piatok 21. júna 2013

Ryan


Fashionistas Ryan 2011


Predstavujem Vám prírastok do mojej playline rodiny, konkrétne posilu medzi playline Kenov.
Ak si myslíte, že tento fešák je jedným z mojich narodeninových prírastkov, mýlite sa. Tie ešte stále čakajú na fotenieNerozhodný.
Kúpa Ryana bola nečakaná. Niekedy začiatkom marca som sa išla pozrieť do hračkárstva v Tescu. Bola to moja obvyklá kontrola. A náhodou som pri tejto kontrole zbadala Ryana medzi rôznymi zľavnenými bábikami. Boli to tie, ktoré sa cez Vianoce nepredali. Na jeho regáli bola napísaná suma 5€! Nechcela som tomu uveriť a tak som ho zobrala na "odklikávacie" zariadenie čiarových kódov. Suma sa zhodovala s lístkom na regáli a ja som opäť neodolala a za tú sumu som ho zobrala do svojej zbierky, no nekúp ho!Smějící se
A tak sa Ryan stal mojou druhou najlacnejšou bábikou od MattelaUsmívající se.
Meno som mu ponechala, pretože žiadneho Ryana som zbierke nemala.


Ryan je z tej istej sérii ako moja prvá Fashionistas Raquelle-Samantha.






Pohľad na jeho tričko, ktoré sa mi veľmi páči, aj nohavice sú pekné.


Pohľad na topánky, tento typ mám už v niekoľkých farebných prevedeniach.


Jednou veľkou výhodou je, že má ešte kĺbové nohy. Ruky má zápästí tiež kĺbové, moji starí Fashionistas Kenovia túto výhodu nemali.









A na záver ešte pár "akčných" fotiek s džípom a psom SnoopymUsmívající se.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára