sobota 27. apríla 2024

COACHELLA 2024 🎡


Toto fotenie vzniklo narýchlo a dosť spontánne.😀
Inšpirovala nová pondelková téma "Nature" (príroda) u @bella_belladolls na Instagrame.
Mala som náladu nafotiť niečo nové v jarnom štýle.🌸🌷🌼
Mala som už vybratý jeden outfit i oblečenú bábiku s bicyklom, keď som sa rozhodla zmeniť outfit i bábiku s celou témou fotenia.📸
Celý víkend pred 2 týždňami na mňa na Instagrame "skákali" fotky so známym festivalom Coachella🎡, ktorý sa konal piatok-nedeľu (12.-14.04.) a ešte ďalší piatok-nedeľu (19.-21.04.), čo ma inšpirovalo zmenou fotenia.🤭
Rozhodla som sa vytvoriť outfit v mojom obľúbenom boho štýle☮️, pretože mám v šatníku bábik dosť veľa kúskov oblečenia pre vytvorenie týchto outfitov, ktoré som v minulosti dosť veľa fotila.

Outfit sa skladá zo strapcového topu, ktorý som pred pár rokmi ušila do jednej súťaže s bábikami na Flickri.
Mám takéto topy ešte v troch iných prevedeniach.😊
Zobrala som priehľadný kabátik/sako v hnedej farbe, ktoré som raz kúpila v jednej kope oblečenia a dodnes neviem, či je vôbec od Mattela.🤔 Chýba kabátiku opasok.
Čierne šortky sú od Barbie Stardoll Bonjour Bizou.
Kovbojské čižmy sú od bábiky Ori Princess.
Náušnice s pierkami sú dámske z Tesca, ja som ich prerobila.🙂
Strapcová kabelkaje od playline Barbie Módnej ikony/Style Teresy.
Korálkové náramky sú z mojej tvorby.
Čierne plastové náramky sú od Barbie Shakiry Rocking Concert.
Slnečné okuliare 🕶️ sú z Barbie fashion sady Life in the Dream House.

Ruby (zberateľská Barbie Look #11) je moja inšpirácia skoro pre všetky ročné obdobia. A v boho outfite som ju zatiaľ ešte nemala oblečenú.🥰
Pridala som ešte moju jedinú gitaru 🎸 od bábiky Liv It' s My Nature Alexis.

Ako prostredie som vybrala park, ktorý mi pred 3 rokmi vyrobila mami.
Pridala som tentokrát ešte dva 🌳🌲, ktoré tiež mami ešte dávnejšie vyrobila a jeden zvyšok stromu, ktorý bol pôvodne súčasťou dekoračného bonsaju.🙃















2 komentáre:

  1. Ruby je nádherná bábika a myslím si, že jej tento štýl pristane :-) Krásne fotky do detailu premyslené ako už býva u vás zvykom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky🤗, boho štýl pristane dosť veľa bábikám a Ruby obzvlášť.🧡 Tentokrát toto fotenie bolo viac mojou "samostatnou" akciou.😀

      Odstrániť