streda 17. októbra 2012

Amanda


Amanda - BB 002 jeans collection - No.11



Pôvodne som chcela začať s iným článkom ako prvým po skoro troch mesiacoch mojej neaktívnej činnosti na blogu. Ale počasie mojím najnovším fotkám neprialo a nakoniec som sa ich všetky rozhodla vymazať.Nerozhodný
A teraz si plním prvý rest.
Nemusím ju veľmi predstavovať. Je to Barbie Basics 002, No.11, tvár Teresa, 2011.
Mohli ste sa s ňou stretnúť u Ľuba, u Dany, u Nenči a nedávno sme ju mohli vidieť aj u Vlaďky,
Keď som si založila v júni Paypal a prihlásila som sa aj na E-bay, moja cesta viedla k hľadaniu tejto vytúženej krásky. A mala som nakoniec šťastie. Za veľmi dobrú cenu som ju našla na E-bay.ie. A nakoniec mi po 2 týždňoch prišla až z ďalekého Hongkongu.
Bola mojím prvým zahraničným nákupom. Odvtedy mi už prišli aj iné balíčkySmějící se
Môžete sa tešiť na Čínu, tú mám kúpenú už od leta. A minulý týždeň mi prišiel ďalší prírastok a ešte jeden čakám tento týždeňUsmívající se.
Meno dostala veľmi rýchlo. Hľadala som niake americké a mamu napadla Amanda (po našom psíkovi). Je pekné a žiadna bábika také ešte nemala. Mám z nej obrovskú radosť, ja viem, mám aj blond Teresu/Argentínu, ale táto so svojím jemnejším líčením a bledšími vlasmi u mňa vedie.
Fotky som fotila ešte v dome na terase, tak si ich užite.Mrkající







Certifikát.


Detail na gombíky.


Písmeno "B".


Topánky, sú pekné, ale nepraktické, lebo absolútne na nohách nedržiaZamračený.


Manikúra.











A na záver malá módna prehliadka.
Strieborný top si Amanda požičala od Movie Star Barbie.




Blúzku má od Penelópe. Topánky z jednej BB sady doplnkov.



Tričko a kabelka je zo staršej súpravy od Mattela. Topánky, náramok a slnečné okuliare sú z BB sady doplnkov.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára