utorok 23. októbra 2012

Šijací stroj - hracia skrinka



V tomto článku Vám chcem ukázať darček, ktorý som dostala na tohtoročné meniny od mamy.Smějící seTým darčekom je miniatúrny šijací stroj, ktorý je vlastne hracia skrinka.

Hraciu skrinku som uvidela koncom leta v jednom lacnejšom obchodíku s čínskymi výrobkami. Je to jeden z tých krajších "Číňanov", ktoré sa v Nitre nachádzajú.
A ako to už u mňa býva zvykom na miesto toho aby som si želala na meniny niečo na seba, opäť som myslela len na moje "plastové bábiky". Hneď som pozerala na šijací stroj ako na zaujímavú miniatúru do rôznych projektov.Smějící se
Mama moje meninové želanie splnila a hraciu skrinku som si s radosťou odniesla domov.Usmívající se
Ashanthi sa rozhodla, že Vám šijací stroj viacej zblízka ukáže.Mrkající






Po natiahnutí kľúčika a otvorení skrinky sa spustí melódia. Pri hraní melódie sa hýbe pedál, zlatá niť, ihla a strieborné koleso.
Stroj je na výšku trocha menší, ale myslím, že keď sa upravia alebo zmenia nožičky na menšie, bude plnohodnotne využiteľný pre všetky bábiky.Usmívající se



Detail na šijací stroj.


Pedál.


Zdobenie a ihla.


Strihy a nožnice.


Bočná strana s mechanickým kľúčikom.


Zadná strana.




A Ashanti som sľúbila ešte dve fotky, pretože jej tento outfit neskutočne pristane.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára