nedeľa 23. júna 2013

Sharon a Ryan


Tieto fotky som fotila cez prvý slnečný jarný víkend. Keď som Ryana kupovala, už vtedy som vedela, kto bude jeho pravá láska.Usmívající se

Sharonu mám doma už dlhší čas oblečenú do Liv športového oblečenia a Ryan sa k tomu štýlu tiež prispôsobil a obliekol si tepláky.Smějící se











Ryan odniesol Sharon na novú hojdačku, ktorú som im vyrobilaUsmívající se. Je troška väčšia ako som plánovala, možno ju časom zmenším. Chcela som ju len ako jednosedačku - pre jednu osobu. Bolo dosť veterno a Sharon sa veľmi nechcelo sedieť na hojdačke.





Oznam ohľadom môjho Flickr účtu.
Tento piatok nastali problémy pri mojom prihlasovaní sa na Flickr. Nechcel ma pustiť ďalejNerozhodný. Skúšala som všemožné spôsoby vstúpenia do môjho Flickra, až nakoniec mi to bohvieakým spôsobom vytvorilo nový účet. Tak som sa rozhodla ho spustiť a vložiť doň pár fotiek.
Našťastie dnes už ide všetko po starom.Usmívající se Prihlásenie funguje, takže budem samozrejme pokračovať s mojím starým Flickr účtom a ten nový si nechám zatiaľ v zálohe pre každý prípad.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára