nedeľa 2. júna 2013

Samantha a Sharon


Pôvodne som na dnes chystala iný článok, v ktorom by som Vám predstavila jeden z mojich dvoch narodeninových prírastkov, ktoré som dostala včera na narodeniny. Pretože je neustále zlé počasie, všetky nabíjacie batérie mi už "skapínajú" a nemám vytvorené potrebné rekvizity, rozhodla som sa vložiť dávnejšie sľúbený článok o mojich dvojičkách Fashionistas Raquelle - Samantha a Sharon.Usmívající se

A aby som nezabudla, veľmi pekne ďakujem Hanneton za krásnu e-mailovú gratuláciu, ktorá ma veľmi milo prekvapila a potešila. ĎAKUJEMUsmívající seMrkající!!!

A teraz si užite fotky s dievčatami a ich čivavami.


Sharon s Chloe v outfite od Liv, okuliare Mattel, čivava
BB doplnky.



Samantha s Bonitou. Šaty a doplnky od Mattela. Čivava je od Barbie Rosario - DOTW Mexico.














A na záver ešte špeciálne dve fotky pre ŠárkuMrkající. Chloe so sestrou Bonitou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára