piatok 1. septembra 2023

Ice creams & coctails 🍨🍹🍧



Predposledným tohtoročným letným fotením je letná siesta pri letných koktejloch a zmrzlinách.🍨🏖️🌅
Mala som ešte naplánovaný veľký letný projekt, ktorý už tento rok žiaľ nestihnem, keďže som na ňom ani jednu bodku nezačala robiť.🙄
 Zdržal ma asi aj projekt klenotníctvo u Tiffanyho, tam nastal prvý sklz a v auguste som dostala nečakanú objednávku, ktorá ma zamerala nakoniec na iný letný štýl a projekt.🌊
INŠPIRÁCIA:
Napriek tomu ma krásne augustové slnečné počasie lákalo stále fotiť.🌞
Leto je pre mňa najobľúbenejšie ročné obdobie, tak sa ho neviem nabažiť.🥰
Aj keď viem, že všade už bláznia so školou a s jeseňou a v Kiku už dali u nás Vianoce🎄, čo je už pre mňa totálne šialenstvo 😱, aj keď ich milujem.
Vlani na narodeniny som od kamarátky Katky G.(zmrzlinky) dostala 2 koktejlové letné poháre🍹, dva zmrzlinové🍨a dva zmrzlinové tanieriky🍧.
Katka mi už veľakrát darovala také krásne a realistické jedlá a drinky, že je hriech i niekedy neodfotiť.🤭

Keďže výroba miniatúrneho jedla🍲 ma najmenej láka a práca s hmotou ako je napr. Fimo ide trochu aj mimo mňa, tak som vždy rada za darčeky tohto typu.❤️ Nemôže byť človek dokonalý vo všetkom a mať zameranie na množstvo vecí. Potom sa to odrazí i v živote, častokrát to je aj u mňa a výstižné slovo je na to "prokrastinácia".🥴
Aj tak už vytváram veľký sortiment miniatúr a doplnkov pre bábiky a pritom len dve ruky na tvorenie.🙃

TVORBA SCÉNY:
O tejto scéne som mala jasnú predstavu, chcela som využiť bielu "ratanovú" súpravu, ktorú som si ako vytúžený kúsok kúpila pred 10 rokmi cez Ebay, prišla myslím z Británie.🤩
Je to obývačkový set z 80.rokov, kedy Mattel vedel požívať normálne farby a nábytok bol i väčší.🙂
Obidve časti sa dajú vyklápať, gauč sa zmení na posteľ 🛏️a kreslo má miesto na vyloženie nôh.🛋️
Túto funkciu som pri tomto fotení nepotrebovala využiť, keďže som chcela vytvoriť dojem letného sedenia na terase.⛱️
Opäť som použila pozadie s výhľadom na mólo a more. Obľúbené palmy🌴 a drevené pódium.

K zmrzlinám som pridala zlaté lyžičky🥄, ktoré mali ešte moje bábiky z detstva, zo sady príborov od bábiky Susy a drevené prestieranie v tvare melónov 🍉 som rozobrala z vidiacich letných dekorácií, ktoré som pred rokmi zohnala za 10 centrov v Kiku.🥰

AKTÉRKY/MODELKY
Letné fotenie si prišli tentokrát užiť sestry/dvojčatá Soraya (zberateľská Barbie z kolekcie Barbie Loves James Bond Dr.No, Honey Rider) a Saraya (zberateľská Barbie z kolekcie Barbie Loves James Bond Occtopussy). 
Mám ich takto podobne oblečené celú tohtoročnú sezónu jar/leto.
Rada tieto dve moje krásky fotím, milujem tvár Daria, ktorá je pre mňa dokonalá vo všetkých bodoch.❤️🧡💛
Aj vlani som ich tiež fotila práve v letnej scéne.

Soraya (blondínka) má na sebe šaty a topánky od playline Barbie Teresy z kolekcie Fashion Fever, náušnice vyrobila dávno moja mami a slnečné okuliare asi z fashion sady Life in the Dream House Midge.🙂
Saraya (hnedovláska) má šaty od Barbie z kolekcie Top Model Summer Resort, topánky od nejakej Barbie Fashion Fever, náušnice sú dámske, asi z Tesca a slnečné okuliare z fashion sady Barbie Life in the Dream House Teresy.🙃
Obe kočky majú kabelky z mojej dielničky, ktoré som už robila v lete 2016 do súťaže s bábikami na Flickri na tému kabelky a klobúky.👒👜
Do tašiek som pridala módne časopisy z mojej dielničky, aj Mattel, uteráky som si požičala z jednej Barbie kúpeľne, tablet som robila tiež ja a vejáre sú novinka tohto leta z mojej tvorby.
Mobily📱, tie sú oba ešte od zberateľských Barbie z kolekcie The Look, tie s kovovými telami.






















1 komentár:

  1. V dnešný urpšaný deň mi tieto fotky doniesli krásne osvieženie. Všetko závidím, od aktérok, cez oblečenie, doplnky, nábytok. Jednoducho nádhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť