nedeľa 6. januára 2013

Ako Louis staval Barbie kuchyňu


Aby ste nepovedali, že Vám stále všade píšem o novom Barbie dome a vy len čakáte kedy ho konečne uvidíte, tak Vám ponukám malú ochutnávku.Smějící se Fotky sú ešte z novembra minulého roka.


Kuchyňa sa nachádza na treťom poschodí. Na prvej fotke z diaľky môžete vidieť veľkosť väčšiny miestností.
Na fotkách je ešte dosť zdemolovaná, pretože slúži aj ako moje pracovisko na farbenie nábytkov a pod. Teraz už vyzerá oveľa lepšie.Nevinný
Jeden večer, keď som odišla jesť do kuchyne večeru som nechala blízko domu rebrík. A pretože kuchyňa bola jediná otvorená a dalo sa do nej cez rebrík jednoducho dostať, Louis to využil a rozhodol sa hrať a niečo si ukradnúť v Barbie kuchyni.Usmívající se



Vrátila som sa konečne do izby a čo moje oči neuvidia! Louisa, troška som mu vynadala a rozhodla som sa ho nafotiť pri jeho zlodejskom čine.Smějící se


Ako vidíte Louis nemal absolútny problém s objektívom.Smějící se



Na budúce by som Vám mohla dom konečne nafotiť aspoň zvonka aby ste videli celú jeho veľkosť.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára