štvrtok 6. júla 2023

Letný outfit od bábiky Emily



Konečne prichádzam s letnou atmosférou aj na blog.🏖️
Fotky som robila už v máji pre instagramovú pondelkovú tému "Yellow" (žltá) 💛 do #monday4dolls a @bella_belladoll.
Mala som chuť fotiť už niečo letné🌞, lebo po tom jarnom nevyspytateľnom počasí som to nutne potrebovala.😀
Vlani na jar sme s mami v Tescu objavili bábiky s názvom Emily.👩

Tento typ bábik sme už pár rokov predtým poznali z Kauflandu, kde ich pred Vianocami zvyknú priniesť do vianočnej ponuky hračiek.
Raz ma už lákali si jednu kúpiť, najmä kvôli pohyblivému telu, ktoré sa podobalo na mattelácke MTM, ale som odolala, lebo šaty a ani doplnky neboli na môj vkus nič extra.🙄

Táto z Tesca však bola iná, okrem verzii bez kĺbov mala úžasnú dlhú sukňu v horčičovej farbe. Vlastne celý letný outfit bol v takom štýle, čo sa nám s mami páčilo.😍
Mali i iné typy, len tie mali elegantné outfity.
Keďže bola táto len jedna, tak sa pri mojom váhaní práve táto Emily minula.
Váhala som, lebo som vedela, že bábiku vôbec nepotrebujem a nemala som náladu hľadať jej nový domov.🧐

Znovu bábiky doplnili až na jeseň, mami mi vyprávala svoje predstavy ako sa dá so sukňou fotiť i jesenná tematika.
A tak som jej urobila radosť a kúpila som ju ako súčasť jej narodeninového darčeka, ktoré má koncom októbra.🎂
Mami bola spokojná, vlani sukňu použila do jedného vlastného jesenného fotenia.🍁🧡🍂

OUTFIT A MODELKA:
V origináli k patria outfitu biele vyššie tenisky a plastová kabelka s nápisom Lucky s vytŕčajúcimi kvetinkami.🌼
Tie v tomto fotení neuvidíte, pretože som k outfitu dala viac hodiace sa topánky, aj keď viem, že tenisky sa bežne už nisia k šatám či sukniam, čo sa mne osobne až tak nepáči.😌
Ako modelku dohto outfitu som vybrala Milagros (BarbieHoliday 2017 Hispanic), pretože takto ju mám vyloženú celé tohtoročné obdobie jar/leto.
Kabelka je z mojej výroby, pred pár rokmi somju urobila z kruhových dámskych náušníc.😀
Biele kruhovo-strapcové náušnice mi vyrobila mami pred pár rokmi do jednej súťaži s bábikami na Flickri.🙂
Strieborný náramok je od Mattela od jednej playline Barbie z kolekcie Barbie Módna ikona/Style.

Outfit je celkom dobre ušitý, biela blúzka má podšívku, viac z nej trčali nite, sukňa je krajšie ušitá oproti topu. To sú však za tú nízku cenu úplne v pohode.👍 Aj Mattel neponúka v posledných rokoch o nič lepšiu kvalitu.😌

SCÉNA A DOPLNKY:
Outfit vo mne vyvoláva dovolenkový pocit, že v ňom bábika kráča starými kamennými uličkami po Taliansku či Grécku.🇮🇹🇬🇷
Aj samotná vnútorná krabica bábiky mala v takom štýle pozadie.🙂
Pozadie som vybrala obraz mora s mólom, ktorý som na konci leta 2021 našla vyhodený pri jednom kontajnery u nás na sídlisku.🏝️
Je už troška zničený, asi zmokol, pretože sú na ňom fľaky tvare kvapiek.💦
Zdiaľky je to však celkom OK.
Palmy sú pozostatky z čias rodinného kvetinárska, kde pne slúžili na popínanie izbových rastlín.
Ešte počas detstva slúžili ako palmy pre bábiky.🌴
Pred pár rokmi som im vyrobila stojany a vylepšila im palmové listy.🌿

Bordová vespa/skúter je od Barbie My scene a mám ju už 10 rokov. Kupovala som ju cez Ebay, prišla mi myslím z USA, vtedy boli iné ceny.🥴 A troška som si hlavu tĺkla, lebo prešli ani nie 3 mesiace a objavila sa na našom Bazošovi.😅

Čierny fotoaparát je z nabytkového setu chaty od bábik Liv, ktorý už dávno nemám, ale pár doplnkov som si z neho nechala.📷
Mapu som už používala raz pri už spomínanej súťaži na Flickri. Je vystrihnutá z maminho starého školského atlasu.🗺️











Síce v máji neboli také horúčavy, skôr i zima, preto naša mačka Emma😻 vyhľadávala slnečné miesta a opäť sme sa raz spolu vytláčali na jednom mieste.😹😹😹





4 komentáre:

  1. Super fotky :-). Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z tohto dýcha taká pravá letná atmosféra. Veru máj aj jún boli ešte pomerne chladné, ale ja som za to bolo aj pomerne rada :-D

    OdpovedaťOdstrániť