nedeľa 12. mája 2024

Mother's Day 2024 💐💗💮



"Matky sú ako lepidlo. Aj keď ich nevidíte, stále držia rodinu pohromade".
Susan Gale 

 Oproti vlaňajšiemu roku, keď som bola zúfalá a demotivovaná, čo
nafotiť na Deň matiek, tento rok som presne vedela, čo chcem robiť.
Len ten čas hrá opäť proti mne.🤦INŠPIRÁCIA:
Opäť inšpiráciou bol pre mňa kreslený obrázok z Pinterestu, ktorý som si ešte vlani uložila do albumu.
Boli na ňom nakreslené 3 generáci žien: babka, mama a dcéra.
👵👩👧
Pri nich bol veľký 3D nápis "MOM" (mamička), babka sedela na jednom z nich, boli všetky tri ženy zladené do jednej farby s oblečením a po bokoch nápisu boli položené dva kvetinové aranžmány.💐

Vedela som, že 3D nápis dokážem vytvoriť a taktiež som vedela, s ktorými outfitmi ich zladím. Aspoň mamu s babkou.😀
Aranžmány som riešila ako posledné.

TVORBA A REALIZÁCIA:
Obkreslila som si dve veľké písmená "M" a "O" cez pc na dve A4, ktoré som vystrihla a následne obkreslila na tvrdý kartón.✂️
Tie som všetky opäť vystrihla po 2x a narezala pásy v hrúbke 4 cm, ktoré tvoria okraje písmen.📏
Začala som ich lepiť s tavnou pištoľou v sobotu večer pri Eurovízii, len som zistila, že mám ledva 2 náboje, s ktorými som urobila iba jedno písmeno "M".
Našťastie v nedeľu bol Kik u nás na sídlisku otvorený, tak som si kúpila rýchlo nové tyčinky.
Nevedela som vtedy, že najväčšia "piplačka" tvorenia ma ešte čaká.😏
Obalovanie písmen s papierom.
Vybrala som si dva typy papierov, ktoré mám na tvorbu handmade pohľadníc.
Farebne som ich zladila k outfitom.
Obe "Mká" majú jemný kvietkový motív a "Óčko" má motív s nápismi "Love".💗

Tieto papiere sú tvrdé, uznávam lepšie by boli tenšie, tak som ich začala lepiť pištoľou a lepila som a lepila a nemalo to konca. Minula som dokonca celé balenie tyčiniek. Človek mi neuveril, koľko toho zjedlo materiálu.🤔
Medzitým som ešte mami asistovala pri jej dvoch foteniach ku Dňu matiek a bol večer. Z môjho fotenia  bol už veľký prd.🙈🙉🙊
Presunula som ho na druhý deň podvečer, keďže pri letnom období si to môžem vždy viac dovoliť, lebo je do večera svetlo.🌞

S kvetinovou výzdobou som trošku potrápila svoju mami😂, ktorá mi pri nej radila. Potrebovala som nájsť dve podobné vázy🏺, do ktorých som chcela vložiť tieto ružové kvety, ktoré som vlani kupovala pre veľkonočný projekt v Tedi.
Mami prehádzala svoje zásoby, od sklených vázičiek po rôzne plasty.
Plno váz bolo viac staromódnych, tu sa však do scény hodili modernejšie.🤭
Nakoniec biely okrúhly črepník je z Pepca, vytrhli sme z neho sukulent a ten druhý, tam bola pôvodne sviečka v tvare kaktusa, ale keďže je už dávno zlomená, mohli sme už naaražovať ľahko kvetiny.🌸💮🌺 

OUTFITY:
Od začiatku som ich potrebovala prepojiť, aby ladili ako celok.😊
To mi pomohli nohavice a k šaty púdrovo ružovej farby, ktoré sú ušité z rovnakej látky a mám ich od Elenky Motýľovej. Aj kabátik je šitý z jej dielne, len o chlp má inú farbu látky a ešte je i trblietavá.💎

Potrebovala som niečo dať pod kabátik, najprv som dala bledoružovú blúzku od Karličky Sweet Tea. Mami mi však poradila, že je to už preružovelé😅, tak som dala biele ramienkové tričko, ktoré má podobnú štruktúru látky ako nohavice.
Je od bábiky Liv Alexis It's my Nature.

Pre Shelly som samozrejme už z tej púdrovej látky nemala nič ušité. Musela som improvizovať.🙂
Vyhrabaľa som najviac s materiálom a látkou podobné letné šaty pôvodne od Shelly club Baby Sitter Nikki a pridala som biele sandálky od Shelly Pet Pals Nikki. Mami mi vravela, že škoda toho, že nemám nejaké šaty z bielej látky, ktoré by sa viac k mame a babke hodili...
Netušila som žiaľ. Na všetko nie je čas.🕰️

Zlaté náhrdelníky a náušnice u babky sú z dielne od kamarátky a zberateľky Lenky/Nauriel.🤗
Náušnice u Poppy sú dámske z Pepca.
Zásnubný prsteň💍je jej vlastný a zlatý náramok je  z nejakého komponentu.

Zlaté topánky u babky sú od Barbie Holiday 2023 a ploché zlaté topánky u Poppy sú z jedného doplnkového balíčka, ktoré Mattel predával v takých sáčkoch.🙃

MODELKY/BÁBIKY:
Spočiatku som uvažovala o starej mame z kolekcie Barbie Happy Family.😊
Potom som nápad zavrhla, lebo by neobliekla nič z toho, čo som potrebovala. A za druhé pre 5 rokmi som už fotila 3-generačné matky a ona v tom fotení bola zahrnutá. Nechcela som sa opakovať.😆

Našťastie mi prišiel ďalší nápad a využila som našu rodinku z posledného adventného kalendára/príbehu🥰:
👵 Blanche ako babičku (Barbie The Cinderella, Lady Tremaine)
👩 Corie ako mamičku (Integrity Toys Poppy Parker, Barefoot in the Park, Bratter Lovers)
👧 Lorenu ako dcérku (Shelly Club, Tennis Lorena)

Samotné fotenie je vždy tá najľahšia časť na celej realizácii.📸
















4 komentáre:

  1. To sú nádherné fotky <3 Veľmi sa mi páčia tieto trojgeneračné fotenia :-) Modely od Elenky sú dokonalé a krásne prepojili modelky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky😊, som rada, že sa Ti tohtoročné fotenie páči.💗Kopu oblečenia od Elenky mám viac ako 2 roky a stále ich dookola krútim.😆

      Odstrániť
  2. Nádherné oblečky s mou oblíbenou Poppy a pěkné diorama s doplňky.Krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška 💗, som rada, že sa Ti tohtoročné fotenie páči. Oblečká od Elenky sú všetky úžasné.🤗

      Odstrániť