latky z Kiku, zo zopár šuplíkov, ktoré boli súčasťou takej poschodovej skrinky z Kiku, ale my z nej používame pár rokov už len tieto šuplíky, ktoré v kuchynskej linke slúžia na lepšie rozmiestnenie pohárov a šálok.😎

Výber outfitu bol viac-menej jednoduchý. Nemala som toho veľmi na výber. Všetko od rôznych červených či srdiečkových šiat po rôzne župany som už fotila. Vedela som, že buď zopakujem po 7 rokoch moje šité negližé alebo použijem tieto červené šaty, ktoré som zatiaľ na Valentína nikdy nepoužila a pritom je to jeden z najviac vypracovaných kusov oblečenia od Mattela, ktorý majú moje bábiky v šatníku. Jedná sa o šaty od zberateľskej Barbie podľa supermodelky Natalii Vodianovej, ktorú mám tiež v zbierke.💓
Rozhodovala som sa pred fotením, že ktorej Barbie sadnú a ktorá ešte nefotila nikdy Valentín. Nakoniec voľba tento rok padla na černošku, jednu z mojich najobľúbenejších a keďže mesiac február je mesiacom "černochov", povedala som si, prečo nie? Plus k červeným perám Iman dokonale sa hodili.
Iman (Barbie Basich 001 Model No.08) má čierne topánky, ktoré patria šatám, náušnice a náhrdelník z dielny našej dvorenej šperkárky a kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com) a náramok od Barbie Módnej Ikony/Style Raquelle z druhej série.

Fotky sú fotené na "polovicu". Počasie prialo i neprialo, nebolo úplne slnečno, takže som sa rozhodla práve pri tomto fotení konečne vyskúšať nový svetelný zdroj v podobe svetelného fotiaceho prstenca, ktorý som minulý mesiac kúpila ešte vo vianočnom výpredaji v Kauflande.🤩
Mysleli ho najmä na natáčanie selfie videí a pod., preto má svetlo zabudovanú ešte stojan na mobil.
Má tri stupne svietenia: teplé, studené a neutrálne.💡
Fotila som s neutrálnym, budem experimentovať a skúšať ďalej, dúfam, že mi to zvýši kvalitu fotení v najmä v zimnom a sychravom počasí.

Natočila som i krátke video, keďže som sa pri tvorbe posledného adventného kalendára na nich "vycvičila".😂
Pripájam i romantickú pieseň, ktorú som si pre tohtoročný Valentín vybrala a je ňou: 
L-O-V-E vo verzii od amerického speváka a skladateľa Nat King Cola.
Známe sú aj verzie od spevákov Franka Sinatru či Michaela Bublého.



















Fotenie sa presunulo po schovaní slnka na gauč, najskôr sa došla pozrieť Rikki, potom Louis, ale ten nemá solídnu fotku, vo veľkom sa pritom celom fotení vylizoval....😂😃😄






A tu je na ukážku jedna z fotiek valentínskeho fotenia pre tento rok mojej mami.💖


9 komentárov:

  1. Velmi povedené fotky - tvoje i maminky. Moc se mi líbí, jak ctíš žánr romantické nálady, ale když už je té "sladkosti" příliš, dáš tam fotku s olizujícím se kocourem a vneseš do toho nadhled a humor. Srdečně zdravím. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evka, myslím, že budúci rok by som Valentín mohla dať konečne do ružovej farby, bol by menej "sladký". 🤣
      Som rada, že urobili radosť fotky "za scénou" s mačkami. Budem ich zverejňovať i častejšie.🤗🙂💝

      Odstrániť
  2. Článek mě pobavil. Plné zuby Paříže, Eiffelovky a nakonec to s ní skončí. :⁠-⁠D Focení se ti moc povedlo, hezky naaranžované. Maminka se tématu zhostila také pěkně, dokonce na první pohled méně eiffelovsky než ty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, to isté mi povedala i mami. Stále milujem Paríž a Eiffelovku a rada by som toto romantické mesto navštívila, ale niekedy si myslím, že komerčne sa to už preháňa a veľa ľudí niečo kúpi len kvôli tomu, že tam je motív Eiffelovky a napr. do Londýna s červenou telefónnou búdkou by ani nezakopli.🤣
      Veru, nakoniec tá Eiffelovka na notese v mojom fotení bije viac ako Eiffelovky u mami. U nej je dosť výrazná červená sukňa-😁

      Odstrániť
  3. Obe to máte nádherné <3 Basics Mbili je jedna z mojich najobľúbenejších Barbie, tú vždy rada vidím. Šaty od Natalie sú naozaj krásny kúsok, ktorý sa na serióznejšie valentínske fotenie veľmi hodí.
    U Mami sa mi veľmi páči červená sukňa <3
    Fotky s mačičkami sú príjemné osvieženie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky 💗 Pre mňa je táto Basic srdcovka lebo bola mojou prvou zberateľskou Barbie a zároveň vysnívanou, u Vlaďky na blogu som nad ňou "vzdychala".😃
      Nataliine šaty majú také detaily s čipkou, takže sú na valentínske fotenie ako stvorené.
      Mami je pyšná na sukňu🙂, keďže sa premohla a v noci si ju v sobotu ušila, aby sa dalo v nedeľu fotiť, keďže Valentín bol už na ďalší týždeň v utorok.😃

      Odstrániť
  4. Moc se mi líbí ten obrázek Eiffelovky s deštníkama. Panenka je krásná, to víme všechny a červené šaty jí sluší. Kočičky jí pěkně asistují.

    OdpovedaťOdstrániť