streda 12. júna 2013

Prichytení pri čine II.


Pravidelní a dlhodobí návštevníci môjho blogu si dúfam pamätajú článok Prichytení pri čine z novembra 2012, kde naša mačka Charlotta ukradla z obchodu Sweet Valentine plyšového sloníka. Smějící se

A Charlotte tento jeden zločin nestačil a rozhodla sa kradnúť ďalej. Tento raz si vybrala plyšovú hračku priamo z mojej poličky plyšových hračiek. A čo konkrétne ukradla?
Plyšovú veveričku z animovaných filmov Doba ľadová. Veveričiaka Scrata.
Animované komédie Doba ľadová patria medzi moje obľúbené animáky. Keďže som bola pred pár rokmi veľmi pobláznená, želala som si od Ježiška plyšového Scrata. Ten mi ho doniesol pod stromček. Pôvodne bolo možné Scrata zavesiť aj na kľúče, pretože plnil funkciu kľúčenky. Ja som krúžok nepotrebovala a odstránila krúžok z jeho hlavy. Odvtedy slúži iba ako plyšová hračka z mojej detskej zbierky plyšákov.Usmívající se


A naša Charlotta sa počas jedného januárového dňa nudila a ukradla mi Scrata. Keď som ju odhalila nebola som v prvej chvíli veľmi nadšená, ale ona sa s ním tak zlato hrala, že som nemala to srdce jej ho zobrať.Smějící se


Krádež Scrata bola u nás skoro na dennom poriadku, ja som večer Scrata vrátila na miesto a na druhý deň si ho Charlotta opäť z poličky ukradla.S vyplazeným jazykem Fotky sú ešte z januára, na Charlottu sa pozerá jej sestra Tiffany a aj sa k nej pridáva.



Na tejto fotke je už veveričiaka Scrata konečne vidno.Překvapený


A tu sa naň ho pozerá Tiffany.


A tieto fotky sú ešte z februára. Je na nich Rómeo. Sú dosť podobné. Niekedy Scrata ukradol Charlotte aj jej brat RómeoSmějící seSmějící se.
Posledné dva-tri mesiace Charlottu Scrat prestal baviť, len občas si ho ukradne.




A ešte ďalšia akcia Charlotty.




Chudák ScratMrkající!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára