streda 9. októbra 2024

Country autumn 🍂🌻🍁



Moje prvé tohtoročné jesenné fotenie som nosila v hlave už viac ako rok.😊
Minulú jeseň som sa zamerala na iný štýl jesene a teraz konečne prišla na rad i táto žltá sukňa a slnečnice.🌻
Od začiatku júla, keď som fotila stajňu s levanduľou, som vedela, že ju musím použiť i na jeseň. 
Pri spracúvaní týchto jesennýchh fotiek som zistila, že som stajňu použila už na tri ročné obdobia: jar, leto, jeseň..., len tá zima mi ešte chýba.
Určite bude musieť urobiť i zimné fotenie.😄
NÁPAD A INŠPIRÁCIA:
Rovnako ako milujem levanduľu, milujem slnečnice. Mám rada napr. aj ruže, ktoré sú taká klasika, ale slnečnice milujem trošku viac.💛
Spája sa mi s nimi obdobie nášho rodinného kvetinárstva, keď slnečnice vyrástli v okolí nášho dvora a raz natoľko, že vyrástli na celej našej príjazdovej ceste a my s mami sme sa s nimi fotili ešte na "klasický" film.🎞

Pred pár rokmi som si na Pintereste odložila jeden kreslený obrázok slečny klobúku v žltej sukni, v bielej blúzke a s okrúhlou prútenou kabelkou. V rukách mala myslím, že ešte slnečnice.
V tom čase som však v šatníku bábik nemala žltú sukňu, podobnú blúzku áno, klobúk a kabelku tiež, pretože som si ich sama vytvorila.😊
Keď som pred dvoma rokmi dostala bábiku Emily v žltej dlhej sukne, hneď som vedela, kde ju určite využijem.😍

TVORBA SCÉNY A MINIATÚRY:
Stajňu som vyrobila vlani pre jarno-veľkonočný projekt. Už vtedy som vedela, že nebude mať len tento jednorázový účel, ale budem ju využívať častejšie.😎
Keď bola dekorovaná na jar, použila som na ňu umelú trávovú girlandu, do ktorej som pridala dva typy kvetov, väčšie ružové a biele ruže.🌹
Pri letnom fotení s levanduľou som zavesila do stredu dverí veľký levanduľový veniec.
Preto som dosť silno rozmýšľala akú girlandu dokážem vytvoriť v jesennom štýle.🍂
Pozerala som pár inšpirujúcich fotiek rôznych jesenných aranžmánov a girlánd na Pinterese.
Trošku som bola sklamaná, lebo som vedela, že nemám malé listy, ktoré sa logicky spájajú s jeseňou.
Vedela som, že potrebujem použiť slnečnice, ktoré máme v domácich zásobách z čias rodinného kvetinárstva.💐
Našťastie moja mami dostala nápad, že či nemáme také prútené vrkoče z takých detských košíkov, ktoré tiež ostali po rodinnom kvetinárstve.
Pôvodne som si sama mala girlandu vyzdobiť, ale keďže predsa moja mami ako aranžérka je v tomto "doma" a tak mám vďaka nej úžasnú jesennú girlandu, ktorú dúfam ešte niekedy využijem.
Okrem slnečníc sme pridali také jesenné kríky a hnedé bobule. Plus mami dostala nápad, aby viseli v oknách dva venčeky (pôvodne sú z vianočných prírodných ozdôb).
Oranžové stužky konečne prišli vhod, raz som ich rozobrala z jednej jesennej výzdoby.🍁

Tekvice sú dekorácia z Kiku, ktoré som kúpila pred pár rokmi.🎃
Jedna oranžová tekvica so zelenou stopkou je tiež z čias rodinného kvetinárstva.
Aj sená sú z toho obdobia.🌾
Náradie sú pôvodne dekorácia, ktorú mami kúpila pred 20 rokmi. Máme ju dokonca dvakrát.
Opadané listy mi pred pár rokmi dala moja kamarátka Katka (uzmrzlinky.blogspot.com).
Mám ich aj viacej, ale pred fotením som ich nevedela nájsť, čo čert nechcel, našla som ich až pri upratovaní scény a vracaní rekvizít.🙄
Plastové malé slnečnice, ktoré drží Ruby v rukách sú miniatúra japonskej značky Re-ment. Pôvodne sú napichané v jednej váze. Boli súčasťou kopy miniatúr, ktoré som dostala pred pár rokmi do daru.💖

Pôvodne som chcela scénu fotiť už v septembri, najlepšie okolo 1.jesenného dňa 🍂, ale som si nestihla vyrobiť koleso, ktoré som mala na pláne už od minulej jesene. Ani samotné počasie mi neprialo, tmavé a  stále upršané dni neprispeli k mojej radosti.😥
Bez kolesa by táto scéna nebola to "pravé orechové" ako sa vraví.🥜
Vyrobila som ho z jednej časti dreveného kruhu, ktorý sa používa na vyšívanie. Mám tri také kruhy v rôznych veľkostiach. Ostali mi z bývalej roboty, kde som robila krúžky a keď sa rušila, mohla som si zobrať domov kreatívny materiál a pomôcky.
Vnútorné paličky sú drevené paličky na grilovanie.
Do stredu som použila drevené časti, ktoré sú pôvodne kolesá na drevenom vláčiku 🚂, ktorý bol už zničený a raz som ho našla vyhodený niekde okolo smetiakov. Vedela som, že sa mi zíde ako materiál.
Na červenú časť som nalepila drevené korálky.
Mala som na pláne koleso ešte prefarbiť na hnedo. Potom som si však uvedomila, že mám iba túto tmavohnedú farbu akou je nafarbená stajňa. 🤔
Všetko by sa mi zlialo do jednej farby. Aj keby by som farbu zmiešala na bledšiu hnedú.

MODELKA A OUTFIT:
Vedela som, že hrdzavovláska Ruby (zberateľská Barbie Looks #11) musí mať nejaké super samostatné fotenie jesene, pretože sa kvôli vlasom úplne hodí. Celkovo hrdzavovlásky rada fotím práve v jesennom období.
Veveričku menom Tintin mám už tretiu sezónu. Pochádza z obchodu Tedi.

- blúzka: od zberateľskej Barbie Angelica Pirates of the Caribbean On Stranger Tides
- žltá sukňa: od bábiky Emily
- hnedé kovbojské čižmy: od bábiky Ori Princess
- klobúk a kabelka: moja výroba
- pierkové náušnice: dámske z Tesca



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára