nedeľa 22. septembra 2024

Friends 30th Anniversary 🛋️☂️⛲



Ikonický komediálny seriál Priatelia/Friends oslávil 22.09.2024 svoje 30.výročie🎉, keď sa prvýkrát objavil na obrazovkách televíznej stanice NBC.
Celkovo s 236 epizódami a 10.sériami sa udržal dlhých 10 rokov na televíznej scéne.📺
Pri tejto príležitosti som si nečakane pripravila vlastné oslavné fotenie v mojom svete bábik.😊
Myslím, že existuje iba veľmi malé percento ľudí vo svete🌍, ktorí nepoznajú tento kultový americký sitcom zobrazujúci šiestich mladých ľudí žijúcich Greenwich v New Yorku🏙️, ktorí sa navzájom poznajú, stretávajú sa v kaviarni Central Perk a riešia spoločné problémy.🙂
Hlavné postavy sú:
🔹Monica Geller (Courteney Cox)
🔸Ross Geller (David Schwimmer))
🔹Rachel Green (Jennifer Aniston)
🔸Chandler Bing (Matthew Perry)
🔹Phoebe Buffay (Lisa Kudrow)
🔸Joey Tribbiany (Matt LeBlanc)

Som veľký fanúšik.🤩 Spolu so seriálom Fraiser je to môj najobľúbenejší komediálny seriál.💗
Síce som mala iba 3 roky, keď seriál bol po 1x odvysielaný a hlavní hrdinovia majú +/- vek mojej mami, ale mňa nikdy neomrzí.😅
Prvýkrát som celú sériu videla počas strednej školy. Raz som videla i celú sériu v českom dabingu, no v tomto prípade nedám dopustiť na náš slovenský dabing, ktorý je dokonalý a milujem ho.🥰

Taktiež kto o mne nevie, ale mali sme 5 našich mačiek pomenovaných po seriálových postavách.😺 Štyroch súrodencov Chandlera, Phoebe, Rachel a Rossa, ktorí mali bratranca Joeyho. Monicu sme mali tiež, ale tá sa dožila iba pár dní iba ako mačiatko.😿

INŠPIRÁCIA:
Hlavným dôvodom nebolo len tohtoročné 30.výročie seriálu, ale aj séria kreslených obrázkov s motívom tohto sitcomu, ktoré som si nechala vytlačiť ešte pred 2 rokmi.🙂
O samotnom výročí som vedela už pár mesiacov, ale neriešila som, na ktorý deň v roku pripadá samotný "oslavný" deň.
To som zistila iba tri dni pred ním, najmä vďaka sociálnym sieťam.📧
Keď som sa o tom rozprávala s mojou mami a ukazovala som jej vytlačené obrázky, tak mi vravela, že by bola veľká škoda ich nepoužiť a nevytvoriť oslavné fotenie.📸
Taktiež ma práve ona nakopla a nahovorila ma, aby som vytvorila "kultové fialové dvere".
Nemusela 3x hovoriť, išla som hneď do toho, lebo dvere som už dávnejšie videla napr. ako dekoráciu/skrinku na kľúče🔑, čo sa mi už vtedy veľmi páčilo.

TVORBA:
Začala som na Pintereste cez víkend študovať všetky miniatúry týchto dverí a samozrejme fotky aj reálnych dverí v seriáli.🚪
V sobotu som vytvorila z kartónu a z dvoch druhov drevených paličiek stenu s dverami. Dvakrát som miešala farby, pretože na prvý pokus mi vyšla príliš tmavá fialová farba.💜
Žltý rámik okolo kukátka na dverách som si vystrihla zo svojich vytlačených obrázkov a machovej peny.
Ďalej som sa dosť pošprtala v mojich zásobách kovových komponentov, aby som našla kovovú hviezdu. Dokonca som si vyberala z dvoch verzií.😄
Kľučku som vytvorila z jednej strany rozobratého kovového štipca.
A na ňu som dala dve kovové časti iných komponentov.
Z machovej peny som vytvorila i tlačidlo zapínanie/vypínanie svetla a zvonček na otváranie dverí. Ten obsahuje i kovové časti.
Najzložitejší bol nakoniec obrázok, ktorý visí pod ozdobou hviezdy na pravej časti.⭐
Prešla som veľmi veľa fotografií zo seriálu, ale nikde som nenašla taký detail, aby som uvidela, čo je v ňom zarámované.🖼️
Buď bol záber dosť vzdialený a po priblížený fotky rozmazaný alebo keď bol konečne záber na detail dverí, tak tam visel na miesto obrázku vianočná dekorácia alebo pri poslednej sérii tam visel už iný obrázok.🥴
Jediné v čom som si bola istá bol hnedý rám a dva žlté strapce po bokoch.
Za tie vďačím mami, rámik je z drevených kreatívnych paličiek a obrázok som si vymyslela a nakreslila sama...😅
Aj tak mi celková tvorba zabrala celý víkend. Takže opäť časovo meškám s oslavou.🙄

Ku stene s dverami som pripojila improvizovane moju exteriérovú stenu s červenými tehlami🧱, ktorej časť s grafitmi zakrývajú práve dvere. Na tehlovú stenu som prilepila obojstrannou páskou všetky vytlačené motívy zo seriálu Priatelia.🛋️
Nápis Friends mám zo sady čiernych pier na písanie s logom tohto seriálu, ktoré som si kúpila pred 2 rokmi v Sinsay a mám s nimi ešte kreatívne plány do budúcnosti.💫

BÁBIKA/MODELKA A OUTFIT:
Tu sme sa obe s mami zhodli, že treba si vybrať iba jednu ženskú postavu a podľa toho obliecť jednu Barbie.
Najlepší charakter na outfitovanie je postava Phoebe, ktorá má často štýl boho/hippie☮️, ktorý sa mi zo šatníka našich bábik tvorí najľahšie a je to môj obľúbený módny štýl.😍
Ja aj mami sme si pozreli konkrétne outfity Phoebe zo seriálu pre inšpiráciu.
Obe sme sa zhodli, že oranžový kabát s tyrkysovou kožušinou volá najviac "ja som Phoebe". Ten je z outfitu podľa seriálu z Disneyho dielne That's so Raven.
Keďže Phoebe rada nosila okrem dlhých úzkych šiat i dlhé sukne, vybrali sme z našich 3 sukní jednu, ktorá farebne najviac ladila.😊
Tá je z dielne šikovnej Ivky Kuciánovej z Čiech.
Phoebe rada nosila i šperky, plno prsteňov alebo náhrdelník v tvare brošne. Proste všetky šperky na nej boli vždy dosť výrazné.🤣
Práve jej náhrdelník ma najviac potrápil.
Spojila som kovový komponent a retazku z dvoch odlišných náhrdelníkov📿 od kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Náušnice sú dámske.
Šedý top je od zberateľskej Barbie Basics 002 Model No.03.
Vysoké čižmy sú od Barbie Style/Módnej ikony Teresy.

Rolu fanúšičky Phoebe Buffay sme zverili našej Tris (zberateľská Barbie Divergent Tris), ktorá sa nám z našich blond Barbie v zbierke zdala najviac podobná.
Neodolala som a pridala som k nej i "smradľavú" mačku (menom Romeo).🐈


















A na záver i krátke video.🙂

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára