utorok 23. októbra 2012

Miniatúrne gumy z Kiku


V júni som si kúpila tieto miniatúrne gumy na gumovanie v Kiku. Zaujali ma hneď z dvoch dôvodov. Prvým bola ich výhodná cena 1€ a druhým, že dve gumy boli schované pod dvoma nepriesvitnými kelímkami, na ktorých boli nakreslené otázniky.Usmívající se

Samozrejme som bola zvedavá aké iné miniatúrne gumy sa v nich skrývajú.Nevinný
Neodolala som a na koniec som si ich kúpila.
Mali ešte dve iné sady gúm. V jednej boli napr. gumené nožnice a lepiaca páska, tie mi prišli pre Barbie dosť veľké. A v druhej sade boli rôzne gumené zvieratká, ktoré boli pre mňa nepotrebné.Nerozhodný


Najviac ma zaujali tieto miniatúrne rakety pre stolný tenis.


Pekná žltá konva na polievanie kvetov.


Košík s ružami.


Pod prvým otáznikom sa skrývala bowlingová sada. Neviem, kde ju ešte využijem.


A druhý otáznik ma troška sklamal. Gumený škrečok. Mama ho už využila do room boxu pri príležitosti narodenia chlapčeka pre moju druhostupňovú sesternicu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára