sobota 9. júna 2012

Fashionistas Ken fashion (2012)


Pretože som sa stále nedostala k šitiu oblečenia pre mojich Kenov, a keď som teraz dostala peniaze na narodky, rozhodla som sa konečne kúpiť tento outfit, ktorý sa mi už páči veľmi dlho.

Ako modela som si vybrala Jeremyho, ktorého ste už u mňa na blogu dlhšie nevideli. Obávala som sa, že mu topánky nesadnú, našťastie sadli mu ako uliate.Usmívající se Na rozdiel od rôznych balíčkov oblečenia pre Barbie, Kenom robia veľmi moderné a krásne zladené.


Jeremy sa už vybral na niaku karibskú dovolenkuUsmívající se.
V novom oblečení sa strašne páči, takže v ňom ešte ostane.










Tričko s krásnou potlačou.


Nohavice. Sú vypracované a vrecká sú funkčné.


Topánky, takýto druh som ešte nemala.


Doplnky. Slnečné okuliare a šiltovka.


V krabici.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára