piatok 19. októbra 2012

Elizabeth


Happy family grandmother 2003



Predstavujem Vám Elizabeth, ale doma jej budeme hovoriť Lilibeth, odvodené od mena Liliana = ľalia.
Lilibeth je darčekom pre moju mamu, ktorá bude mať 21.10., v túto nedeľu narodeniny.
Nikdy by ma nenapadlo, že sa táto stará mama dostane až k nám. Po prvýkrát sme sa s ňou stretli v Barbie časopisoch, kde vystupovala vo foto-príbehoch.
Niekedy na jar tohto roka som na Flickri objavila fínsku zberateľku, ktorá zbiera hlavne bábiky od Mattela a orientuje sa na jeho 70te roky. Má aj iné bábiky napr. aj IT. Ale mňa zaujali najmä jej úžasné a realistické krátke príbehy o dvoch párikoch, ktorí spolu bývajú v jednom dome a prežívajú rôzne zaujímavé a smiešne príhody. Tie dva páriky sú starí rodičia belosi a černosi od Mattela.Usmívající se
Keď moja mama príbehy spoznala, postupne si ich veľmi obľúbila a odvtedy chcela mať aj ona svojich "vlastných plastových starých rodičov".
A tak keď som sa prihlásila na e-bay, začala som pátrať po starých rodičov. Bola to dlhá cesta hľadania, buď boli starí rodičia veľmi drahí alebo sa na Slovensko nezasielali. Prehrala som aj tri aukcie a nakoniec som začiatkom augusta našla jednu cenovo priaznivú ponuku na starú mamu. Ale vtedy sme sa akurát sťahovali a čo som nevedela, že nám život skomplikuje internet od spoločnosti T-com/Telecom.Křičící
Keď nám po nekonečných problémoch internet konečne zaviedli, stará mama bola dávno preč.
Bola som z toho nesťastná, tak veľmi som túžila mame splniť prianie.
Minulý týždeň v pondelok sa mi moje hľadanie vyplatilo a na e-bay.nl som našla starú mamu za ešte lacnejšiu cenu ako tú, čo som chcela pôvodne kúpiť. Stará mama prišla už v piatok a moja mama mala obrovskú radosť. Vôbec tomu nechcela veriť.Smějící se
Mama čaká ešte na ďalší darček, na manžela pre Elizabeth, ktorý má prísť z Anglicka a dúfam, že čoskoro dorazí.Rozpačitý
Starí rodičia budú slúžiť pre naše projekty do budúcna. Pretože večne nebudeme môcť robiť rôzne miniatúrne obchodíky. Niežeby sme nechceli, ale priestorovo sa to už v byte nedá veľmi realizovať. Preto by sme v budúcnosti chceli robiť príbehy zo života bábik.Usmívající se

A teraz už fotky samotnej Lilibeth.Úžasný


Lilibeth prišla vo veľmi dobrom stave.



Oblečenie je jej originálne, rovnako ako topánky. Kabelku som jej vybrala z domácich zásob, náhrdelník som jej vyrobila podľa originálu a okuliare sú tiež z domácich zdrojov, zavesila som ich len na zlatú šnúrku. Má to tak mať originálne. Chýbajú jej ešte rôzne hračky a tašky pre vnúčatá. Samozrejme tie mi absolútne nechýbajú.Smějící se










Má pekné do fialova ladené oblečenie. Najviac sa mi páči jej svetrík.Usmívající se



Lilibeth má telo belly button, ktoré má ale širšie proporcie a kĺbové ruky v lakťoch.
Uvidíme, či niake oblečenie z domácich zdrojov oblečie. Aj keby nie, ja jej niečo pekné ušijem.Usmívající se


Pár profilových fotiek.




Top.


Nohavice majú vypracované vrecká.


Sveter.



Topánky.


Obrúčka.


Ku starej mame bol pribalený aj tento modrý medvedík. Ale v pôvodnom balení k nej nepatrí.


A na záver pár kreatívnych fotiek aj s malou Lianou.









Na záver fotka ako stará mama vypadala originálne v krabici a fotka AA verzie starej mamy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára