nedeľa 16. júla 2023

Barbiecore 🌸💗🌺



Počuli ste o veľkom trende #barbiecore?🌸💗🌺
 Dúfam, že áno, lebo veľmi úzko súvisí s  dlhoočakávaným filmom o bábike Barbie. Podľa mňa už len veľmi malé percento ľudí vo svete nevie, že ide toto leto do kín.🌅🎥🌞🎬⛱️
Tento trend je odvodený samozrejme od svetoznámej bábiky Barbie a jej fantasticky estetického ružového sveta.🥰
Ružové šaty, topánky, príčesky a ďalšie kúsky oblečenia Barbie sa pretavili najmä do súčasného módneho priemyslu.
Barbiecore  sa rozšíril už začiatkom vlaňajšieho leta.🏖️
Odvtedy originálne a farebné výtvory ovládli najvýznamnejšie podujatia akými sú napríklad Grammy či Coachella a červené koberce, ale aj srdcia svetových celebrít.🌟
Barbiecore nie je len štýl obliekania, ale aj trend v líčení a starostlivosti o pleť, ktorý sa na jar tohto roka vrátil ako bumerang a opäť dobyl Instagram 📷 a TitkTok.🎞️
Sama to môžem len potvrdiť, pretože som už videla na IG toľko reelsov s Barbie tematikou, hlavne módnych outfitov, že sa mi o ružovom svete pomaly aj sníva.😅
Barbie film a všetko okolo neho vyvolalo celosvetové šialenstvo.

Barbie trend sa dostal i vďaka farbe roka "Viva Magenta" aj do štýlu dizajnu bývania a dekorácií. 🛋️
Či sa Pantone, ktorý  každý rok vyhlasuje farbu roka, nechal inšpirovať práve samotnou Barbie, neprezradil. Isté je, že sa riadi hlavne tým, čo ovplyvňuje svet aktuálnych trendov v oblasti módy, svetoznámych hviezd a pod.💫

Aj ja som už vlani tomuto trendu podľahla vďaka instagramovej hre #monday4dolls, ktorá sa hrá každý pondelok vo svete zberateľov bábik.
Téma na jeden augustový pondelok bola jednoznačná #barbiecore.
Musela som si ju vtedy naštudovať. Logicky som vedela, že bude súvisieť s Barbie filmom.🎬
Snažila som sa vytvoriť niečo podobné, čo robím, keď fotím Barbie narodeniny, ale s dôrazom aj na módu.👗👙👒

SCÉNA:
Najvýraznejším ružovým prvkom v mojom Barbie svete je tento zberateľský kúsok v podobe Barbie gauča, ktorý navrhol dizajnér Jonathan Adler spoločne s firmou Mattel, keď Barbie oslsvovala v roku 2009 svoje 50.narodeniny.🎂

🌸čierna lampa je moja staršia práca
🌸stolík bol provizórne vytvorený pre toto fotenie: 
dva pink mini rámiky kúpené vo výpredaji v Tescu, 
jeden čierny vrchnák od kávy Davidoff (pár rokov už majú tmavomodrú farbu, preto je zo staršieho obdobia) 
a malé guľaté zrkadlo bolo vlani kúpené v Kiku (mám s ním ešte iné plány)
🌸časopisy Vogue a módne knižky sú moja ručná práca
🌸rovnako i nákupné tašky Chanel
🌸mini dekorácia v podobe Eiffelovky a sviečka je tiež moja vlaňajšia práca
🌸čierno-biely koberec je z rostrihanej etno detskej sukni, ktorá sa ku mne dostala na tvorbu
🌸pink vytŕčajúca kabelka z tašky je zo zberateľskej doplnkovej sady Barbie Basic 001
🌸biely pudel je gumená hračka z môjho detstva, vždy bol psom mojich bábik Barbie z detstva

MODELKA:
Ako modelku som vybrala zberateľskú Barbie podľa módnej návrhárky Diane von Fürstenberg, ktorej sa pink farba ako čiernovláske hodí.😍 Nechcela som ísť prvoplánovo opäť do blondínky, ktorých v zbierke toľko nemám.🙄

OUTFIT:
🌸pink blúzka je od staršej playline Barbie Fashionistas Raquelle, ktorá mala pohyblivé telo
 🌸čierne šortky sú od Barbie Stardoll Bonjour Bizou
🌸pink topánky sú od jednej playline Barbie Módnej ikony/Style z druhej série 
🌸 náhrdelník a náušnice sú ručná práca kamarátky Katky G./zmrzlinky
🌸 ružový náramok je od inej playline Barbie Módnej ikony/Style




















3 komentáre:

  1. Nádherné fotky a dokonalý barbiecore :-) Dianka je úžasná modelka a vyladilo si to skvelo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau...Nádherná pohovka.Lituji,že jsem jí nekoupila v době,kdy byla ještě cenově dostupná.

    OdpovedaťOdstrániť