pondelok 2. septembra 2024

Narodeninové darčeky 2024 od Katky

Narodeninové darčeky som od svojej kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com) dostala i tento rok v júni. Prekvapila ma s krásnymi kúskami do šatníka mojich bábik.💝🥰💟
Pozrieme sa na všetky detailnejšie.😎

1.NARODENINOVÁ POHĽADNICA

Je to už taká tradícia, že pohľadnice k narodeninám a k Vianociam ručne vyrába pre mňa dcéra Katky - Týnka. Urobila mi tento rok štýlovú a modernú pohľadnicu.🥰



2.PLETENÉ ŠATY A SVETER

Krásna práca od talentovanej českej tvorkyne, ktorá aj šije na bábiky, ale hlavne pletie.
Oba kúsky sú dielom Katky Kouby, na Facebooku ju nájde pod názvom Salon Stylegirl.😍
Katka mi darovala od nej už hnedé dlhé nohavice, ktoré som vlani prezentovala tu.
Šaty majú úžasné pastelové farby, preto som sa ich rozhodla predstaviť až na budúcu jar.
Krémový svetrík určite uvidíte tento rok pri nejakom jesennom fotení.🍁🍂




3.ŠTYRI PÁRY NÁUŠNÍC

Katka mi vyrobila ďalšie náušnice.🤩 Obzvlášť ma potešili červené, pretože táto farba mi v šperkovnici našich bábik veľmi chýba. Perlové slzy v mentolovej farbe mi už skoro "totožné" raz dala.


4.DVE ZNAČKOVÉ KABELKY

Louis Vuitton značkové kabelky v hnedej a v čiernej farbe.🤎🖤 Najmä tá čierna sa mi veľmi páči.



3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. To vieš, že mi vždy urobíš radosť.😘💕😊

      Odstrániť
  2. Krásné dárečky. Mě se nejvíc líbí ten háčkovaný svetřík, ten by se nám taky hodil ;-) Obě kabelky jsou super, ale taky mě spíš zaujala černá, je takový atypická...

    OdpovedaťOdstrániť