pondelok 26. novembra 2012

Prichytení pri čine


Opäť prichádzam s fotkami mojich mačiek, na ktorých uvidíte, čo vystrájali posledné dva mesiace.Smějící se

Na prvých troch fotkách je môj najväčší kocúr Chandler. Jeho asi veľmi nepoznáte, ale párkrát sa na blogu objavil.


Chandler si obľúbil poličky na chodbe, ktoré nám ostali po pôvodných majiteľoch bytu. Nepochopil, že poličky neslúžia ako leziaca stena pre mačky.Smějící se



Joey sa objavuje na blogu častejšie ako Chandler. Jeho poznáte viacej.
Takto nám raz večer pomáhal pri stavbe nového domu pre naše Barbie.Usmívající se




Favoritom nielen v tomto článku je pre mňa Charlotta. Jednu sobotu, keď som upratovala Charlotta skočila na dvere v mojej izbe. Ale na tom by nebolo nič zvláštneho, ale jej to nestačilo a rozhodla sa skočiť na jednu z poličiek, na ktorej máme uložený Sweet Valentine shop. A jej plán bol obzvlášť mazaný. Rozhodla sa ho vykradnúť!Smějící se Ukradla plyšového sloníka so srdiečkom. Charlotta sa veľmi rada hrá s plyšovými hračkami.
Zločin, ale nedomyslela. Nevedela sa vrátiť späť na dvere. Balansovala medzi nimi a obchodom.
Našťastie foťák ma vždy po ruke a pacháteľa som mohla ofotiť pri čine nielen pre Vás.Smějící se



Zločinca som na koniec musela dať dole sama, pretože sa chytil do vlastnej pasce.Smějící se Sloník bol vrátený do predajňe, páchateľ bol pustený na slobodu a ešte dostal malú plyšovú opičku na hranie. Charlotta sa s ňou odvtedy hráva každý deň.Usmívající se


A jedna bonusová fotka Emmy so svojou dcérou Phoebe. Poslednej dobe chodia spávať každú noc vedľa mňa do postele.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára