pondelok 4. septembra 2023

Bella & Ferguson 🐕


 Tento rok som sa rozhodla po prvýkrát osláviť aj Medzinárodný deň psov🐕, ktorý pripadá od roku 2004 na 26.08., tiež je v rovnakom mesiaci ako Deň mačiek.😊
Keďže mám medzi kamarátmi-zberateľmi bábik nielen veľa mačkárov, ale i veľa psíčkarov, som rada, že môžem týmto spôsobom vyjadriť lásku aj týmto chlpatým láskam - psíkom.🐶🧡🐾

Prajem každému majiteľovi a milovníkovi psov, všetko najlepšie.🎉
NÁPAD A INŠPIRÁCIA:
Nápad nafotiť túto dvojicu psov, som mala už od minulého roka, len vlani som bohužiaľ fotenie už nestihla zrealizovať.😌
Dvoch plastových psov som dostala pred 2 rokmi k Vianociam spolu s dvojicou dvoch mačiek.🐈 Kúpila som si ich v Kiku. Každá dvojica sa predávala samostatne.
Tento rok som ich už nevidela predávať.
Veľkosťou sú veľmi vhodné pre bábiky Barbie.👍
Síce moje bábiky majú dosť veľa krásnych psov od Mattela, riadim sa však heslom, že domácich miláčikov nie je nikdy dosť.😅
Pomenovala som ich podľa dvoch psov z Instagramu, ktoré majú ich majiteľky Slovenky, ktoré sledujem.🥰

Keďže jedného som identifikovala ľahko ako jazvečíka, dala som meno Ferguson.
Podľa Slovenky Elli Šedivá (@tulave_dievca), ktorá má vlastného jazvečíka týmto menom. Žije s manželom a malým synčekom v Británii, predtým v Brne, keďže manžel je Čech.
Rada cestuje a aktuálne vydala i knihu s názvom Dievča v Londýne, kde spísala svoje príbehy, ktoré zažila v Londýne a v Anglicku.💂

Druhý pes je buď teriér alebo retríver, no nie som si tým istá. Tipujem, že keďže je ten prvý jazvečík, tak asi nevyrobili druhého bez rasy ako mix psa z ulice...😏
Dala som jej meno Bella, podľa jedného z dvoch psíkov-pudlíkov, ktorého má šikovná Slovenka Alex (@veselemakrame), tvorkyňa makramé dekorácií a kabeliek, v civilnom povolaní je učiteľka.👩‍🏫

REALIZÁCIA A TVORBA SCÉNY:
Chcela som vytvoriť podobnú scénu s interiérom ako som robila pri dvojici mačiek.🙂
Potrebovala som najskôr vybrať jeden z gaučov a tomu doladiť celý interiér.
Vybrala som si svoj posledný gauč v čierno-bielej farby, ktorý som robila v máji.😊
Pridala som k nemu konferenčný stolík, ktorý som robila v januári.
Pôvodne mám stolík pri Barbie zberateľskom gauči od návrhára Jonathana Adlera.🙃
Je vyrobený z kozmetickej krabičky, ktorú som si kúpila, prefarbila bledé drevo na vrchnáku na čierno, nohy sú z veľkých drevených korálkov, ktoré som tiež prefarbila na čierno.🖤

Ďalšou potrebnou vecou bolo do scény dostať nejaký obrázok psov.🐶
Zistila som, že mám v tomto dosť veľké medzery, som samozrejme orientovaná ako inak na mačky.🤭
Napadli ma pri obrázkoch iba nejaké pohľadnice milých psíkov, ale pri silnejšom a dlhšom uvažovaní, čo doma máme, ma napadli nálepky, ktoré som pred pár rokmi zohnala za pár centov vo výpredaji Tescu. Schovávam si ich do projektu chovateľský obchod/dioráma pre bábiky.🤩
Nálepky sú mixom fotiek psov i mačiek. Každá strana nálepiek je v balíku 3x.
Napriek tomu tie obrázky psíkov boli málo výrazné, okrem jedného so šteniatkom zlatého retrívera.🥰
Napadlo ma pri poradenstve s mami, využiť 3 typy malých rámikov, ktoré sú veľkosťou približne rovnaké, ale každý je iný.  Dva sú strieborné a jeden čierny.
Rozhodla som sa použiť len jeden typ nálepky, ale každú som nalepila na odlišný odtieň červenej farby.❤️

Mami mi pridala do interiéru ladiace rámy so šachovnicovým motívom a dva kaktusy/sukulenty zo stálych našich diorám.🌵
Šachovnicové rámiky máme vyložené v našej kuchyni, ostali nám po pôvodných majiteľoch bytu, keďže v kuchyni máme podlahu so šachovnicovým vzorom.⬜⬛

Využila som ako stenu svoju poslednú novú diorámu - obchod Tiffany & Co.💍, lebo strieborná stena obchodu pôsobí ku gauču viac luxusne a aby som prepojila farbu, zobrala som červený koberec, ktorý vždy využívam pri fotení Oscarov.

Hračku špagát som vyrobila pred pár rokmi, striebornú misku len nedávno a košík/pelech zo špagátu som robila do svojej úplne prvej diorámy cukráreň-pekáreň, ktorú som vyrobila počas strednej školy, cez jedny letné prázdniny.
Zelená, biela kosť a zelená miska s jedlom sú hračky, ktoré som si nechala z polly pocketov z môjho detstva.😊
Bielu drevenú tácku som vyrobila vlani.
Čierno -biela súprava šálka a konvica mi ostali z mojej Barbie kuchyne z detstva.
Váza s aranžmánom mi vyrobila mami.
Priehľadná váza je pôvodne vrchnák od starej voňavky.😄

AKTÉRKA/MODELKA A OUTFIT:
Tú som vybrala extrémne rýchlo, kvôli farebne ladiacemu outfitmu, ktorý má Blanché (Barbie The Cinderella Movie, Lady Tremaine) celú sezónu jar/leto na sebe.😃
Blúzka a nohavice sú z dielne šikovnej krajčírky Elenky Motýľovej.❤️
Náušnice sú dámske puťky zo série z Pepca.
Topánky sú zo staršieho setu Barbie Life in the Dream House Midge.
Čierny plastový náramok je z doplnkovej  sady Barbie Basic 001.
Červený plastový náramok je od zberateľskej Barbie Keith Haring.🙂




























2 komentáre:

  1. Dokonalá scénka :-) Nesmrteľná čierno-biela kombinácia oživená červenou :-) A psíkov ani iných miláčikov naozaj nikdy nie je dosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukám, že i hafíci u vás mají své místo ;-) Moc se mi líbí ten černobílý pokojík.

    OdpovedaťOdstrániť