streda 8. februára 2023

Vianočné darčeky 2023 od Ivky/Babakat 🎁🎄



S kamarátkou Ivkou/babakat z Čiech🤗, ktorá mala dlhé roky o babikách aj blog na blog.cz (bohužiaľ sa rozhodla nepokračovať v blogovaní😔) sme si navzájom vymenili tieto Vianoce darčeky.🎄
Cez jeseň 2022 sa mi Ivka ponúkla, keď som chválila vo svojich foteniach jej tvorbu, že pre mňa uháčkuje pár vecí pre moje bábiky.😊
Ja som chcela iba zopár šiat pre moje Shellinky, ktoré majú veľmi slabí šatník už dlhé roky.🥴

Moji pravidelní návštevníci blogu vedia, že háčkovať a štrikovať neviem😐 našťastie mám plno kamarátiek/zberateliek, ktoré mi z lásky už viackrát poslali všelijaké čiapka, šály a hlavne oblečenie pre bábiky.

S Ivkou sme sa dohodli, že okrem šiat pre Shellinky, mi urobí i nejakú čiapku a šál.🧣🧢
Povedala som si v akých farbách si jednotlivé vecičky predstavujem.🙂
Ivka si u mňa vybrala tri vianočné dekorácie z maminej a mojej tvorby.
Taktiež som jej poslala i nejaké prekvapenie a vytvorila špeciálnu vianočnú pohľadnicu pre jej osobu.💌

Poďme sa pozrieť spoločne ako vyzerajú vecičky z jej šikovných tvorivých ručičiek. 🥰🤲❤️

1. Pastelová trojica šiat pre Shellinky

Chcela som veselé a hravé farby, pretože sú to šaty, tak ich budem využívať hlavne v jarno-letnom období.🌸🌞🏵️
Mojím favoritom sú bledomodré.💙
Rada by som ich odfotila cez jarné obdobie.


2. Dlhé nohavice a top pre Chelsea

Outfit pre Chelsea nebol môj nápad, pretože ju mám v zbierke iba jednu, tak som uprednostnila len klasické malé Shellinky.
S týmto špeciálnym outfitom ma Ivka veľmiiii potešila.🥰


3. Klobúk a šál v hnedých tónoch

Ivka sa ma pýtala i na farbu čiapok pri Barbie, ja som chcela niečo neutrálne, čo sa bude dať lepšie kombinovať.
Hnedá farba je super. Ivka mi prezradila, že pôvodne chcela vyrobiť baretku, ale vznikol klobúk. Mne to nevadí, je príjemným spestrením do tvorby outfitov.😊


4. Baretka šál v zelených tónoch

Baretky milujem, takže o chlp sa mi páči viac ako klobúk. Šál som dokonca už použila i do outfitoch pre Kenov.😃


5. Biela kabelka a slnečné okuliare 

Týmito dvoma doplnkami pre bábiky ma Ivka milo prekvapila.
Takýto typ strieborných okuliarov najmä tvarove som ešte nemala.🙂
Koženková kabelka je handmade výrobok, ale zrejme ju Ivka nerobila, pokiaľ viem kabelky nevyrába.

1 komentár:

  1. Parádne darčeky :-) Oblečenie pre prťky nemám veru veľmi ani ja :-(

    OdpovedaťOdstrániť