nedeľa 25. novembra 2012

Sulyn


China

Dolls of the World 2012


Predstavujem Vám moju štvrtú Dolls of the World China, 2012, Pink Label. Bola mojím darčekom na tohtoročné meniny, ktoré som mala v septembri. Kúpenú sme ju mali už od júna, pretože sme sa báli aby sa náhodou neminula. Našťastie v Nitre som asi jediný zberateľ, takže som sa zbytočne obávala. V Alltoys nakoniec doplnili všetky DOTW okrem Argentíny, ale nikto o nich nemá záujem, čo je veľká škoda, pretože sú prekrásne.Zamračený Je to v poradí moja tretia zberateľská Kayla/Lea a celkovo štvrtá v mojej zbierke.
Meno Sulyn sme vybrali z čínskych mien na internete.
So Sulyn som vyzbierala celú prvú polovicu DOTW pre rok 2012.Smějící se. V budúcom roku sa môžete určite tešiť na projekty Argentína a Čína. Írsko a Austráliu sme úspešne spravili.
Všetky štyri Vám aj spoločne nafotiím.
A teraz už fotky samotnej Sulyn.Usmívající se






Certifikát.


Pas a nálepky.


Na stojane.


Panda, ktorá dostala meno Lian - lotus.






Pohľad do jej prekrásnej tváričky.


Účes, bočná ofina bola pôvodne prišitá k hlave, ja som ju prečesala aby bola prirodzenejšia.


Detail na náušnicu. Sú krásne.


Šaty s motívom kvetov, bohužiaľ majú jednu chybu, Sulyn je do nich zašitá.Nerozhodný


Pohľad na zadnú stranu šiat.


Má aj krásny zlatý náramok.


Topánky.


Fotky do tváre.







Nakoniec pár kreatívnych fotiek. Opäť som vyrobila zástavu a ešte vejár.Usmívající se
Na fotkách môžete vidieť aj zlatého draka, ktorého sme kúpili do nášho čínskeho obchodu a aj moje nové pozadia/prestierania budú tvoriť základ stavby.Mrkající








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára