piatok 22. februára 2013

Barbie I Can Be Fashion Outfit - Musician Violin (2012)


Po tomto oblečení som už dlhšie pokukovala. Mne sa páčilo len z jedného jednoduchého dôvodu - husle. Krásna miniatúra, ktorá sa dá skvelo u mňa využiť. No samotná cena ma odrádzala.Nerozhodný

Medzi vianočnými sviatkami, konkrétne 28.12. sa mama vybrala na nákupy do Tesca. Samozrejme bola zvedá na skoré povianočné zľavy, ktoré boli aj medzi hračkami. A objavila zľavu aj na I can be troch druhov oblečenia pre Barbie. Okrem oblečenia pre huslistku bolo na výber aj oblečenie pre karatistku a kozmonautku.
Zatelefonovala mi domov, či mám o oblečenie ešte záujem. Ja som samozrejme súhlasila.
Aj som to viacmenej tušila (očakávala), že by ho Tesco mohlo zľavniť.Smějící se

Model Vám predvedie a "zahrá" na husliach JacquelineÚžasný.











Šaty majú pekný strih, motív a sú ladené do ružova.


Dokonca na šatách nešetrili a motív je z obidvoch strán.Smějící se


Detail na šaty.


Pekné strieborné topánky. Tento druh som zatiaľ nevlastnila.


Moje krásne husličky. Majú hnedú farbu!Smějící se


Čo ma troška sklamalo je, že z druhej strany na umelej hmote šetriliNerozhodný.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára