streda 16. októbra 2024

Fall 2024 🍂🎃🍁

Moje druhé jesenné fotenie inšpirovala klasická pondelková téma #monday4dolls, ktorá sa hrá už niekoľko rokov medzi komunitou zberateľov bábik z celého sveta na Instagrame. Téma bola dosť výstižná "PUPMKIN" (tekvica).🎃

NÁPAD A TVORBA:
Pôvodne som mala naplánované fotiť už iba dve fotenia na jeseň, ale neodolala som a keďže počasie cez posledný víkend prialo a máme plno tekvíc rôznych veľkostí, rozhodla som sa zapojiť i do tejto témy.😁
Lákalo ma nafotiť scénu s nákupmi tekvíc, ale podobné fotenia som už 2x za posledných 10 rokov robila, tak som chcela niečo nové.🤔
Moju mami napadlo, že či nechcem fotiť pri svojich červených dverách🚪, ktoré väčšinou fotím iba do vianočného projektu. Pred 2 rokmi som ich však využila aj do jesenného fotenia, kde som vymenila iba vianočný veniec 🎄 za jesenný.🍁
Ten som nevedela nájsť a keď som ho konečne našla, tak moja mami zhodnotila, že je už malý a "slabý".😅
Takže mi išla urobiť nový. Zobrali sme hnedý prútený veniec z patia bábik, ktorý mal na sebe pastelové kvety🌸, že ho použijeme a po fotení opäť vrátime.
Nakoniec sme sa obe zhodli, že na patiu im postačí iný veniec, ktorý mami neskôr vyrobí i s pôvodnými kvetmi a tento už necháme na jeseň pre tieto dvere.😊

Na túto diorámu s dverami som obzvlášť pyšná, lebo vyzerá už veľmi realisticky a bola jednou z mojich väčších projektov, ktoré som za posledných 5 rokov vytvorila.🤩

MINIATÚRY:
V januári som kúpila vo vypredaji v Tedi i v Kiku dva typy kreatívnych sád na vytvorenie obydlia pre škriatkov.🧝
V jednej som získala červený koberček a v druhej hnedý pred dvere.
A v jednej sade bola i drevená poštová schránka. Hneď som vedela, že tieto miniatúry využijem práve pre tento projekt.🙂
Hnedý koberček na jeseň a červený na Vianoce.
Schránku som nafarbila na čierno a nalepila na stenu pri dvere.
V druhej sade bol lampáš.🏮

Nápis "FALL" ( jeseň) som vyrábala už pred 2 rokmi.
Drevené pníčky🌲, na ktorých sú uložené niektoré tekvice, som kúpila minulý mesiac za 0,29€ v zľave v Kiku.
Veľké tekvice som už pred rok
Výnimkou je oranžová tekvica so zelenou stopkou. Tá je z čias nášho rodinného kvetinárstva.💐
Malé tekvičky sú zo zahradkárskych potrieb.
Listy som dostala pred pár rokmi od kamarátky/zberateľky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Škoda, že ich nemám viacej, určite by sa mi zišli, keďže stále som nezískala dierkovač v tvare listu, aby som si z papiera nadierkovala celý kopec jesenných listov.🍂

MODELKA/OUTFIT:
O outfite som mala rozhodnuté veľmi rýchlo, pretože som si ho vyskladala ešte vlani, keď som v ňom fotila hrdzavolásku Ruby, ktorú ste mohli vidieť pri predošlom fotení so slnečnicami.🌻
Tentokrát som vymenila iba čižmy.👢

Do outfitu som potrebovala vybrať nejakú hnedovlásku, keďže som s dvomi hrdzavoláskami fotila posledné 2 fotenia.🧡
Voľba padla na Megan (The Hunger Games Katniss Everdeen, Catching Fire), ktorej ako vraví moja mami, náramne pristane.🥰
Pes Ginger 🐕pochádza zo setu s jazvečíkom, kupovala som ho v Kiku.

- pončo i náušnice: od šikovnej kamarátky/zberateľky Lenky (naurielpanenky.blogspot.com)
 - rolák: Integrity Toys Poppy Parker 
Barefoot in the Park, Corie Bratter
- sukňa: krajčírka Elena Motýľová 
- návlekové silonky: Barbie Raquelle Style/Módna ikona druhá vlna
- čiapka: darček od zberateľky Hanky
- čižmy: zberateľská Barbie Dolls of the World Australia

















A tu je opäť i na toto krátke video.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára