pondelok 19. februára 2024

Valentine's Day 2024 💟

S novým rokom prichádza môj prvý nový projekt, ktorý som pripravila pre tohtoročného Valentína.💗Konečne som išla do ružových tónoch💟 a tretí rok po sebe som išla len do single krásky, ktorú sprevádza mačka🐈, pokiaľ sa nezjaví jej tajný ctiteľ, ktorý jej celý týždeň posielal "valentínky".💌

INŠPIRÁCIA:
Inšpirácia prišla ešte pred dvoma rokmi, keď moja obľúbená youtuberka My Froggy Stuff uverejnila túto valentínsku diorámu so stenou umeleckými dielami zameraných na Valentín.💓 Odvtedy mi ostala v hlave natoľko, že som si ju musela vytvoriť pre svoje bábiky.🤗

Myslela som si, že za dva dni dokážem vytvoriť túto diorámu, no troška som mala priveľký optimisticko-kreatívny ošiaľ, pretože ešte na deň sv.Valentína som dokončovala nohy stolíka a stenu.😅 A zradili ma i technické problémy pri úpravách fotiek.😌

TVORBA SCÉNY:
Najprv som vytvorila sedačku v tvare pery💋, ktorá bola zhodou okolností pri tejto tvorbe najľahšia.😂
Potom som začala tvoriť valentínske "umelecké" diela. Najväčší rámik s ružovým srdcom som robila "pečiatkovým" štýlom. Rovnako i 3 malé srdiečka nad sebou.💕
Najľahší bol obraz s nápisom a čierne srdce s nápisom yourself.
S divokým "machuľovým" obrazom som troška ulietla, ale som rada, že vyšiel aspoň takto.😃
Všetky obrazy som orámovala s drevenými paličkami na kávu, ktoré som prefarbila so zlatou fixkou.
Konferenčný stolík v tvare ružového srdca 🩷 som vytvorila z vrstvených papierov. Nohy sú z drevených hrubších paličiek.
Ako úplne posledný detail bolo čierne srdiečko vytvorené z drôtu. 
Froggy ho robila zo zlatého drôtu.
Rozmýšľala som, že na miesto neho nalepím iné srdce, ak nenájdem vhodný hrubý drôt.🙂 Som rada, že som si spomenula na tento čierny, ktorý mám z kreatívnej sady z Lidla, ktorú mám doma hádam aj 15 rokov  a po rokoch som ich mohla konečne využiť.😊 

MINIATÚRY:
Vankúš v tvare srdca som robila pred 13 rokmi, rovnako i valentínsku pohľadnicu.💌
Čierny telefón 📞 je kupovaný, ale som ho vylepšila, pôvodne slúchadlo bolo prilepené, nemal kábel a ešte som ho ozdobila kamienkami.🙂
Mini ružová bonboniéra je japonská miniatúry značky Re-ment (vnútri má dokonca 4 miniatúrne bonbóny typu Ferrero).🍫
Biela mačka Mary bola súčasťou setu s malou bábikou z Kauflandu.
Kytica ruží je zmes rôznych druhov papierových ruží aj od 3 kamarátiek/zberateliek z Čiech.🥰 Váza s logom Chanel je moja práca.

MODELKA/BÁBIKA:
Výber modelky bol tentoraz jednoduchý. Vyberala som z dvoch blondnínok.👱 Rozhodovala som sa, ktorá bude oslavovať Valentín a ktorá Barbie narodeniny v marci.

Keďže Claire (zberateľská Barbie Keith Haring) vlani oslávila Barbie narodky, bolo jasné, že tento rok si oslávi zase Valentín.😃

OUTFIT:
Pôvodne som mala hlave iné šaty v púdrovej farby, ale mami mi radila, že k tejto silno cukríkovej ružovej farbe sa nehodia, preto som vybrala tieto ružové s čipkou od playline Barbie Teresy Style/Módnej ikony.

Aby som šaty oživila, pridala som hnedo-zlatý opasok od fashion packu bábiky Bratz a zlaté náušnice z dielne kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel.

Čierne topánky sú od Barbie z kolekcie The Look, Night Out.

Mami Silvia Korčeková by síce dala zlaté, ale ja som chcela čierne, aby som ich prepojila s celou scénou.😆

Troška mi nesedela farba trblietky na vankúši, lebo srdce je fialové 💜, ale nakoniec i to ostalo prepojené, lebo Claire má očné tiene do ružovo-fialova.😁



















A taktiež som urobila i krátke video pre lepšiu predstavu.🥰

4 komentáre:

  1. Tak toto je krásna valentínska scénka. Claire je jedna nádherná bábika. Machuľový obraz je super, taký moderný, veľmi sa mi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky💗, je to krásna Goddesska a mám rada i ten jej zapletený účes.😍 Moderné umenie je všelijaké, bude zo mňa Picasso.🤣

      Odstrániť
  2. Miluju růžovou a jsem ráda,že si zvolila tuhle barvu i když většinou se používá červená...Krásné diorama.Tahle panenka je jako stvořená pro romantické scény.Moc hezké.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška😊, ďalšia spoločná vec, čo máme okrem mačiek a bábik obe radi, je ružová farba.🌸 Táto Goddess je veľmi dobrý typ pre pastelove jarno-letné fotenia.🙂
      Som rada, že sa Ti celá scéna páči.💗

      Odstrániť