štvrtok 3. októbra 2024

Coffee Day ☕


 01.10. sa oslavuje už klasicky Medzinárodný deň kávy ☕.
Ako veľká milovníčka kávy som sa rozhodla po 2 rokoch prestávky niečo na túto tému opäť nafotiť.📸
INŠPIRÁCIA:
Inšpiroval ma nápis But first coffee (ale najprv kávu), ktorý som v návale inšpirácie pri tvorbe rôznych nápisov, urobila pred 2 rokmi.🙂
Zároveň som prepojila touto témou i štipku jesene 🍂 v podobe jesenných dekorácií. Chystám sa fotiť i úplne jesennú tému, zatiaľ som sa k tomu nedostala, ale mám už na to niečo prichystané.😄

TVORBA SCÉNY:
Nápad bol dosť jednoduchý, chcela som vytvoriť dojem kaviarne, kde použijem stôl a dve stoličky, ktoré som robila do jednej súťaže s bábikami na Flickri pred 6 rokmi. Sú vyrobené celé z papiera.📄 Stoličky som vyrábala podľa jednej ruskej zberateľky z YouTubu tak, že som "šúlala" papier do trubičiek do rôznych veľkostí. Dnes sa normálne čudujem, že som sa do toho vtedy dala.🤪
A takto vznikla táto provizórna scéna, za ktorú ďakujem mojej mami. Tá mi ju celú zostavila pri tvorbe svojej scény, ktorú vytvorila na rovnakú tému ako ja.

Bielo-čierna polička bola kupovaná už dávno v Kiku, pôvodne v prirodnej farby, ktorú som prefarbila.🖤
Biely pult a druhá biela časť, na ktorej polička stojí sú pôvodne skrinky z maminého kozmetického stolíka z jej mladosti.😃

Prvýkrát, čo som pri fotení použila tekutinu do pohárov - z mojej kávy, ktorú som počas fotenia pila.😂

MINIATÚRY:
Pred 10 rokmi som si kúpila cez E-bayi kaviareň Barbie My Scene. O pár rokov neskôr som usúdila, že je pre mňa už dosť plastová😅, aj keď bola v hnedých tónoch, tak som si nechala skoro všetky doplnky a dve barové stoličky a celú som ju s inými doplnkami predala.
Odtiaľ mám hnedú tácku, červený kávovar, dve červené šálky s kávou a tri plastové sáčkové kávy.☕

Pred 5 rokmi som u nás na Modrom koníkovi uvidela predávať keramické šálky s logom Starbucks v hnedej, bielej a ružovej farby. Kúpila som 4 hnedé a 4 biele šálky.🙂
O rok neskôr som cez slovenský Bazoš kúpila bar od bábiky Gloria a predávajúca mi k zdarma nákupu pridala 5 kávových nápojov na slamku s logom Starbucks.💚

Z tohto dôvodu som sa rozhodla prehodnotiť moje dlhodobé nápady tvorby stálej diorámy kaviarne v klasickom štýle. Budem robiť už Starbucks.🙈🙉🙊
Ešte som si sama pred rokom i cez leto vyrobila papierové tašky s logom Starbucks.💚

 Plastové poháre s kávou v poličke sú z doplnkovej sady Barbie Basics 001 a jeden od zberateľskej Barbie The Look Urban Jungle.
Krémový mlynček na kávu je miniatúra od kamarátky/zberateľky Věrky (babivera8.blogspot.com).
Počítač s klávesnicou je zo sady nábytku butiku od Mattela.
Čierno-biela súprava dve šálky a konvica je z Barbie kuchyne môjho detstva.

Drevený stojaci nápis mi darovala pred pár rokmi od ďalšej kamarátky/zberateľky Vlaďky.🧡
Ja som na ňu pred pár rokmi nalepila magnetku s motívom šálky kávy.
Dve zlaté lyžičky mám od tretia kamarátka/zberateľka Ivka (Babakat).
Drevená čierna tácka a hnedý drevené vedierko som vyrobila ja.🧺

Bobule vo vedierku sú z čias nášho rodinného kvetinárstva.💐
Tekvicu som kupovala pred pár rokmi v jednom záhradkárskom obchode.
Dva drevené hríby sú z Kiku, ja som ich nalepila na kúsok drevenej paličky.🍄
Trojicu červených sviečok sme spoločne s mamou robili pred pár rokmi. Drevená tácka pod nimi je z nejakej dekorácie.
Vydekorované drevené listy sú tiež z Kiku.
Mini kvetináč v strede stola som raz kúpila v kreatívnych potrebách kníhkupectva Panta Rhei.📚
Mám nové mini palety, ktoré som kúpila v miestnom papierníctve a tu slúžia ako stojan po vedierko.

MODELKY/OUTFITY:
Najprv som si vybrala outfity a keďže kaviareň sme nadekorovali s jesennými dekoráciami, rozhodla som sa ísť už do jesenných outfitov.🍁🧥🍂
Nechcela som vybrať zamilovaný pár, pretože ten fotila mami, tak som vybrala dve kamarátky.👯

Hrdzavoláska sa mi vždy najviac hodí k jesenným outfitom, tak som vybrala Priscillu (Barbie Basic 003, Model No.02).🥰
A ako kamarátku som jej už vopred vybratému outfitu do čierneho ladenia, potrebovala vybrať blondínku.
Hailey (Barbie Stardoll Doll in Space) menej fotím, voľba padla na ňu.😊

Priscilla:
- hnedý kabát a biely rolák: krajčíka Elenka Motýľová
- sukňa: Barbie The Look Urban Jungle 
- vysoké čižmy: Barbie Style/Módna ikona Raquelle z druhej vlny
- čierna Chanel kabelka: moja tvorba 
- slnečné okuliare: doplnková sada Barbie Basics 001
- náušnice a náhrdelník: od kamarátky zberateľky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com
Hailey:
- koženkový kabát a ružový rolák: krajčírka Elenka Motýľová 
- rifle: Barbie Basic 002, Model No.05
- topánky: Barbie Style/Módna ikona z prvej vlny
- čiapka: od kamarátky/zberateľky Ivany (Babakat)
- strieborná kabelka: Barbie Keith Haring 
- strieborná retiazka: od kamarátky zberateľky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com)
- strieborné náušnice: dámske z Pepca 




















1 komentár: