sobota 15. júna 2024

White bench 🤍


Príchod tohtoročnej jari, ktorej som sa už nemohla dočkať a každotýždňová pondelková téma v komunite zberateľov bábik na Instagrame, ma inšpirovali k novému jarnému foteniu.
Téma bola jednoslová a výstižná "SPRING/JAR".🌸🐇🌷
Každý rok sa snažím vytvoriť nové sezónne fotenie a jar tiež nesmie chýbať.
Vždy aspoň jedna jarná scéna.
Keďže za pár dní tu už máme aj leto, bolo konečne načase fotky zverejniť aj na blogu.😅
INŠPIRÁCIA:
Pre túto sezónu ma inšpirovala nová biela lavička, ktorú som objavila u nás v jednom obchode s domácimi dekoráciami medzi jarno-veľkonočnými ozdobami.🥰
Keď som ju medzi regálmi zbadala, tak som vedela, že ju musím mať, lebo veľkosťou je presne pre bábiky Barbie.😍
Pred 10 rokmi som pátrala dosť intenzívne po parkovej lavičke pre moje bábiky až sa mi podaril po pár mesiacoch úlovok, keď som v Jysku objavila medzi vianočnými ozdobami Santa Clausa 🎅sediaceho na drevenej lavičke. Santu som odlepila, podarovala, lavičku som na mieste po lepidle opravila a prefarbila na hnedo.🤎 Vtedy som bola šťastná ako blcha, že konečne som našla lavičku "snov".✨
netušila som, že prejde pár rokov a ja objavím ešte krajšiu a veľkostne dokonalejšiu ako je tá od Santu (má zbytočne vysokú opierku).

TVORBA SCÉNY:
Lavičku však bolo treba i niekde umiestniť. Samozrejme bol potrebný pekný exteriér.
Zimná krajinka s brezami určite nie, tak kde? Ostala mi už iba dioráma parku, ktorú mi spravila mami pred 3 rokmi ako opačnú verziu môjho zimného parku, keď som raz bola v zúfalstve, kde fotiť bábiky v jarno-letnom období, keďže nemám prístup do žiadnej reálnej záhrady 🌼🌷🌹 a vonkajšie prostredie nášho veľkého sídliska ma viac deprimuje ako motivuje, čo všetko dokážu ľudia gýčovo vytvoriť alebo aj poničiť.😳
Hnedý plot som si robila sama z lekárskych paličiek ešte pár rokov skôr 🙂 ako vznikol samotný park.
Pred týmto fotením nastal menší šok. 
Ružové kvety, ktoré mám na stromoch zapichnuté som nikde nevedela nájsť, keďže pred Vianocami 🎄 som ich dala dole, lebo som park urobila do zimy pre účely fotenia projektu adventný kalendár s bábikami.
Hľadala som ich všade 🤔, kde sa dalo, vedela som, že musia byť niekde logicky schované, ale vo veľkonočnom obchodíku pre bábiky to bohužiaľ nebolo.🤨
Nakoniec mi mami objavila ešte tri zelené stonky, ktoré neboli otrhané, ale tých bolo málo, tak som musela pristúpiť na rozobratie jedného kvetinového venca z havajského obchodíka so suvenírmi pre bábiky, ktoré boli vytvorené z rovnakých kvetiniek. 🌺
Tieto nechám už v parku pre ďalšie fotenia, ale zároveň budem musieť hľadať ďalej tie staré kvietky...🙄

OUTFITY:
Nevedela som, čo "jarné" 🌼 na Barbie oblečiem, aby pôsobila jarnou atmosférou, keďže mám pocit, že som už nafotila všetko, čo sa na jar niekedy hodilo. Napadli ma tieto do fialova staršie šaty 💜 od Mattela (bola to taká 3-dielny fashion sada),  ktoré mám hádam aj 15 rokov, ale zároveň ma napadli nové fialovo-kvetinové šaty 🌸 , ktoré mám od vlaňajšieho januára pre Shellynky a ešte som ich nikdy nefotila.
Sú od malej bábiky z Kauflandu typu "Shelly", ktorú som kúpila vo vianočných výpredajoch kvôli plastovej mačke.
Dvojičkovský efekt 👯‍♂️  sa mi zdal super, aj keď ešte Deň matiek nie je aktuálny.
Napadlo ma využiť nový košík (miniatúra z obchodu Tedi), ktorý som dostala k Vianociam od kamarátky/zberateľky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Malý košík mám už pár rokov, kupovala som ho v jednom papierníctve.
Biele kvety - margarétky som kupovala vlani v Tedi do jedného projektu, do ktorého som ich nakoniec nepoužila, tak konečne nastal čas ich využiť.😊
Napadlo ma do outfitov zapojiť i klobúky z mojej dielne. Fialové náušnice mám od inej kamarátky/zberateľky Lenky (naurielpanenky.blogspot.com).
Topánky s kvetinkou sú z rovnakej sady ako šaty.👗
Niečo mi stále na scéne chýbalo, najskôr som chcela pridať šteniatko, ktoré by dievčatá venčili, ale zobrala som nakoniec zajaca Hoppyho 🐰, ktorého som pred 2 rokmi dostala do daru na Vianoce. Zdal sa mi viac tematický.😄

BÁBIKY/MODELKY:
Malá Gia (Shelly Club - School Bunch Gia) má tieto šaty na sebe od vlaňajšieho leta. K nej som už prispôsobila dočasnú "mamu".👩‍👧
Hľadala som medzi mojími hnedovláskami a voľba padla na Jacqueline (Barbie The Look Sweet Tea), ktorú veľmi rada používam práve do jarných fotení. Proste má v sebe niečo viac "jarného".😁













Detaily na samostatnú lavičku, spredu, vzadu a zboku.😎




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára