nedeľa 6. januára 2013

Jukebox - miniatúrne rádio



Jukebox mi mama kúpila asi pred 5 rokmi zhruba v rovnakom čase ako čínsky paraván. Vtedy som ešte nemala ani jednu zberateľskú bábiku a vôbec by ma nenapadlo, že budeme s mamou vyrábať rôzne obchodíky.Usmívající se

Ale s mamou sme už vtedy mali tiež plno nápadov. Jeden z nich bol vyrobiť pre bábiky reštauráciu v štýle Coca-coly. Niečo podobnké ako na tomto odkaze:
alebo

Na jej výrobu sme dosť dobre zásobené, ale teraz jej výroba nie je našou prioritou.


Pohľad zboku.


Zo zadu.
Je na baterky.


Detailnejší pohľad na display.


Jukebox po stlačení tlačítka aj svieti. (nemala som v ňom baterky pri fotení, takže som svetlo nevyfotila).


Penelópe si prišla jukebox vyskúšať.Smějící se



A troška si zatancovala.Smějící se





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára