štvrtok 8. februára 2024

Vianočné darčeky 2023 od Věrky 🎄🎁


Koncom januára sme mali doma s mami  druhé Vianoce.🎄 Prispela k tomu naša spoločná kamarátka z Čiech Věrka (babivera.blogspot.com), ktorá nám poslala ešte oneskorený vianočný balíček.🎁
U nás proste Vianoce trvajú vždy ešte aj celý január.😄
 Pri odbalovaní sme obe ostali v nemom úžase, lebo sme naozaj nečakali, čo všetko v balíku nájdeme.🤩 Aj sme boli dojaté 🥹, pretože pri tomto balíčku je dokonale vidieť, že bol vyskladaný presne na mieru a z lásky.
Věrka ešte raz z celého ♥️ Ď A K U J E M !!!😘


1. Vianočná pohľadnica

Vianočno-zimná ⛄❄️ handmade pohľadnica veľmi potešila, keďže ju vyrába švagriná Věrky a mám z jej dielničky už niekoľko pohľadníc odložených. Nielen rada pohľadnice vyrábam, ale i dostávam.🥰 A ešte k tomu handmade.🩵


Pohľadnice od švagrinej vždy majú vo vnútri i nejaké nálepkové ozdoby.😊


2. Diamantové maľovanie: obraz mačky a doplnky

Túto umelecko-kreatívnu techniku som zachytila niekde na internete, takže som ju zbežne poznala, ale nejako extra som ju neštudovala. Vedela som len, že sa na obrázky lepia kamienky. Je veľmi podobná technike maľovania podľa čísel.🙂
Vďaka Věrke som si však celý postup tejto kreatívnej tvorby už naštudovala.
Najlepšie bolo pozretie troch videí, týmto spôsobom každý pochopí všetko najlepšie.🙃

Základom je samozrejme obrázok, ktorý je celý pokrytý lepidlom a zakrytý priehľadnou fóliou.
Ďalej sú dôležité kamienky, ktoré sú rozdelené podľa farby a čísel, vďaka ktorým kamienky umiestňujte na obrázok.🖼️
Aby sa niečím lepidlo nepoškodilo, odlepíte iba časť obrázka, na ktorom pracujete.
Následne zoberiete pero, ktoré pichnete do vosku a až potom zoberiete diamant/y z misky, ktoré postupne podľa čísla a farby prilepujete na časť obrázka a tento kolobeh opakujete pokiaľ nemáte vytvorený celý obrázok. Je to vlastne taká mozaika.😊

Obrázok mačky a sáčky s danými kamienkami. 


Nálepky na triedenie diamantov, dva typy násad pre viacero diamantov 💎, misku na triedenie diamantov a hlavne pero na naberanie diamantov.🖊️


Deväť znovuotváracích sáčkov na triedenie diamantov 💎 a 2 červené voskové srdcia ❤️. Pôvodne som si myslela, že srdcia sú iba nálepky a už som ich videla vo valentínskom obchodíku pre bábiky.🤭
Sáčky využijem na svoj iný kreatívny materiál.


3. Soška väčšieho anjela v darčekovom balení 

Rozkošná a umelecky pekná soška.
Moja mami mi zavalila, že taký "cintorínsky" typ.😅
Podobného som si pred pár rokmi kúpila, keď som ho potrebovala na jednu hrobku.😃
Nie, tohto určite neplánujem použiť týmto spôsobom.


4. Sošky troch anjelikov s romantickými venčekami na hlavách

Z tohto vianočného balíčku patria medzi topku, na tom sme sa zhodli obe.🥰
Zatiaľ sme ich umiestnili do spálne v shabby chic štýle, ale tá je už dosť preplnená dekoráciami. Určite sú inšpirujúci aj na nadchádzajúci Valentín.😊


5. Tyrkysový obal Albi s motívom miest/Eiffelovky

Zatiaľ som si ho schovala do skrinky pracovného stola, určite si budem doň niečo pekné odkladať.
Věrka inak vie, že milujem Eiffelovku a Paríž.😍


6. Pero Albi s motívom kráľovskej koruny

Krásne a luxusné pero, žiaľ tuha je nefunkčná, budem musieť zohnať novú.
Kráľovská koruna 👑 ma inšpiruje ako suvenír do nášho obchodu s anglickými suvenírmi.🙃



7.Dve LED reťaze 

Věrka mi plní dosť rýchlo želania.💫
V ten týždeň, čo som balila Vianoce bábik, som si vravela, že okrem dvoch krátkych LED reťazí s červenými svetielkami, mám ešte jednu dlhšiu s teplým svetlom a že by sa mi zišla aspoň ešte jedna na ďalší stromček, keďže som dva nové stromčeky dostala v robote do daru.🎄
A o pár dní sa u mňa objavili hneď 2 LED svetelné reťaze s modrým a žltým svetlom.
Jednu s modrým 💙 svetlom dám na budúce Vianoce na nový strieborno-biely  stromček, ktorý ste už videli v závere posledného adventného kalendára.
Druhú s bielo-žltým 💛 svetlom dám na ešte neozdobený červeno-zeleno-zlatý stromček.


8. Šesť párov kruhových zlatých náušníc

Viem, že sú z Pepca, neviem, či Věrka myslela pre nás do uší👂 alebo prerobiť pre bábiky, keďže na každom páre visia malé prívesky. Uvidíme. Na jarno-letné obdobie možno aj pre nás.🤗


9. Šesť párov strieborných malých náušníc 

Pri týchto náušniciach z Pepca mi opäť raz Věrka spnila prianie.✨
Vlani som si podobnú sadu, ale vo väčšom počte a v zlatom prevedení, kúpila do môjho projektu klenotníctvo Tiffany💍, čo bolo ešte v máji.
Potom, čo som bábiky prezliekala do adventného kalendára a do jesenno/zimných outfitov, som zlaté náušnice "vykradla" z projektu a predajné pulty mi viac-menej ostali prázdne.😅
O štyri mesiace, keď som hľadala náušnice, že si kúpim rovnaké alebo dokúpim podobné, už ich žiaľ nemali. A to máme v meste hneď 4 Pepcá!
Oni však tie ponuky sezónne vždy menia.🧐
Áno, mohla som kúpiť i v inej predajni, no veľkostne a cenovo má Pepco najlepšie a predsa náušnice kupujem iba pre bábiky.🙃
Konečne je moje klenotníctvo opäť plné!😊 Inak sa teším, keď tie motýlie či kvetinové využijem do jarno-letných fotení.🌼🌸🏵️


10. Modro-biele korálky s motívom morských živočíchov

Túto sadu veľmi dobre poznám, pretože korálky s rovnakým motívom mi mami kúpila už pred 12 rokmi v Lidli.
Pred pár rokmi som ich objavila v Tedi.
Kupovala som ju ako materiál do kreatívneho krúžku, ktorý som pred pár rokmi viedla. Keďže práca sa vtedy zrušila, mohla som si nechať zbytkové materiály, ktoré z kreatívneho krúžku ostali.
Medzi nimi boli i tieto korálky s morskými živočíchmi.🐚🐬🦀
Len to bola červeno-biela varianta a teraz som získala tú druhú modro-bielu. 😊 
Super do projektov s bábikami s námorníckou tematikou.⚓


11. Kreatívny bledozelený mach

Po tomto machu som jedným očkom 👀 pokukovala ešte na Vianoce 2022, keďže ako som pochopila, Pepco tento mach predáva iba cez vianočnú sezónu.
Podobný mach som si kúpila v tmavšej verzii pred 8 rokmi, keď som robila kvetinovú pergolu s hojdačkou.
Keďže som pergolu pred 2 rokmi prerobila, tak sa mach rozpadol a musela som ho vyhodiť.
Tento mach vidím ako využitie na jarno-letné stromy. 🌼🌳🌸Uvidím, je to kvalitnejší materiál ako tmavý mach, ktorý bežne používam.🙃


12. Kreatívny materiál: vločky a drevené hviezdy

Vločky ❄️ sú také krásne 3D a zároveň krehké. Doma sme mali také isté, alevo veľkej verzii ešte z čias rodinného kvetinárstva. Bohužiaľ sa zlomili a zožltli počas rokov, tak sme ich museli vyhodiť.
Drevené hviezdičky ⭐, podobné som dostala do vianočného balíčka pred 2 rokmi od kamarátky Vlaďky z Čiech, len boli červené a biele v počte 6 kusov.
Tie som ešte nepoužila.
Uvidíme celkovo ako nás nadchádzajúce Vianoce inšpirujú.😃


13. Kreatívny materiál: zlaté a strieborné hviezdičky

Zhodou okolností som si v decembri kupovala strieborné a červené hviezdičky v Kauflande. 
Tie sú však vyrobené z polystyrénu a namrvené trblietkami v danej farby.
Tieto sú pevné a kvalitnejšie.💪
V každom balení je po 50 kusov.
Rovnaké, ale už odbalené mi priniesla tiež v decembri moja 2.st.sesternica i s inými vyradenými kreatívnymi materiálmi. Už v minulosti mi všeličo podarovala.
Takže som aj tento druh hviezdičiek spoznala.⭐
Teraz mám okrem bielych i tieto zlaté a strieborné.😊
Čo s nimi budeme robiť? Určite jedna farba pôjde na už vyššie spomínaný nový stromček pre bábiky.😃


14. Visiaca reťaz malých korálkov na čiernej stužke

Pochopila som, že reťaz bola z niečoho, z nejakej látky odpáraná.
Zatiaľ v nej vidím napr. ozdobu na stan v boho štýle pre bábiky.😃

2 komentáre:

  1. Perfektné darčeky, Věrka vie, ako potešiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky ❤️, Věrka je poklad, takáto osôbka je v dnešnej dobe veľmi vzácna.🥰

      Odstrániť