pondelok 11. februára 2013

Vianočné darčeky z Jihlavy:-)


Na tento článok sa chystám pomerne dosť dlho, pretože fotky mám už v pamäti fotoaparátu vyše mesiaca. Dnes tu máte ešte posledný článok v duchu Vianoc 2012.Usmívající se

Väčšina návštevníkov môjho blogu asi vie, že som cez tieto Vianoce poslala darčeky dvom blogovým priateľom - Ľubovi a Šárke. U obidvoch ste mohli darčeky už oveľa dávnejšie vidieť.
Chcela som byť takým malým vianočným škriatkom, ktorý urobí niekomu menšiu vianočnú radosť.
Myslím, že sa moje vianočné prekvapenia podarili a ja som z toho veľmi šťastná.

Dlhší čas už viem, že Šárke sa veľmi páčili moje vianočné pohľadnice, ktoré som robila cez Vianoce 2011.
Vtedy som jej chcela jednu aj poslať, ale bohužiaľ mi žiadna zvyšná pohľadnica
neostala a nemala som vtedy čas na výrobu noveých.
A keďže sme sa počas minulého roka so Šárkou spriatelili ešte viac,
rozhodla som sa jej poslať aj pár iných vyrobených vecí ako len pohľadnicu.
Úplné prekvapko sa nekonalo (pri Ľubovi sa mi prekvapenie podarilo na 100%Smějící se), pretože som nevedela jej adresu a musela som jej o pohľadnici povedať. Ale našťastie o iných veciach nemala ani tušenia.
Mrkající
Pohľadnice som podávala posledný týždeň pred sviatkami a bála som sa, či vôbec do Štedrého dňa prídu.
Moje balíčky našťastie prišli včas, ale na moje veľké prekvapenie aj mne prišiel balíček od Ježiška z Jihlavy a dokonca predbehol môj balíček pre Šárku o 2 dni skôr.
O darčekoch, ktoré som dostala doma som vedela, preto som bola šťastná, že mám darčeky od Šárky, ktoré som si otvorila až na Štedrý večer a boli pre mňa prekvapením, čo v nich môže byť.Úžasný

Milá Šárka,
týmto Ti chcem ešte raz veľmi poďakovať, že si mi urobila obrovské a neočakávané
prekvapenieUsmívající se.
Veľmi si darčeky cením, mám ich poctivo schované
a na budúce Vianoce si s nimi opäť vyzdobím a skrášlim náš byt.
Nemala si si robiť so mnou toľko starostí.
Obrovské ďakujem.MrkajícíUsmívající se

A teraz si na jednotlivých fotkách rozoberieme darčeky.


1. Tilda pohľadnica
Pohľadnice dostávam kupované alebo si vyrobím, ale tentoraz som zažila pocit, keď dostanem aj ja vlastnoručne vyrobenú pohľadnicu. Šárka má rada Tilda štýl, takže si zvolila veľmi pekný motív. Ja ho zaraďujem aj do môjho obľúbeného škandinávskeho vianočného štýlu.
Pohľadnica zdobila našu magnetickú tabulu v kuchyni počas celých Vianoc.Usmívající se


2. Perníček - brošňa

Šárka má veľmi rada háčkované brošne, tak mi jednu spravila vo vianočnom štýle.


3. Prívesok na kľúče v tvare písmena "M"

Prívesok je podľa môjho mena - Mária
Prívesok visí medzi mojou zbierkou kľúčeniek.


4. Vianočná ihelnička

Šárka mi ju ušila, pretože dobre vie, že veľmi rada šijem.




5. Dve vianočné hviezdy pod hrnčeky

Šárka myslela jednu pre moju mama a jednu pre mňa. My s mamou sme si ich položili na parapetu medzi viančoný svietnik a vianočné dečky z filcu, ktoré som robila sama už pred pár rokmi a spolu so Šárkinými hviezdami mi vytvorili ako keby jednu sériu.Usmívající se

Šárka mi okrem týchto darčekov poslala aj list, kde pozdravuje moju mamu a mačky (každej napísala aj ich meno).
P.S. Ďakuje aj moja mama a mačky.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára