utorok 25. marca 2014

Veľký stojan na šperky


Asi pred rokom som vám ukazavalo malý stojan na šperky, ktorý som si kúpila nie pre účel odkladania svojej bižutérie, ale ako dekoračný prvok pre bábiky do ich francúzskej spálne.


Keďže prvý stojan sa vyplatil a dioráme pôsobí dosť štýlovo, kúpila som si pred Vianocami ďalší.
Len tentokrát o niečo väčší a nie je určený do domu pre bábiky, ale do ich obchodu/butiku s oblečním a doplnkami, ktorý bude trvalo sídliť v ich druhom dome aj s inými obchodíkmi a službami, ktoré sú potrebné pre ich reálny život.Usmívající se

Stojan som uvidela v Kiku pred Vianocami. Boli dva druhy. Jeden s bledšími kožušinovými šatami a jeden s tmavšími (ten je môj). Hneď, keď som ho po prvýkrát uvidela, vedela som kde by našiel u nás uplatnenie. Len som nad jeho kúpou dosť váhala. Moja mama síce tiež vedela, že s týmto stojanom by už butik bol interiérovo dotiahnutý do konca, len sme nechceli zbytočne vyhadzovať peniaze. A tak sme z Kiku odišli bez stojana. Prešli sme pár metrov hovoriac si spoločne o stojane až sme sa nakoniec poň vrátili. Stojany boli dosť pekné a pred Vianocami ako vianočné darčeky by ich ľudia určite kúpili. Báli sme sa počkať a dobre sme urobili, lebo sa do Vianoc všetky vypredali.Usmívající se
A tak mali naše bábiky vlastný vianočný darček.
Kto má dobrú pamäť, spomenie si, že stojan už videl v článku pri predstavovaní Midge, konkrétne v jej šatníku.Úžasný


Vrchná časť stojana s ôsmimi "chápadlami".S vyplazeným jazykem


Detail na šaty. Vybrala som tmavšiu verziu, pretože steny v butiku sú tmavohnedé a tieto šaty sa k nim viac hodia.


Pohľad na nohy.


Zadná strana stojanu.


A stojan prichádza predviesť Angela, aby ste videli aký je výškový rozdiel medzi bábikou a stojanom.Usmívající se






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára