nedeľa 2. marca 2014

The Dynamite Girls Retro Chairs Set (2008)


Dnes Vám chcem ukázať dve retro stoličky, ktoré sme si s mamou kúpili na Valentína do našej Modern comfort kuchyne pre bábiky. K jej dokončeniu a dokonalosti chýbali práve tieto dve stoličky v retro štýle.Usmívající se


Pred pár mesiacmi sme vôbec nemali na pláne a ani sme nehľadali žiadne stoličky do kuchynskej diorámy. Všetko sa to začalo postupne, hlavne kvôli kúpe už známej červenej kuchyne.
Mama dostala úlohu, že musí vyrobiť menší stôl a dve stoličky aby bol v kuchyni aj priestor na stolovanie. Nakoniec sa jej podarilo vyrobiť stôl a aj stoličky. Len tie stoličky mali jeden podstatný nedostatok. Bábiky na nich nevedeli dobre sedieť a často z nich padali ako opité.Zamračený Stoličky dosť pružia.
Boli sme z toho zúfalé. Mama dokáže všelijaké nábytky pre bábiky vyrobiť, len predsa gauč alebo posteľ sú pre ňu jednoduchšie.
Preto sme nakoniec ako jediné východisko videli kúpu nejakých plastových stoličiek, ktoré by sme aj prefarbili. Mali sme čas, nebolo zbytočné sa náhliť, stoličky sme veľmi nevyhľadávali.
S mamou sme vedeli presne aký typ by sa nám páčil. Poznali sme ich od zahraničných zberateľov.
Len tie stoličky boli na E-bay dosť drahé. Predávali ich z Číny po jednom kuse v rôznych farbách.
Túto možnosť sme vylúčili. Ale v januári tohto roka sa mama "prehrabávala" na európskych E-bayoch. Niekedy to zvykne robiť, keď hľadá inšpiráciu, ale sa potrebuje odreagovať. A tak náhodou natrafila na tieto dve červenú a čiernu. Boli na aukcii a predávajúci bol z Portugalska.
Našťastie zasielal do celého sveta. Menší problém bol, že to bola aukcia.
Našťastie na aukcii nebol do posledných dní nikto, potom sa tam predsa len jeden záujemca objavil, ale toho som ľahko prebila. Stoličky boli neuveriteľne lacné a s najnižším poštovným.
Boli sme šťastné ako blchy.Smějící se Ak by sme ich kupovali z Číny, tak za túto sumu by sme nedostali ani jednu stoličku.Nerozhodný
Čakanie sa vyplatilo. Skôr by som povedala, že mama si ich so svojím myslením privolala k nám domov.
Len opäť to nešlo tak jednoducho. Keďže predávajúci bol z Portugalska, očakávali sme, že stoličky budú do týždňa doma. Ja som po akucii hneď ako sa dalo stoličky zaplatila a čakala som kedy sa ozve predávajúci, že stoličky už podal/vyskladnil. Kto pozná a nakupuje cez E-bay vie, že je tam časové rozpätie dvoch dní. Ja som čakala aj tri dni. Už sa mi to stalo aj pri Sindy jedálni, že predávajúca sa ozvala až na tretí deň. Predávajúci mal 100% feedback, preto sme sa s mamou neznepokojovali. Ale keď už prešli 4 dni povedala som dosť a konečne som predajcovi do Portugalska napísala. Ten sa samozrejme hneď na druhý deň ozval a omlúval sa mi, že bol chorý a nemohol balíček podať. Ale že už je podaný (písala som mu nedeľu). Vtedy bol pondelok a stoličky prišli nakoniec až ďalší pondelok. OK, mne stoličky nesúrili, ale predsa len by sa patrilo ma informovať. Zatiaľ som podobné problémy neriešila. Po prvýkrát mi niečo prišlo z Portugalska. Predajca bola aj tak pre mňa lajdák, pretože spätný Feedback mi dal až o dva týždne neskôr.Nerozhodný
Keď som pátrala na nete, či majú tieto stoličky nejaký názov, na moje veľké prekvapenie som zistila, že máme doma značkový poklad! Sú z kolekcie Dynamity Girls z roku 2008 od Integrity Toys.S vyplazeným jazykem
Najprv sme boli napochybách, či ide práve o tieto, keďže Čína vyrába napodobneniny, o ktorých kúpe sme rozmýšľali. Nevedeli sme, že existujú aj značkové
Pochybnosti som stratila pri porovnávaní fotiek červených stoličiek z Číny. Ich červené sú bledšie ako tieto od Dynamitiek. Takže máme doma len a len originály.Úžasný


Pravý retro dizajn, ktorý firma "Matter" len tak ľahko nikdy nevyrobí.S vyplazeným jazykem



Červená verzia spredu.


Zozadu.


Čierna verzia spredu.


Zozadu.


Sharon sa rozdodla, že Vám len ona sama predvedie stoličky.





Aby nebola nuda, tak sme sa spoločne so Sharon rozhodli ukázať Vám aj stôl, ktorý firma "Matter" vyrobila a stoličky budú tvoriť už s ním súpravu.Úžasný







A aby ste si vedeli vizuálne predstaviť ako vyzerajú stoličky alá firma "Matter". Tak som aj tie nafotila.


Stoličky sa mama pokúšala vyrobiť podľa jedného návodu na internete. Tie mali troška iný tvar, ona sa nechala len inšpirovať operadlovou časťou a sedacou časťou stoličiek.Usmívající se


Stoličky majú nohy z avivážových vrchnákov (biela časť), strieborné nožičky sú závesné prísavky/háčiky napr. na uteráky. Sedáky sú vytvorené z plastového dna fliaš, taktiež aj operadlá sú z plastových častí krabíc od bábik. Samozrejme sedáky sú polepené červenou koženkou a operadlá čiernou tapetou s motívom kože. Zatiaľ ostávajú nerozobraté, uvidíme, na čo sa nám v budúcnosi zídu.


Nohy stoličiek mama prerábala aj trikrát. Mal rôzne iné tvary, napr. aj kovový stojan na vajíčka. Táto verzia vyzerala najlepšia. Ale aj tak sa nepodarila.


Noha stola je vyrobená z vrchnáka od akrylovej farby, z červeného vrcnáka od plastovej fľaše a z malej sklenej fľašky. Vo vnútri je pre efekt strieborná rúra z jedného starého náhrdelníka.
Vrch stola je z valca od pohrebných stužiek. Tiež je ešte otapetovaný. Váza je časť z pera a kvetinová časť je z umelohmotného stojana na narodeninové sviečky.
Usmívající se



Nakoniec dve fotky z netu.
Pohľad na origo balenie.


A rôzne farebne prevedenia, ktoré IT vyrobili. V balení sa predávalo 5 stoličiek v týchto farbách. Myslím, ale nie som si úplne istá, boli aj varianty balenia 5 stoličiek len v jednej vybratej farbe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára