pondelok 10. marca 2014

Barbie ♥ Angry Birds 2


Barbie ♥ Angry Birds 2013


Pred necelými dvoma týždňami som predstavovala Barbie ♥ Angry Birds v červených nohaviciach a s krátkorukávovým tričkom, ktorú mi mama kúpila pre jej krásne oblečenie v predvianočných zľavách v Tescu.
Dnes Vám ukážem jej sestru z rovnakej série, ktorá má tiež outfit vyzdobený s logom podľa známej počítačovej hry Angry Birds (Nahnevané vtáčiky).Usmívající se
Táto Barbie patrí medzi playline a podobne ako jej sestra aj ona má tvár GG, len nemá bočný pohľad a má bledšie blond vlasy.
Jej sestra sa mi páči viac, hlavne kvôli outfitu, ale aj krajšiemu účesu, preto som vtedy uprednostnila ju pred touto Angry Birds.
Keďže prvá Angry mala u mňa veľký úspech, moja mama neodolala a rozhodla sa kúpiť aj túto druhú, bez toho aby som o tom niečo vedela. Samozrejme ma veľmi milo prekvapila s takým krásnym darčekom.Úžasný
Jej tričko ste si už mohli všimnúť pri fotení Modern comfort jedálne, kde ho mala na sebe Penelópe spolu už spomínanými červenými nohavicami od Angry Birds 1.
Táto playline Barbie taktieže u mňa neostáva, outfit s niektorými doplnkami si nechám a ona pôjde do sveta v iných Barbie šatách + nejakým nábytkom od firmy "Matter".Usmívající se
Fotky krabice, ktorá je tiež celá vyzdobená s motívmi Angry Birds.
Pohľad na toľko spomínanä sestru z rovnakej sady.Smějící se
Tu máte opäť možnosť vidieť aj set so stanom a doplnkami, ktoré sa u nás nepredávali.
Vlasy má dlhé rovné a bledšie ako druhá Barbie Angry.
Top s mini Angry Birds.Smějící se
Kraťase. Tie v šatníku u mojich dievčat vždy chýbali, tak sa veľmi potešili.S vyplazeným jazykem
Pohľad na zadnú stranu celého outfitu.
Čižmy, ktoré sú pre mňa najslabším článkom tohto outfitu.
Doplnky. Fľaša, mapa, ďalekohľad a mobil. Ďalekohlad má malý otvor na prsty a Barbie neustále padá z ruky. Druhá Angry mala foťák a ten takýto problém nemal.Zamračený
Pohľad na kabelku spredu.
Zozadu.
A ešte pár akčných fotiek. Barbie Angry 2 sa vybrala kempovať a spoznávať prírodu.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára