pondelok 31. júla 2023

Harry Potter mini knihy🧙📚⚡

31.júla 1980 sa podľa spisovateľky J.K.Rowlingovej narodilo jej knižné "dieťa" Harry Potter.⚡🧙🧹
Fanúšikovia sveta Harryho Pottera si ho každý rok s radosťou pripomínajú.✨
Tento rok som sa rozhodla pridať k nim i ja, pretože mám na túto tému nafotenú sériu fotiek a samozrejme i ja veľmi milujem svet úžasného Harryho Pottera.
Tento nápad úzko súvisel hlavne s tým, že som vo februári vyrobila miniatúrne knižky Harry Potter.📚
Chcela som fotky zverejniť na Svetový Deň Harryho Pottera, ktorý sa oslavuje 2.mája, pretože v ten deň bol podľa knižnej predlohy porazený zakerný pán temnoty Lord Voldemort, ale nejako som tento termín zmeškala...🙄 
 Bolo mi ľúto s fotkami čakať na ďalší rok, tak som sa potešila, že je tu ešte jeden dátum, ktorý súvisí s týmto kúzelníckym svetom.🥰
Tie ma inšpirovali vytvoriť si svoju malú scénu z tohto fascinujúceho kúzelníckeho sveta✨, ktorý okrem mňa, miluje milióni fanúšikov po celom svete.

Už druhým rokom vyrábam miniatúrne knihy 📚 pre bábiky, ani nerátam, koľko som ich vyrobila. Tri knižnice pre tri zberateľky som zariadila a čaká ma ďalšia.😄

V rámci tejto tvorby som sa rozhodla spraviť si radosť a urobiť si sériu kníh o Harry Potterovi nielen mojim bábikám.🙂
Aj ja mám vlastné reálne knihy a jednu špeciálnu "encyklopédiu" Harry Potter a filmové čary, ktorá podrobne zachytáva filmovú sériu HP od hercov po kostýmy či kulisy a mnoho iných zaujímavostí, ktoré sa HP sveta týkajú.💫

MINI HARRY POTTER KNIHY:
Vytvorila som dva typy mini kníh Harry Potter. Jedny sú o trochu väčšie a majú obaly kníh z oboch strán rovnaké.📕
Druhý typ je o trochu menší, ale obaly majú hlavnú obálku a zadná strana je odlišná s mini textom.
Táto séria má aj vlastú krabičku, do ktorej sa presne zmestí 7 kníh.🙂

OUTFIT:
Lámala som si hlavu ako vytvoriť outfit, ktorý by sa podobal ku školskej uniforme v štýle Harry Potter.
Našťastie mám hnedú skladanú sukňu od šikovnej krajčírky Elenky Motýľovej.
Tá tvorila základ outfitu.🌝
Šedý sveter je tiež z jej tvorby.
Biela košeľa, ktorá vytŕča okolo krku je od playline Barbie Midge Módnej ikony/Style.
Topánky sú od zberateľskej Barbie Dolls of the World France.🇨🇵
Podkolienky som vytvorila pred 2 rokmi do outfitu v štýle 50.rokov.
Okuliare sú z doplnkovej sady Barbie Bonanza z môjho detstva.🙂
Náušnice sú dámske puťky do uší.
Čierny klobúk a kúzelnú paličku som vyrábala pred 2 rokmi do halloweenského outfitu.🎃

Moja mami mi chcela pomôcť, chýbal nám typický HP šál k uniforme.🧣
Keďže obe nevieme štrikovať a ani háčkovať, museli sme to skúsiť inak.
Mami napadlo také falošné štrikovanie, kde sa na tvrdom papieri prepletá niť/bavlnka hore-dole.🤭
Touto technikou som pred pár rokmi robila pre bábiky visiace lehátko.
Týmto štýlom mi uštrikovala šál vo farbách fakulty Chrabromil 🦁 - červená a zlatá❤️💛, ku ktorej patrili traja hlavný hrdinovia - Harry, Ron a Hermiona.

SCÉNA A REKVIZITY:
Sovu Hedvigu žiaľ nemám, tak som musela nájsť sovu z chovnej stanici mojich bábik.😄
Tie majú našťastie dve. Jednu malú keramickú z Kiku a táto druhá je z trojice vajíčok, ktoré vyrábal Lidl, mám ju už aj 12 rokov.😊
Veľká truhlica je dekorácia z našej vlastnej obývačky.🛋️
Šedú truhlicu majú bábiky v spálni provensálskom štýle a bola asi pred 10 rokmi kupovaná v Kiku.
Malé drevené pníčky som kupovala v súkromnom obchodíku vlani na vianočnú tvorbu, tento rok obchod už skrachoval.😌
Veľké pne sú z čias rodinného kvetinárska a robili si nane vianočné veľké svietniky.🕯️

AKTÉRKA/MODELKA:
Pri voľbe modelky som mala len jednu jasnú predstavu, mala byť hnedovláska. Voľba padla na Megan, moju obľúbenú zberateľskú Barbie Katniss Everdeen podľa filmu The Hunger Games Catching Fire (Hry o život).

Pevne verím, že Vám tieto fotky prinesú aspoň trocha z čarovného sveta Harryho Pottera.✨🧙🧹



























5 komentárov:

  1. Je to supeeer. A to nejsem fanynka :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka😊, tak to som rada, že napriek tomu, že nie si fanúšička HP sa Ti v mojom bábikovskom podaní páči.😄 To vieš, všetko v malom vyzerá roztomilejšie.🙂

      Odstrániť
  2. Tak ty jsou boží.Asi je budu také potřebovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OK, mám ich 2x vytlačené, môžem Ti ich urobiť.🥰

      Odstrániť
  3. To je čistá dokonalosť :-) Ten motív, ktorý má Megan na rukách zdobí aj moju knižnicu u maminy, ale priznám sa, že som ich teda nečítala už nejakú tú dobu a furt si hovorím, že musím si ich znova prečítať, keďže filmy ukazujú ani nie polovicu a kopa podstáv v nich ani nie je.
    Megan je dokonalá Chrabromilčanka a verím, že slávnej trojici by určite rada pomohla v ich náročných úlohách.

    OdpovedaťOdstrániť