nedeľa 3. februára 2013

Shirley a Orlando


Plním si ďalší rest. Už ubehli skoro dva mesiace od predstavenia Orlanda a sľubu, že Vám odhalím Orlandovu vyvolenú. Jeho vyvolenou sa stala Shirley.

Mala som viacero kandidátok z BB 001 002. Prvou bola Charlotta (BB 002 -04), ale tú som vylúčila z dôvodu, že sa na blogu objavuje častejšie, pretože je obľúbenejšia. Tiež som rozmýšľala aj o Shanii (BB 2.5 - 04), ale pretože má kĺby a tmavé vlasy vôbec spolu neladili.Nerozhodný Hlavnou kandidátkou Shirley bola Marlene (BB 001 - 02), ktorej krôčik chýbal od získania Orlandovho srdca. Bohužiaľ som ju vylúčila, pretože v jednom páre (konkrétne myslím Penelópe a Johnnym) je Barbie s tvárou Lara a ja som nechcela aby sa tváre opakovali. Asi som sa nakazila od Ľuba.Smějící seMrkající
Nakoniec súboj vyhrala jemná a milá Shirley, ktorá sa na mojom blogu dlho neobjavila.


Fotky sú dosť podobné, pretože som si nevedela vybrať.Usmívající se












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára