streda 8. marca 2023

International Women´s Day 2023 👱‍♀️👧👵


Byť ženou je náročné, ale aj krásne. 
Znamená to byť silnou kotvou v prístave aj nekonečnou studnicou lásky. 
Radujte sa z toho, že ste žena!
Prajem krásny Medzinárodný deň žien.👱‍♀️👩‍🦱👧👵👩

Tento sviatok fotím s bábikami len po prvýkrát.🙊🙉🙈 
Aj keď viem, že v našich dvoch krásnych krajinách je dosť silno rozšírený a oslavovaný už veľa desaťročí.😎
Súvisí to hlavne s tým, že v zahraničnej komunite bábik nie je až tak populárny ako zvyčajný napr. sv. Valentín, ktorý je uznávanejšou variantou, pretože ho neberú ako sviatok len pre partnerov, manželov, milencov a pod., ale ako vyznávanie lásky v každej podobe. Dokonca som sa stretla i s písaním valentískych pohľadníc vnúčat pre starých rodičov.💗
Medzinárodný deň žien berú viac z feministicko-emancipačnej stránky v podobe silnej ženy, ktorá vo svojom živote všetko dokáže zvládnuť.💪

Na začiatku roka sme si s mami začali písať zoznam rôznych zaujímavých medzinárodných sviatkov (aj troška uletených) podľa kalendárnych dní a mesiacov, ktoré by sa dali nafotiť a zrealizovať do sveta bábik.💃
Myslím, že sme skončili v auguste, stále sa zoznam nedopísali.
Rekvizít už máme za tie roky požehnane veľa, tak prečo ich viac nevyužiť, že?
Nie všetky medzinárodné dni sa dajú stihnúť každý mesiac fotiť. 
Medzinárodný deň pizze či puzzle sme už premeškali.🙄
Na pravidelnosti nemusí vždy záležať. Niektorý rok môžeme fotiť kávu a na ďalší rok zase napr. pivo.

Do posledného víkendu som nemala extra nápad ako tento sviatok zobraziť.
Jedinou ideou boli tri-štyri bábiky rôznych rasách.🤎💛🖤
Takže som si najskôr vybrala blondínu belošku, černošku, aziatku a hispánku.
Len som nevedela ako ich obliecť a outfitovo spojiť do jedného celku, ktorý by všetky štyri bábiky prepojil.😃
Nakoniec ma napadli elegantné overaly. Dva mi pribudli na Vianoce vďaka dvom novým Looks bábikám. Lenže mám len tri s dlhými nohavicami. Štvrtý biely je s krátkymi nohavicami.
Chvíľku som váhala, či jednu bábiku nevynechám.🤔
Mami mi povedala, že nech to už nechám tak, že to nebude vadiť.
Pohrávala som sa i s myšlienkou, že použijem letné overaly, ktorých mám aj 5, neviem, či by však vyšiel z toho rovnaký efekt ako pri elegantných.🙂
Všetky dievčatá som vyoutfitovala ešte s doplnkami v podobe opaskov a šperkov.
Dala ich sedieť na zlatý gauč, pridala kvetinový aranžmán a dekoráciu v podobe malého glóbusu a nakoniec nafotila.📸
Lenže moja mami si medzitým chystala fotenie s našimi niektorými Barbie z kolekcie Dolls of the World, ale stále nebola istá ako urobí scénu.
Medzičasom si ešte pozerala obľúbené kreslené skice na Pinterese, ktoré nás veľmi často inšpirujú rôznym iným sezónnym foteniam.
Objavila dievča, ktoré stálo pred veľkým číslom - osmičkou, ktorá bola kvetinovo vyzdobená a dievča mala v rukách stužku, ktorú zdvíhala do vzduchu.
Tento nápad ma veľmi chytil za "srdce" a vravela som, že keby som to vedela skôr, určite pôjdem týmto smerom.😅

Nám to však obe s mami nedalo a už sme rozoberali ako vyrobiť takú veľkú "osmičku", až sme sa dostali k tomu, že jej nedokončený nápad s Barbie bábikami Dolls of the World (Barbie zo sveta) nechá tak, zoberie si môj nápad so štyrmi Barbie s rôznymi rasami a ja si spravím kvetinovú osmičku s jednou bábikou.😄
O osmičke som si myslela, že by sa dala spraviť z tvrdého kartónu, ale mami napadla ľahšia a kvalitnejšia varianta vyrobená z dvoch vencov z rôznych veľkostí.
Menší mi "požičala" z našej jarno-veľkonočnej bytovej dekorácie, (s tým, že po fotení ho opäť vrátim do pôvodnej podoby) ten je polyestérnový a väčší je slamený, ktorý nám ešte ostal v zásobách z čias nášho rodinného kvetinárstva. 💐
Oba venčeky som si obalila taftovou tmavoružovou stužkou z domácich zásob.
Mami mi tavnou pištoľou vyzdobila väčší veniec, aby mi ladil so stužkou a na druhý mi prilepila dreveného motýľa modrej farbe z domácich zásob (kupovaný v Kiku).
Vence sme mysleli, že sa nám podarí spojiť s tavnou pištoľou, ale veľmi sme sa mýlili. Boli ťažké a lepidlo ich neudržalo, takže sa mami naštvala a spojila ich s ružovou niťou, ktorá však nemala takú farbu ako vence a dosť bila do očí. Preto mami napadlo, že by som mohla napísať na kartičku slovo "March" - marec, ktorá by to zároveň i prekryla šnúrku.🤨

Zdalo by sa, že sa jedná predsa o jednoduchšie fotenie, to áno, ale asi 15 minút sme pred zostavovaním scény riešili ako napichneme vencovú osmičku, aby na stene držala, keďže sme vedeli, že naša obojstranná páska je na to slabá, rozmýšľali sme i o tavnej pištoli, ale nechceli sme poškodiť vence zo zadnej strany. Tri špendlíky boli veľmi slabé, veniec padal dole, nakoniec sme použili taký "priebojník", s ktorým sme robili najskôr dieru. Keďže bol ťažší, veniec nakoniec udržal.😬
Aby toho nebolo málo, po rýchlom výbere saténovej stužky, ju bolo treba ešte ožehliť, koniec stužky sa troška "chytil" žehličku, takže som ju musela odstrihnúť.
A išlo sa konečne fotiť.

Ako modelku som vybrala Diane (Barbie Diane von Furstenberg). Tentokrát som mala však skôr vybratý outfit ako modelku. Keďže dievča na kreslenom obrázku z Pinteresu mala na sebe ľahké a vejúce oblečenie, napadlo ma aj kvôli kvetinovým vzorom použiť tieto obľúbené a veľmi sexy šaty od playline Barbie Fashionistas Hollywood Divas Artsy, ktorú som si kúpila pred 12 rokmi, našla si nový domov, šaty som si však nechala. Odstránila som z nich taký zlatý "brošňový" element v strede pŕs, ktorý bol plastový a vôbec sa mi nepáčil.😁
K nim som už vybrala bronzové topánky od Barbie Basic 2.5 Mbili, ktoré týmto šatám tradične dávam a pridala zlatý náhrdelník z dielničky od zberateľky Lenky - Nauriel (naurielpanenky.blogspot.com) z Čiech.
Trblietavo-zlaté malé náušnice mám zo sady dámskych náušníc z Pepca, ktoré dostali moje bábiky pod stromček.😊

Na poslednej fotke dávam moju pôvodnú štvoricu krások, ktorým mami vytvorila novú scénu i vlajky s dreveným holubicami "mieru", ktoré sa často s témou MDŽ 🌹 v zahraničí spájajú. Pridala na novo spravené tri kytice a celkové drevené kocky sú z dvoch typov bytových dekorácií z Pepca, ktoré som používala i ja napr. naposledy pri novoročnom fotení s bábikami.🎆













4 komentáre:

  1. Krásné fotky. Osmička se mami provedla. A kdo jiný by měl slavit MDŽ, když ne Barbie. A zítra ve slavení může pokračovat, když má narozeniny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zase moc povedené fotky. A ta společná je super! Přemýšlím jestli nějaký slavnostní overal pro Barbie vůbec existuje...ale ten bílý šortkový se tam hodí báječně. A zítra 9. březen (díky Hanneton za připomenutí) - Barbie má 64 let :-) Nevypadá na to, že? Zdravím Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý nápad a nádherné fotky od oboch :-) Overalkové fotky som videla na FB a sú fakt krásne, ten nápad sa mi veľmi pozdáva :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí hned na první fotka. Ta barva osmičky je dokonalá a pro tyhle šaty já měla vždycky slabost a pro Diane taky ;-) Krásné fotky k oslavě MDŽ

    OdpovedaťOdstrániť