streda 2. januára 2013

Vianočné roláky


Mohli ste si všimnúť, že dlhšiu dobu, konkrétne od augusta som nič nové pre bábiky neušila. Nápadov je stále veľa, ale času málo. Niekedy pred troma mesiacmi som v jednom čínskom obchodíku (nachádza sa v rovnakej oblasti ako Kik) objavila vianočné ponožky pre deti.Usmívající se

Samozrejme ja som v ponožkách videla skvelý materiál na šitie. Strašne sa mi zapáčili a jednoducho nešlo odolať.
Ako iste viete, som maniačka do šitia rolákovS vyplazeným jazykem. A spojiť vianočné látky mi išlo len s rolákmi.
Vybrala som päť Basics modeliek, ktorým najviac sedia jednotlivé farebné odtiene rolákov.
Zľava do prava: Taisha, Teresa, Iman, Charlotta a Keiko.




Roláky som došila s vianočným oneskorením, ale hlavne, že som to stihla ešte v minulom rokuSmějící se.
Šila som ich v kombinácii šitie v ruke + na novom šijacom stroji.




Taisha má na sebe rolák s motívom ponožky s mackom.



Charlotta má na sebe rolák s motívom vianočného stromčeka.



Keiko má rolák s motívom Santa Clausa.



Iman má na sebe rolák s motívom macíka.



Teresa má rolák s motívom snehuliakov.







Na fotkách ste mohli vidieť aj ich nový vianočný stromček, ktorý mali postavený v rozpracovanom dome a vianočne vyzdobený kozub/krb.


A nakoniec malá anketa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára