utorok 12. júna 2012

Nefera de Nile


Nefera de Nile - Monster High 2011


Ako som spomínala v predošlom článku, dostala som na narodeniny aj peniaze a tak mi to nedalo a hneď som ich minulaSmějící se. Väčšina z Vás asi vie, že z nových Monsteriek sa mi už dlho páčila a túžila som ju mať v zbierke. A keď ju konečne doniesli aj k nám do Dráčika, bála som sa, že sa vypredá. Ale za pár týždňov sa objavila aj v Alltoyse a v Tescu. Po Deuce a Cleo je to moja tretia príšerka. Najprv som troška váhala nad jej kúpou, či predsa len mám rožširovať zbierku aj v rámci Monsteriek. Rozhodovala som sa medzi ňou a Operettou. Tá je tiež úžasná. Ale nakoniec som si povedala, že budem pokračovať v rodinných vzťahoch a kúpim pre Cleo sestričku. Cleo je síce u mňa top one, ale aj Nefera je veľká kráska.Usmívající seVeď posúdťe sami.


V krabici.






Na stojane.


Denníček a hrebeň.


Domáce zvieratko - skarabeus Azura.







Účes.




Pohľad do jej krásnej tváričky.





Korunka/čelenka.


Každá náušnica je iná.


Dlhšia náušnica.


Náhrdelník je prišitý k šatám, ale na zadnej strane je medzera, tak sa dá so šatami dať dole.


Šaty.


Opasok.


Prsteň (bol príjemným prekvapením, nevedela som, že ho má), bojím sa, že ho stratím. A náramok.


Úžasné lodičky.


Detail na topánku.


A teraz pár kreatívnejších fotiek.








V ďalšom článku sa môžete tešiť na spoločné fotky Nefery so sestrou Cleo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára