nedeľa 15. januára 2023

Vianočné darčeky 2022 od Katky 🎁🎄



Aj na Vianoce 2022 sme si s kamarátkou Katkou  (zmrzlinka.blogspot.com) vymenili vianočné darčeky.
Poďte sa detailnejšie pozrieť, čo pekného sme ja a moje bábiky dostali.😊

1. Vianočná pohľadnica

Tradične i tieto Vianoce mi vyrobila vianočnú pohľadnicu Katkina dcéra Týnka.
Tentokrát mala morív škriatka známeho pod menom "gnome".
Mám rada týchto škriatkov, ktorý sú vo vianočných dekoráciách moderní už pár rokov.🤩
Doma máme tiež jedného 25 cm a malých pre bábiky. Dokonca som si 4 pre bábiky i sama ušila. Takže ma výber motívu potešil.🙂



2. Kľúčenka chlpatý brmbolec

Darček pre mňa na kabelku či kľúče.🌞
Má dva spôsoby zavesenia - na štipcové otváranie alebo klasiku v podobe krúžku.
Na kľúče som ju nezavesila, zdala sa mi príliš veľká a mám na kľúče iné
Tak som si ju zavesila na jednu kabelku, s ktorou farebne ladí.🖤



4. Kvetinové náušnice

Vyrobila Katka, ktorá nielenže robí dlhé roky krásne šperky pre bábiky, ale rada tvorí šperky i dámske šperky, najmä tie z jej obľúbených minerálov.🤗
Tieto kvietkové nosím rada doma na ušiach, pretože sú vahovo ľahšie ako nejaké iné moje bižutérie.


5. Štipce s filcovými sobami

Soby 🦌"Rudolfovia“ zatiaľ čakajú v mojich kreatívnych materiáloch, kedy na nich raz príde rada na tvorenie.🙂


6. Vianočná dekorácia biely medvedík

Je to vianočná ozdoba na stromček. Rovnakú má i Katka a taktiež ju dala svojim bábikám. Dala som dole visenie a ľadový medvedík 🐻 si už krásne sedí v našom vianočnom obchodíku pre bábiky.🙂


7. Malá soška keramického snehuliačika

Zlatučký snehuliak ⛄ sa tiež stal tovarom v našom vianočnom obchodíku pre bábiky.😊


8. Dve značkové kabelky pre bábiky

Obe sú ručná práca kamarátky Katky.👜
Biela má vxorku Louis Vuittona a hnedá vzorku Gucci.
Chystám s nimi raz i nejaké fotenie.🙂


9. Dva náhrdelníky a jedna čelenka pre bábiky

Opäť ďalšia handmade tvorba z Katkinej dielničky. Okrem šperkov💍 a kabeliek 👛 si už vyskúšala i tvorbu čelenky.
Táto je taká elegantná. Niekedy ju nafotím samostatne.🙂

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára